Gå til innhold

Kan man gifte seg i noe annet enn kjole?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan gifte seg i hva man vil.

Det er ikke én mal for et bryllup. Jeg giftet meg i hvit silkekjole i kirken. Det betyr ikke at du trenger å gjøre det.

Jeg føler kanskje at handlingsrommet mht hva som er vanlig er noe større ved borgerlig vielse enn i kirken, men man kan gifte seg i hva man vil uansett.

Anonymkode: e745b...b71

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Man kan gifte seg i hva man vil.

Det er ikke én mal for et bryllup. Jeg giftet meg i hvit silkekjole i kirken. Det betyr ikke at du trenger å gjøre det.

Jeg føler kanskje at handlingsrommet mht hva som er vanlig er noe større ved borgerlig vielse enn i kirken, men man kan gifte seg i hva man vil uansett.

Skal ha kirkebryllup, blir det veldig  rart å ha kjole under selve vielsen også skifte før festen til noe annet enn kjole?

Anonymkode: 7d094...6bf

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags stil har du?

Tror ikke jeg har noen stil😅 Jeans og genser er det jeg stort sett går i. Penbukse eller jumpsuit når jeg skal noe som krever pynting

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skal ha kirkebryllup, blir det veldig  rart å ha kjole under selve vielsen også skifte før festen til noe annet enn kjole?

Du er ikke den eneste som gjør det, det er ikke helt uvanlig å ha f.eks lang kjole under vielsen og en kort "partykjole" på festen etterpå.

Det er jo mange lekre buksedresser/jumpsuit også.

Anonymkode: f4517...a2f

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Tror ikke jeg har noen stil😅 Jeans og genser er det jeg stort sett går i. Penbukse eller jumpsuit når jeg skal noe som krever pynting

Takk, tror jeg gjør det

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Alle er fin i brudekjole om man finner rette kjolen 

Anonymkode: 1ebf0...4c6

Joda men jeg hater virkelig å gå med kjole, skal nok klare vielsen, men vil ikke ødelegge bryllupsdagen min med å pine meg hele dagen og festen i kjole

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Takk, tror jeg gjør det

Joda men jeg hater virkelig å gå med kjole, skal nok klare vielsen, men vil ikke ødelegge bryllupsdagen min med å pine meg hele dagen og festen i kjole

Jeg tenker at det er din og mannes dag, og hvis du ikke liker å gå med kjole så hvorfor skal du gifte deg med det? Gå med jump suite eller noe du selv liker. Ikke alle som velger det tradisjonelt selv om man gifter seg i kirken 

Anonymkode: 07c7a...b30

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er din og mannes dag, og hvis du ikke liker å gå med kjole så hvorfor skal du gifte deg med det? Gå med jump suite eller noe du selv liker. Ikke alle som velger det tradisjonelt selv om man gifter seg i kirken 

Anonymkode: 07c7a...b30

Søk opp bryllup og jumpsuiten til Tinashe - det går helt fint å ikke ha kjole. En fin dress er jo også flott 😀

Anonymkode: 8f36c...623

Tusen takk alle sammen😍 Da tror jeg det blir jumpsuit jeg gifter meg i☺️

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er det noen andre alternativer som er innafor? Hater å ha på kjole

ja det er noen som gifter seg i hvit dress i samme type stoff som det er på brudekjoler

jeg syns ikke det er noe fint jeg syns man burde hatt kjole

Anonymkode: bc895...29b

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er et ekstremt fåtall av bryllup hvor begge to har på kjole. Dermed vet du veldig godt at det er mulig å gifte seg iført noe annet. 

Anonymkode: 37299...6e0

Gjorde det godt?

Anonymkode: 5e0a8...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...