Anonym bruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Jeg jobber på et parfymeri. Jeg hadde satt døra opp for å lufte etter noen som hadde vært å sprayet mye parfyme.Helt grusomt av og til. Jeg var alene på jobb og jeg hadde en samtale med en som er veldig interessert i meg. Jeg har samboer og redd for å si noe feil. Jeg er nå redd for at noen skal ha kommet i parfymeriet uten at jeg har hørt(døralarmen vår fungerer ikke)og overhørt samtalen. Denne kan isåfall ha blitt tolket feil av den som eventuelt hørte dette eller hørt noe som kun var ment mellom oss, og jeg er redd det er noen jeg kjenner. Tenker veldig på det og føler det ble helt feil. Føler det var litt over streken å ha den samtalen der. (Ps.er ikke utro) Hva hadde dere gjort?Er jo ikke sikkert noen hørte noe, jeg vet jo ikke…. Hilsen flau og angstfull parfymedame🥵 Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Slapp nå av da. Du er jo komplett paranoid. Anonymkode: 56f75...c9b
Anonym bruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Slapp nå av da. Du er jo komplett paranoid. Anonymkode: 56f75...c9b Godt mulig, men det er en mulighet for at noen kan ha hørt noe… Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Godt mulig, men det er en mulighet for at noen kan ha hørt noe… Anonymkode: b4dcb...f25 Kanskje noen hørte noe, kanskje ikke. Men det er jo ikke noe du kan gjøre med det, Anonymkode: f15b9...458
Anonym bruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Kanskje noen hørte noe, kanskje ikke. Men det er jo ikke noe du kan gjøre med det, Anonymkode: f15b9...458 Nei sant det da, men søren jeg blir så flau og redd hva folk tenker Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Du er neppe så interessant for andre mennesker Anonymkode: 27767...f15
Anonym bruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvem skulle ha hørt? Anonymkode: 0e0f5...b3e En fast kunde foreksempel…vi er ikke en stor by så her kjenner nesten alle hverandre i tillegg Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er neppe så interessant for andre mennesker Anonymkode: 27767...f15 Nei det er helt sant, bare litt ekkelt om noen hørte en intim samtale…(ja jeg har lært)… Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Du får jo ikke gjort noe med dette nå, uansett. Så får du bare ta lærdom av hele saken. Anonymkode: 21896...c86
Anonym bruker Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei det er helt sant, bare litt ekkelt om noen hørte en intim samtale…(ja jeg har lært)… Anonymkode: b4dcb...f25 Hvis samtalen er intim og du er redd for at noen har hørt noe så har du kryssa streken for hva som er greit for DEG. Da kan du heller tenke på det. Alt det andre er bare hjernen din som løper løpsk. Tviler på at andre har noen som helst interesse i samtaler du har. Anonymkode: f2dee...83e
Anonym bruker Skrevet 4. april #12 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvis samtalen er intim og du er redd for at noen har hørt noe så har du kryssa streken for hva som er greit for DEG. Da kan du heller tenke på det. Alt det andre er bare hjernen din som løper løpsk. Tviler på at andre har noen som helst interesse i samtaler du har. Anonymkode: f2dee...83e Ja, jeg føler jeg kryssa streken… Tenker så på dette at jeg blir uvel. Er så flau og vondt i magen. Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 4. april #13 Skrevet 4. april Dette er ikke noe jeg bruker å gjøre, absolutt ikke. Jeg skjemmes, jeg har dårlig samvittighet og uansett hva jeg sier her så fremstiller det meg dårlig. Trenger vell ikke nevne at jeg sliter mentalt, men jo😣 Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 4. april #14 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Dette er ikke noe jeg bruker å gjøre, absolutt ikke. Jeg skjemmes, jeg har dårlig samvittighet og uansett hva jeg sier her så fremstiller det meg dårlig. Trenger vell ikke nevne at jeg sliter mentalt, men jo😣 Anonymkode: b4dcb...f25 Var det flørting, var det deling av intime detaljer eller var det at en av dere åpnet dere om vanskelige ting? Og er du den samme som skriver her avogtil om at du er redd for å ha gjort noe galt og skadet noe/noen? Anonymkode: 21896...c86
Anonym bruker Skrevet 4. april #15 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Var det flørting, var det deling av intime detaljer eller var det at en av dere åpnet dere om vanskelige ting? Og er du den samme som skriver her avogtil om at du er redd for å ha gjort noe galt og skadet noe/noen? Anonymkode: 21896...c86 En miks av alt vil jeg si…jeg er tilbakeholden da, men kom nok noe i samtalen hvor jeg sa noe jeg kunne ønske jeg kunne trekke tilbake. Nei, har ikke skrevet noe om slikt før. Men jeg er nå redd for å ha gjort noe galt ja… Anonymkode: b4dcb...f25
Anonym bruker Skrevet 4. april #16 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (1 time siden): En miks av alt vil jeg si…jeg er tilbakeholden da, men kom nok noe i samtalen hvor jeg sa noe jeg kunne ønske jeg kunne trekke tilbake. Nei, har ikke skrevet noe om slikt før. Men jeg er nå redd for å ha gjort noe galt ja… Anonymkode: b4dcb...f25 Det er ikke annet å gjøre enn å ta lærdom og så gå videre. Sjansen for at noen hørte uten at du merket det er forsvinnende liten, så det må du prøve å komme over. Anonymkode: 21896...c86
Anonym bruker Skrevet 4. april #17 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg jobber på et parfymeri. Jeg hadde satt døra opp for å lufte etter noen som hadde vært å sprayet mye parfyme.Helt grusomt av og til. Jeg var alene på jobb og jeg hadde en samtale med en som er veldig interessert i meg. Jeg har samboer og redd for å si noe feil. Jeg er nå redd for at noen skal ha kommet i parfymeriet uten at jeg har hørt(døralarmen vår fungerer ikke)og overhørt samtalen. Denne kan isåfall ha blitt tolket feil av den som eventuelt hørte dette eller hørt noe som kun var ment mellom oss, og jeg er redd det er noen jeg kjenner. Tenker veldig på det og føler det ble helt feil. Føler det var litt over streken å ha den samtalen der. (Ps.er ikke utro) Hva hadde dere gjort?Er jo ikke sikkert noen hørte noe, jeg vet jo ikke…. Hilsen flau og angstfull parfymedame🥵 Anonymkode: b4dcb...f25 Jeg tenker at hvis du ikke har noe å være redd for og har ditt på det rene, så hadde jeg ikke giddet å bruke energi på dette. Men hvis du vet at det er ting du gjerne ikke burde sagt eller gjort så hadde jeg nok vært mer redd Anonymkode: aa7c0...4a6
the amazing spidermamma Skrevet 4. april #18 Skrevet 4. april Hva er du egentlig redd for? Er det reaksjonen til mannen din? Hvis han er et oppegående menneske, kan du jo være litt i forkant og fortelle samboeren din om at denne fyren er innpåsliten og at du ikke liker det. Eller noe sånt. Eller er du redd for samboeren din? Tenker du at han kan komme til å gjøre deg noe hvis han får vite at du har snakket med en annen mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå