Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med å bo i enebolig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vokst opp i leilighet og er veldig glad vi kjøpte enebolig i starten av 20 års og at barna våre har vokst opp i enebolig. Å bo trangt i ei leilighet med felles oppgang, folk over og under er ikke å trakte etter. 
For en familie er det best med enebolig og rom til å puste 

Anonymkode: 836d3...9a5

De ene naboene…. Har satt trampolinen lengst fra deres stue så den er nær vår stue. Klipper plenen på 17 mai.Bryr seg bare om seg selv. Setter bilen på gjesteparkeringen istede for garasjen. 

Anonymkode: 0b23c...a11

Intet å klage på i vårt nabolag! Flotte naboer på alle kanter, og her bor vi tett, selv i eneboliger. Det er vel ca. 4,5 m mellom vår inngangsdør og naboens. Driten er selvfølgelig det evige behovet for vedlikehold. 

Anonymkode: 9697f...4d2

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Intet å klage på i vårt nabolag! Flotte naboer på alle kanter, og her bor vi tett, selv i eneboliger. Det er vel ca. 4,5 m mellom vår inngangsdør og naboens. Driten er selvfølgelig det evige behovet for vedlikehold. 

Anonymkode: 9697f...4d2

Det er mye vedlikehold på boligen ja, men så er det fint å gjøre det også, for det er jo for seg selv. Men det koster jo. Neste helg må vi bytte tak på utestua, og det koster jo litt. Det går en del penger 

Anonymkode: 836d3...9a5

Huske på å kjøre ut avfallsdunken. 

Jeg har flyttet fra enebolig til liten leilighet. Den største befrielse var å eie mindre ting. Nå har jeg bare det jeg trenger til hverdags og årsvariasjonene. Utfordringen er alle gavene jeg ikke trenger. Har endelig fått de aller fleste til å forstå at jeg ønsker meg forbruksting eller opplevelser. 

Anonymkode: b934e...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...