Anonym bruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Vi har barnevernet inne, og det gjelder barnet vårt på 17. Jeg trodde barnevernet var en instans som hjelper og virkelig har noe å komme med. Etter 2 måneder med barnevernet inne så har vi opplevd så mye løgner, feilsitering i journal og sniking at jeg er vettskremt. Vi har både vitner, lydopptak som kan avsløre direkte løgner saksbehandler har kommet med. Jeg har lagt inn klage på saksbehandlerene. De er 2 stk. noen dager etter jeg la inn klagen gikk de begge ut i sykmelding. Jeg er så sjokkert over hvor kyniske og skumle disse folka er. Barnevernslederen har gått helt under jorda, og jeg har ikke fått tak i henne en eneste gang. Ikke svarer hun på mailer der vi ber om et møte med henne. Jeg kjenner henne privat, venninner er å ta i, men vi har hatt ukentlig kontakt i mange år. Nå er denne relasjonen død for alltid fra min side. Når det gjelder barnet mitt og hun har gjort som dette er det over og ut. ALDRI ta kontakt med barnevernet om dere har utfordringer med barna deres. Ta heller kontakt med en privat psykolog og alle andre instanser. Anonymkode: 2698a...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Er det du som har et barn som bruker narkotika? Anonymkode: d695c...34f
Anonym bruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Er det du som har et barn som bruker narkotika? Anonymkode: d695c...34f Nei Anonymkode: 2698a...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Igjen... Anonymkode: 1488f...68c Skjerp deg Anonymkode: 2698a...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vi har barnevernet inne, og det gjelder barnet vårt på 17. Jeg trodde barnevernet var en instans som hjelper og virkelig har noe å komme med. Etter 2 måneder med barnevernet inne så har vi opplevd så mye løgner, feilsitering i journal og sniking at jeg er vettskremt. Vi har både vitner, lydopptak som kan avsløre direkte løgner saksbehandler har kommet med. Jeg har lagt inn klage på saksbehandlerene. De er 2 stk. noen dager etter jeg la inn klagen gikk de begge ut i sykmelding. Jeg er så sjokkert over hvor kyniske og skumle disse folka er. Barnevernslederen har gått helt under jorda, og jeg har ikke fått tak i henne en eneste gang. Ikke svarer hun på mailer der vi ber om et møte med henne. Jeg kjenner henne privat, venninner er å ta i, men vi har hatt ukentlig kontakt i mange år. Nå er denne relasjonen død for alltid fra min side. Når det gjelder barnet mitt og hun har gjort som dette er det over og ut. ALDRI ta kontakt med barnevernet om dere har utfordringer med barna deres. Ta heller kontakt med en privat psykolog og alle andre instanser. Anonymkode: 2698a...1b5 Du har min medfølelse. Anonymkode: 1f5a5...ee1
Anonym bruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Det du skriver tyder på at vi ikke er i samme situasjon, men jeg er enig. Vår sak var nok enklere, men ingen hjelp å få, ting vi sa ble helt feil sitert og fremstilt i journal osv. Skremmende, men vi fikk avsluttet det før det gikk for langt. Aldri mer. Anonymkode: 5fe5d...61a
Anonym bruker Skrevet 4. april #9 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det du skriver tyder på at vi ikke er i samme situasjon, men jeg er enig. Vår sak var nok enklere, men ingen hjelp å få, ting vi sa ble helt feil sitert og fremstilt i journal osv. Skremmende, men vi fikk avsluttet det før det gikk for langt. Aldri mer. Anonymkode: 5fe5d...61a Vi har også avsluttet det. De gangene de har ringt og spurt hvor det går har jeg lagt inn tlf svar når de ringer, der får de en sms om å ta det på mail. Vi kommuniserer ikke med de uten at det er skriftlig. Dette har ført til at de har trekt seg helt ut. Skremmende! Vi klaget de inn, og de ble strammet opp. I tillegg er et «vennskap» jeg hadde med en ansatt der over flere år over for min del. Anonymkode: 2698a...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå