Gå til innhold

Noen andre her som opplever at handel plutselig ikke blir registrert på trumf?

Anbefalte innlegg

Sist jeg var i butikken, så scannet jeg trumfkortet på telefonen, det sto ok og den lyste grønt. Han i kassa ba meg scanne på nytt for han kunne ikke se at det ble scannet, da skjedde det ingenting. Han kikket på kvitteringen og sa at det var registrert. Det var bare en billig  vare så jeg ba ikke om kvitteringen, tenkte ikke over det.  Ser nå at det ikke er ikke registrert på Trumf, og når jeg kikker lenger tilbake så ser jeg flere handler som ikke er registrerm selv om  jeg alltid scanner trumfkortet på telefonen.

Noen andre som har opplevd dette?

Anonymkode: 08ab3...c39

Fortsetter under...

Nei, det høres rart ut. Jeg har trumf knyttet til bankkontoen min, så der går det automatisk når jeg betaler. Kanskje det er noe galt med kortet ditt? 

Anonymkode: 45cd7...6f6

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nei, det høres rart ut. Jeg har trumf knyttet til bankkontoen min, så der går det automatisk når jeg betaler. Kanskje det er noe galt med kortet ditt? 

Bruker ikke fysisk trumfkort, skanner kortet i appen når betaler kontant. Jeg er 100% sikker på at det ble grønt og kom opp ok i appen som det pleier å gjøre, derfor stusset jeg litt når han sa jeg måtte skanne det igjen, men tenkte ikke så mye over det der og da. Jeg har og  trumf knyttet til bankkontoen, men det siste kjøpet var kontant. Det ser ut som om det gjelder både kort og kontantkjøp hos meg. Veldig merkelig, og veldig irriterende.

Hi

Pass på å ta vare på kvitteringene og hvis de ikke registreres så ta bilde og send til [email protected] så registrerer de for deg. Men jeg skjønner det er irriterende. Skal begynne å følge med selv også. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg trodde ikke det fungerte ved "tapping" med telefonen jeg?

Trodde man måtte ha bankkort eller selve trumfkortet 

Anonymkode: c7f5f...62f

Man kan scanne trumf appen også, eller Meny/Kiwi appen om man ikke har trumfkort og betaler kontant.

Veldig greit med trumf appen, spesielt når den gir 2% trumfbonus med trumfpay istedenfor å betale med kort eller bare å scanne appen. 

Anonymkode: 2f028...945

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg trodde ikke det fungerte ved "tapping" med telefonen jeg?

Trodde man måtte ha bankkort eller selve trumfkortet 

Anonymkode: c7f5f...62f

Tapper ikke. Skanner qr koden som ligger i trumfappen, skanneren er rett ved siden av bankterminalen. Gjør dette når jeg betaler kontant.

Hi

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Pass på å ta vare på kvitteringene og hvis de ikke registreres så ta bilde og send til [email protected] så registrerer de for deg. Men jeg skjønner det er irriterende. Skal begynne å følge med selv også. 

Jeg har ingen kvitteringer, så dette er skikkelig irriterende. Men kommer til å psse på de heretter ja.

Hi

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ingen kvitteringer, så dette er skikkelig irriterende. Men kommer til å psse på de heretter ja.

Hi

Det kan du lett skaffe ved å gå i butikken du kjøpte varene i. Bare sjekk bankkontoen med beløp og ca tidspunkt så kan de skrive ut kvittering for deg. Vi har måtte be kunder gjøre det på den måten for å få kvittering til regnskapet😊 Håper det løser seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...