Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #1 Skrevet 30. mars 2025 Hun er 54 år og på Tinder. Gjør stort sett ikke annet enn å prate om dater/menn. Har Dårlig råd men får stelt negler, hår og ulike menn spanderer vesker i kr 50 000,- klassen til henne. Hun putter silikon i overleppen (bare det er nok for meg til å miste respekt). Ser ut som om hun er sammen med en, han har profilbilde av seg og henne på FB men selv har hun aldri fortalt at de er sammen. Så var hun hos meg forleden og gikk rett bort til en mann hun ikke kjenner og fortalte at hun er på Tinder. Er dette å legge an på ham? Anonymkode: 75fa4...387
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #2 Skrevet 30. mars 2025 Hvorfor lar du hennes oppførsel gå inn på deg? Du høres jo ikke ut som en særlig god venninne selv, må jeg si. Anonymkode: 01a42...e99
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #3 Skrevet 30. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er 54 år og på Tinder. Gjør stort sett ikke annet enn å prate om dater/menn. Har Dårlig råd men får stelt negler, hår og ulike menn spanderer vesker i kr 50 000,- klassen til henne. Hun putter silikon i overleppen (bare det er nok for meg til å miste respekt). Ser ut som om hun er sammen med en, han har profilbilde av seg og henne på FB men selv har hun aldri fortalt at de er sammen. Så var hun hos meg forleden og gikk rett bort til en mann hun ikke kjenner og fortalte at hun er på Tinder. Er dette å legge an på ham? Anonymkode: 75fa4...387 Herregud å kleint. Hun virker usedvanlig lite oppegående. Tror jeg hadde faset henne ut. Anonymkode: d4770...225
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #4 Skrevet 30. mars 2025 Har også ei venninne som jeg har måttet ta avstand fra. Det eneste hun snakker om er Tinder og dating. Holder på med flere samtidig og jeg klarer ikke henge med lengre. Har snakket så mye om dette i flere år.. så nå har jeg bare tatt avstand. Ønsker henne alt godt og håper hun finner seg en mann, men for meg så orker jeg ikke kun snakke om menn og få tilsendt bilder av nye menn hele tiden. Er selv gift og har familie. Er glad i henne, og er her for henne. Men dating må hun snakke med andre om. Anonymkode: ab369...0b4
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #5 Skrevet 30. mars 2025 Gud forby at man er singel og lever livet! Er det virkelig meningen at man skal råtne bort i sofaen? Anonymkode: e74aa...429
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #6 Skrevet 30. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gud forby at man er singel og lever livet! Er det virkelig meningen at man skal råtne bort i sofaen? Anonymkode: e74aa...429 Er vel ingen som mener det her? Folk blir litt lei av å høre om andres dating liv timesvis hver eneste dag.. Anonymkode: ab369...0b4
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #7 Skrevet 30. mars 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hun er 54 år og på Tinder. Gjør stort sett ikke annet enn å prate om dater/menn. Har Dårlig råd men får stelt negler, hår og ulike menn spanderer vesker i kr 50 000,- klassen til henne. Hun putter silikon i overleppen (bare det er nok for meg til å miste respekt). Ser ut som om hun er sammen med en, han har profilbilde av seg og henne på FB men selv har hun aldri fortalt at de er sammen. Så var hun hos meg forleden og gikk rett bort til en mann hun ikke kjenner og fortalte at hun er på Tinder. Er dette å legge an på ham? Anonymkode: 75fa4...387 Just face it. Alle er sånn ! Anonymkode: 39123...d71
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #8 Skrevet 30. mars 2025 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Just face it. Alle er sånn ! Anonymkode: 39123...d71 Nei Anonymkode: d4770...225
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2025 #9 Skrevet 31. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Just face it. Alle er sånn ! Anonymkode: 39123...d71 Alle damer er slik mener du? Det er jeg uenig i. Er selv singel og bruker ikke 1 minutt på Tinder! Har ikke profil. Benytter heller ikke anledningen til å oppsøke ukjente menn for å fortelle at jeg er singel! Anonymkode: 75fa4...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå