Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #1 Skrevet 30. mars 2025 Har dere noen tips til bøker til påsken? Jeg har et par på vent, en Liane Moriarty (Her i et øyeblikk) og en krim av Peter May, Svarthuset, men trenger et par til! Anonymkode: f0e64...ce7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #2 Skrevet 30. mars 2025 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Har dere noen tips til bøker til påsken? Jeg har et par på vent, en Liane Moriarty (Her i et øyeblikk) og en krim av Peter May, Svarthuset, men trenger et par til! Anonymkode: f0e64...ce7 Den av Peter May er veldig bra! Johan Theorins bøker fra Øland gir perfekt påskekrimfølelse for meg, særlig de første i serien er bra. Den begynner med Skumringstimen. Anonymkode: b6bb6...ad7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2025 #3 Skrevet 31. mars 2025 Er det noen flere som har noen tips? Jeg trenger noen nye bøker til påske jeg også. Anonymkode: b6bb6...ad7
Optatium Skrevet 31. mars 2025 #4 Skrevet 31. mars 2025 Så en ny bok av Bernard Minier og tenkte jeg skulle gi den et forsøk. Jeg er sær på krim, men syns «Hvis helvete var av is» var skikkelig bra!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2025 #5 Skrevet 1. april 2025 Kan anbefale alt av Anna Gavalda Alt av Jón Kalman Stefànsson. Stefan Spjut, Stallone Per Petterson, Jeg forbanner tidens elv Anonymkode: f0e64...ce7
prebs Skrevet 1. april 2025 #6 Skrevet 1. april 2025 Jeg leser "alt" av Agatha Christie hver påske og blir aldri lei! Ellers har jeg dilla på Ken Follet for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå