Gå til innhold

Servering barneselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 stk 10 åringer. 
Har ordnet med rund sjokoladekake og ostekake, pastasalat og snacks.

Har aldri hatt så mange barn i selskap før, og lurer litt på hvor mye jeg skal lage, bursdagsbarnet har en del allergi, så kan ikke bare kjøpe is eller ferdig kake, alt må lages fra bunnen av. (Allergi mot egg, melk og nøtter)

Anonymkode: 7d2b6...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølse og lompe, evt pizzaboller. 10-åringer er nok ikke så fan av pastasalat i bursdagsselskap. 

Anonymkode: 44055...afe

Skrevet

Min erfaring er at det går mindre kake enn forventet, men ganske mye snop og snacks.

Pastasalat tipper jeg halvparten vil ha om du er heldig, så jeg ville hatt noe de forventer som bursdagsmat og som flere liker. Pizzasnurrer har vært veldig populært her, men vanlig pizza eller pølser er forventet bursdagsmat.

Brus går det mye av om du har mye tilgjengelig, men forrige bursdag vi hadde her kjøpte jeg noen sånne rimelige iste (juicekartongstørrelse) og blandet saft i mugger også, og det gikk det veldig mye av. Er ikke absolutt alle barn som er like glad i brus, og når det er flere ting tilgjengelig velger mange det.

Anonymkode: 76556...50f

Skrevet

Barnet selv som ville ha pastasalat, men kan fikse pølse og lompe i tillegg, ønsker at alt som serveres kan han også spise.

Kan også fikse mer snacks og drikke 😊. Takk for tips.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

23 stk 10 åringer. 
Har ordnet med rund sjokoladekake og ostekake, pastasalat og snacks.

Har aldri hatt så mange barn i selskap før, og lurer litt på hvor mye jeg skal lage, bursdagsbarnet har en del allergi, så kan ikke bare kjøpe is eller ferdig kake, alt må lages fra bunnen av. (Allergi mot egg, melk og nøtter)

Hvor gamle er de? Min erfaring er at frem til 10-12 års alderen spiser de ikke særlig mye i bursdagsselskap, så trenger ikke å beregne så mye/store porsjoner pr barn. 

Anonymkode: 6179b...5f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvor gamle er de? Min erfaring er at frem til 10-12 års alderen spiser de ikke særlig mye i bursdagsselskap, så trenger ikke å beregne så mye/store porsjoner pr barn. 

Anonymkode: 6179b...5f0

Hi skriver 10 år i første setning ;)

Anonymkode: 29875...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...