Gå til innhold

Kunne du bodd i et mikrohus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ville det ha blitt for trangt for deg? Jeg synes det ser litt koselig ut og jeg blir fascinert av alle smarte detaljer og oppbevaringsløsninger, men tror jeg hadde følt at det ble veldig trangt og smått etter en stund. 

Anonymkode: 7a98b...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde et helt annet liv så ja, definitivt.

Anonymkode: d18b8...af4

Skrevet

det ser koselig ut man kunne alderi bodd sånn

Anonymkode: 58afb...72f

Skrevet

Alene, ja

Med en partner, nei

Med familie, absolutt nei 😅

Anonymkode: ea855...055

Skrevet

Nei, for klaustrofobisk

Anonymkode: aaee5...0bd

Skrevet

Nei, jeg kunne hatt det som hytte eller fritidsbolig, men ikke bodd der fast. Jeg kan klare meg med lite plass, men ikke så lite plass.

Anonymkode: 3b5ea...a09

Skrevet

Ja. Drømmer om det. Men det krever at jeg bor alene da. Vil jo ikke kvitte meg med mannen. Vi bor på 350 kvm nå. Det er for stort. For mye å holde orden på. Mannen er en rotekopp så å putte han inn i et mikro hus hadde drept meg. 

Anonymkode: d04de...8cd

Skrevet

Alene, helt klart.

Med partner, helt uaktuelt.

Anonymkode: b92f4...e04

Skrevet

Alene - kanskje.

Med partner og/eller barn - definitivt ikke. 

Anonymkode: 17435...82d

Skrevet

Kun som feriehus. 

Skrevet

Både alene og sammen med mannen min hadde det fungert veldig fint :) Mannen min er introvert, stille, og ryddig og organisert. 

Med de to energiske bråkete barna våre: no way José 😂😂

Anonymkode: 75706...4c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ja. Drømmer om det. Men det krever at jeg bor alene da. Vil jo ikke kvitte meg med mannen. Vi bor på 350 kvm nå. Det er for stort. For mye å holde orden på. Mannen er en rotekopp så å putte han inn i et mikro hus hadde drept meg. 

Huff, høres fælt ut med så mye plass.. vi var fascinert av mikro hus men har to barn. Så vi flyttet fra hus på 170 kvm til ny leilighet på 100 kvm. Har kvittet oss med mange ting. Men jeg har en veldig ryddig mann da. Kjøper aldri ræl eller ting vi ikke trenger, kun ting av kvalitet, og kvitter oss med ting vi ikke behøver lenger.

Så på 100kvm har vi mer enn nok plass. God planløsning også :) og stor takterrasse og boltre oss på.

Skrevet

Alene kunne jeg godt ha gjort det. Veldig koselig å bo sånn. Har ikke bodd i mikrohus, men i små hybelleiligheter, og en måned på et lite hotellrom. I mikrohus har man jo gjerne litt uteplass i tillegg.

Anonymkode: 91181...9a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Huff, høres fælt ut med så mye plass.. vi var fascinert av mikro hus men har to barn. Så vi flyttet fra hus på 170 kvm til ny leilighet på 100 kvm. Har kvittet oss med mange ting. Men jeg har en veldig ryddig mann da. Kjøper aldri ræl eller ting vi ikke trenger, kun ting av kvalitet, og kvitter oss med ting vi ikke behøver lenger.

Så på 100kvm har vi mer enn nok plass. God planløsning også :) og stor takterrasse og boltre oss på.

Enig, det er for stort. Bor i mannens barndomshjem da, og selve tomta er vidunderlig. Opprinnelig tomannsbolig som vi gjorde om fordi utleie var et helvete. Ungene har egen inngang med stue, kjøkkenkrok og kontor i kjelleren og det er ypperlig for besøk, da slipper vi å ha folk tett på. Men ja, det er for mye å vaske å rydde. Så jeg har vaskehjelp til alle oppholdsrom. Tredje etg med soverom og bad holder jeg orden på da. 
Og jeg drømmer om et mikrohus, jeg liker å ha lite ting og lite å holde orden på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...