Gå til innhold

Tidligere kollega

Anbefalte innlegg

Hun ønsker å fremstå som et perfekt menneske (noe som ikke finnes)  Hun har gått forbi meg flere ganger uten å hilse. For noen år siden var det en seanse hvor hun drakk seg full, mistet telefonen og ville skjule dette for mannen som var bortreist. Jeg var med på å gjenoppbygge ryktet hennes bak den brutte fasaden. Når jeg nå treffer henne, snur hun seg annen vei og har sluttet å hilse på meg.

Jeg har selv tatt initiativ til å slå av en prat. Senest for noen uker siden rullet jeg ned vinduet på bilen, stoppet og påpekte at hun er så flink til å gå tur. Idag så hun meg, også for 3 dager siden, Begge gangene snudde hun seg og lot som om hun ikke så meg. Hu ble veldig opptatt av å se på busstoppet og skiltet. 

Syntes det ble spesielt. Om du ikke har tid til å slå av en prat, man kan vel nikke likevel
?

Det endte med at jeg unfriended henne på FB. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: f4acd...300

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453517-tidligere-kollega/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange slike mennesker i Norge. Lagde en tråd om noe av det samme for en stund siden, at folk er så arrogante, overlegne og later som om de ikke ser deg. De skal være så perfekte og alt er bare fasade. Men det var selvfølgelig jeg, Hi som fikk pepper, slik det alltid er her. HI skal tas. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg oversett henne. Fortell gjerne hvordan hun egentlig er til andre kolleger hvis det passer seg slik. Ta litt igjen. 

Anonymkode: 93b00...8bc

Jeg hadde selvsagt ikke slettet henne på FB. Fordi jeg ikke er 15 år. 

Ellers hadde jeg nikket et hei om det passet seg slik, men ikke stoppet for å prate når hun så tydelig ikke ønsker kontakt. 

Og la nå for Guds skyld vær å snakk om henne til andre! Det vil kun slå tilbake på deg selv. 

Anonymkode: 459f6...058

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ellers hadde jeg nikket et hei om det passet seg slik, men ikke stoppet for å prate når hun så tydelig ikke ønsker kontakt. 

Og la nå for Guds skyld vær å snakk om henne til andre! Det vil kun slå tilbake på deg selv. 

Kommer ikke til å snakke om henne til andre, nei. Hun forblir luft og jeg kommer ikke til å stanse henne igjen, vender bare kinnet til motsatt vei av henne. Dersom det ikke er mulig fordi jeg treffer henne ansikt til ansikt, skal jeg dekke ansiktet til med et stort sjal.

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det finnes mange slike mennesker i Norge. Lagde en tråd om noe av det samme for en stund siden, at folk er så arrogante, overlegne og later som om de ikke ser deg. De skal være så perfekte og alt er bare fasade. Men det var selvfølgelig jeg, Hi som fikk pepper, slik det alltid er her. HI skal tas. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg oversett henne. Fortell gjerne hvordan hun egentlig er til andre kolleger hvis det passer seg slik. Ta litt igjen. 

Anonymkode: 93b00...8bc

Etter hva du råder hi til, så var det nok antageligvis du som var problemet ja,

Anonymkode: aeffc...ebc

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Her er jeg uenig. Folk som ikke hilser på meg når jeg treffer dem på gata, ser jeg ingen grunn til å ha som venn på Facebook. Hvorfor skulle jeg det?

Anonymkode: 8e479...7c9

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kommer ikke til å snakke om henne til andre, nei. Hun forblir luft og jeg kommer ikke til å stanse henne igjen, vender bare kinnet til motsatt vei av henne. Dersom det ikke er mulig fordi jeg treffer henne ansikt til ansikt, skal jeg dekke ansiktet til med et stort sjal.

Jaja, bare du ikke overdriver, så…🙄

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Dersom det ikke er mulig fordi jeg treffer henne ansikt til ansikt, skal jeg dekke ansiktet til med et stort sjal.

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Senest for noen uker siden rullet jeg ned vinduet på bilen, stoppet og påpekte at hun er så flink til å gå tur.

Kutt ut å oppføre deg som en dramatisk galning, så skal du se det går bedre. 

Anonymkode: 4da7a...67b

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Senest for noen uker siden rullet jeg ned vinduet på bilen, stoppet og påpekte at hun er så flink til å gå tur. 

Når du kjører forbi bekjente vinker du. 

Hun føler seg vel helt forfulgt av deg og velger holde avstand for hun ønsker ikke et slikt forhold.

Da respekterer du det og gir et nikk eller et vink når dere møtes, ikke trenger deg på.

Anonymkode: 41275...3cd

Neste gang du ser henne overse henne og hvis hun hilser nikker du bare. 
Ikke oppsøk noen som ikke ønsker kontakt. 
Har også folk som har sluttet å hilse eller snur seg bort om de har noen andre i nærheten de heller vil snakke med. Har gjort samme tilbake og bare oversett. Hva skjer? Da får jeg snap og spm om å gå tur osv. da får de panikk. Jeg har min kjerne venner, og orker ikke folk som dette 

Anonymkode: 366d1...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...