GÃ¥ til innhold

Utrolig kinkig situasjon 😩 trenger noen råd!

Anbefalte innlegg

For en vanskelig situasjon. De som er forelsket klarer nok ikke se dette uansett om hun så hadde visst det. Men når forelskelsen roer seg vil hun nok se mer. 
Jo mer du viser at du ikke liker han jo mer vil hun sikkert prøve å overbevise hvor bra han er. Det er hun som må finne ut av dette. Jeg var sammen med en idiot da jeg var 17-18 år, alle fortalte meg hvor dum han var, men jeg var forelsket likevel. Måtte oppdage det selv 

Anonymkode: a80d6...fbf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

For en vanskelig situasjon. De som er forelsket klarer nok ikke se dette uansett om hun så hadde visst det. Men når forelskelsen roer seg vil hun nok se mer. 
Jo mer du viser at du ikke liker han jo mer vil hun sikkert prøve å overbevise hvor bra han er. Det er hun som må finne ut av dette. Jeg var sammen med en idiot da jeg var 17-18 år, alle fortalte meg hvor dum han var, men jeg var forelsket likevel. Måtte oppdage det selv 

Anonymkode: a80d6...fbf

Ja, det hjelper jo sjeldent å si noe uansett årsak. Men jeg hadde jo håpet at vi i starten av 40-årene var litt mer kritiske enn da vi var unge og dumme 

Jeg får snakke med henne om dette en dag. 

Anonymkode: 2a188...b2b

Anonym bruker skrev (PÃ¥ 5.4.2025 den 8.56):

Vet ikke hva han kan være i stand til på en dårlig dag. Men tror ikke det 

Da må du bare se bort fra det du har fått vite på jobb, men du kan jo fortsatt si du ikke liker ham.

Anonymkode: 9604b...0b2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da må du bare se bort fra det du har fått vite på jobb, men du kan jo fortsatt si du ikke liker ham.

Anonymkode: 9604b...0b2

Ja det er sant. Jeg er bare en sånn person som har undertekster skrevet i ansiktet, er derfor jeg må prøve å unngå han 😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...