Anonym bruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Helt oppriktig, jeg skjønner deg ikke. Syns mye av sangene er ganske like. Pen dame, men likevel. Hva er greia?! Anonymkode: 7ab62...512
sug lut Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars At hun er dyktig som låtskriver og formidler, samt vakker, sterk og intelligent, men ikke treffer din musikksmak?
Anonym bruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Helt oppriktig, jeg skjønner deg ikke. Syns mye av sangene er ganske like. Pen dame, men likevel. Hva er greia?! Anonymkode: 7ab62...512 Hvilke sanger snakker du om? Foreslår følgende lytteliste: Florida Karma Mine Cruel summer The prophecy clean exile mean Maroon Champagne problems I bet you think about me Seven Who’s affraid of little old me. Greia er misogyni. Det er søren ikke mange artister med større bredde og låtskriverferdigheter i dag. Anonymkode: 25a27...42f
Anonym bruker Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Jeg er enig med hi, Swift er en kjedelig artist og pregløs artist. Anonymkode: c5f5e...f2e
Anonym bruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars Jeg personlig synes ikke hun er spesielt vakker, men det er jo smak og behag så ikke vesentlig egentlig Det jeg ser er at hun er intelligent, engasjert, en formidler av rang med en fantastisk musikalitet. Ikke all musikken hennes er min smak, men hun er en utrolig dyktig låtskriver, det er det ingen tvil om. Anonymkode: 7e13f...486
the amazing spidermamma Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars Altså, ikke min type musikk, men "brannfakkel"? Det var vel å ta litt i.
Anonym bruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars Jeg synes også Taylor Swift har gørrkjedelig musikk. Jeg er mye mer glad i Ava Max og Lady Gaga. Anonymkode: 33df4...bc7
Anonym bruker Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars Jeg er og enig i at hun har kjedelig musikk (altså min personlige mening - åpenbart veldig mange andre som syns den er bra). Dama er populær på mange måter, som et forbilde, men det kan jeg ikke uttale meg om for det har jeg ikke fulgt med på. Chappell Roan er interessant, og Lady Gaga. Anonymkode: 8e2a2...fc5
Anonym bruker Skrevet 31. mars #10 Skrevet 31. mars Jeg synes hun tar veldig mye plass i forhold til mange andre gode musikere, selv om hun er flink. Årsakene til at hun er så populær tror jeg skyldes mange ting. Hun har god stemme, har flere gode låter, og skriver mye selv. Det siste teller mye, veldig mange er bare en frontfigur. Hun har et litt slikt "countrygirl" image, mer jordnær enn mange andre. I tillegg opptrer hun i et antrekk som viser tydelig hvilken flott kropp hun har. Det gjør et godt inntrykk på de fleste, spesielt menn. Hun er nok som de fleste andre, et godt gjennomtenkt produkt fra musikkindustrien. Denne industrien bestemmer stort sett hvem som skal bli megastjerne. Disse stjernene får alle fordeler mht markedsføring. I sum blir hun nettopp en megastjerne høyt over de fleste andre, som mange andre megastjerner før henne. Strengt tatt kunne hennes skjebne godt endt som en lokal stjerne på skoleballet, og ikke noe mer enn det. Men skjebnen ville noe mer. Verden trenger idoler. Snart blir hun byttet ut med noen andre og mye yngre. Slik er denne industrien. Anonymkode: f57b2...7e6
Anonym bruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars Hun er nok verken verdens beste sanger, verdens vakreste kvinne eller verdens beste entertainer, men hun har en god blanding av dyktighet og flaks. Hun fremstår som en sterk kvinne som står for egne meninger, til tross for minimal scenebekledning spiller hun ikke tydelig på sex og hun gir litt "the girl next door" vibber. Musikken er ikke helt min smak, men jeg syns det er kult at hun faktisk regnes som en av de mest mektige kvinnene på verdensbasis. Anonymkode: 21ae2...07e
Anonym bruker Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Musikken er ikke helt min smak, men jeg syns det er kult at hun faktisk regnes som en av de mest mektige kvinnene på verdensbasis. Kanskje ikke like kult om en tenker på det faktum at hun aldri hadde blitt en av de mektigste kvinnene i verden om hun gjorde sine opptredener i burka eller bunad. Da blir det mer et tankekors. Enda større tankekors er det når slike "mektige" kvinner uttaler seg om politikk, da ryster hun demokratiet. Anonymkode: f57b2...7e6
Anonym bruker Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Kanskje ikke like kult om en tenker på det faktum at hun aldri hadde blitt en av de mektigste kvinnene i verden om hun gjorde sine opptredener i burka eller bunad. Da blir det mer et tankekors. Enda større tankekors er det når slike "mektige" kvinner uttaler seg om politikk, da ryster hun demokratiet. Anonymkode: f57b2...7e6 Nja. Hun anbefalte Kamala. Det tyder på at hun er noenlunde mentalt oppegående, men fikk det ellers særlig betydning? Anonymkode: b1560...f59
Anonym bruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kanskje ikke like kult om en tenker på det faktum at hun aldri hadde blitt en av de mektigste kvinnene i verden om hun gjorde sine opptredener i burka eller bunad. Da blir det mer et tankekors. Enda større tankekors er det når slike "mektige" kvinner uttaler seg om politikk, da ryster hun demokratiet. Anonymkode: f57b2...7e6 Nei det blir virkelig ikke et tankekors... Anonymkode: 98391...e7c
Anonym bruker Skrevet 31. mars #15 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kanskje ikke like kult om en tenker på det faktum at hun aldri hadde blitt en av de mektigste kvinnene i verden om hun gjorde sine opptredener i burka eller bunad. Da blir det mer et tankekors. Enda større tankekors er det når slike "mektige" kvinner uttaler seg om politikk, da ryster hun demokratiet. Anonymkode: f57b2...7e6 Hva i all verden? Hva er det du prøver å si her? Hvem er rystet over hennes politiske standpunkt? Bortsett fra Trump da, som syns at alle som ikke er enig med han er dumme. Anonymkode: dbff2...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå