Anonym bruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Du har en uke +/- i sommerferien til å reise en eller annen plass. Norge eller Europa. Ikke for varmt (typ hetebølgevarmt), men stabilt vær. To voksne, 2 barn (10 og 13) år. Hvor ville du reist? Liker å bade, kikke i butikker, dyrepark/akvarium, spise god mat, se på kjente bygninger og rett og slett være turister. Anonymkode: 28f8c...9f9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du har en uke +/- i sommerferien til å reise en eller annen plass. Norge eller Europa. Ikke for varmt (typ hetebølgevarmt), men stabilt vær. To voksne, 2 barn (10 og 13) år. Hvor ville du reist? Liker å bade, kikke i butikker, dyrepark/akvarium, spise god mat, se på kjente bygninger og rett og slett være turister. Anonymkode: 28f8c...9f9 Hva med Nice?
Anonym bruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Jeg ville reist til Tyskland eller Polen, kysten mot Østersjøen. Mange kjempefine steder, strandhoteller, slott osv. Anonymkode: 80feb...d5e
Anonym bruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april Sopot/Gdansk. Uten tvil. Der finner du alt dette her og en nydelig badestrand i tillegg. Og det er billig. Anonymkode: 6a001...48b
Anonym bruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg ville reist til Tyskland eller Polen, kysten mot Østersjøen. Mange kjempefine steder, strandhoteller, slott osv. Anonymkode: 80feb...d5e Det er min drøm. 🤩 Anonymkode: 689ce...5b7
Anonym bruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april Anonym bruker skrev (12 timer siden): Sopot/Gdansk. Uten tvil. Der finner du alt dette her og en nydelig badestrand i tillegg. Og det er billig. Anonymkode: 6a001...48b Støtter dette Anonymkode: b498a...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå