Gå til innhold

Kunne mannen din oppdratt barna alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nei.. men nå blir vi skilt så må må han jo ha de litt alene.

Han er utrolig glemsk, og har overhodet ikke kontroll på klær eller avtaler og datoer/tider, så det blir nok mye glemt, og ikke alltid riktig klær.

Han har også mangel på empati, omsorg og tålmodighet så det blir jo spennende. I tillegg liker han ikke forpliktelser og ansvar, og ser kun sine behov. Feks skal han sove om natten, ikke dulle med barn som har hatt mareritt og er redde.

Barna er heldigvis så store at de kan sifra og jeg tror nok de ikke vil bo så mye hos ham etterhvert. 

Anonymkode: bda8d...486

Hva så du i han? :(

Anonymkode: 29f7f...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne han. Men tror nok de hadde vært mer bortskjemte. Tror heller ikke de hadde maset så mye på han. De maser på meg hele tiden. Jeg sier de må mase på pappa også, hvor de svarer, ja, men han gidder ikke å høre eller svare... 

Anonymkode: 80a0e...395

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Min mann hadde klart å oppdratt barna alene i aller høyeste grad. Men med kun en foreldre vil de jo miste en del fra den andre uansett. Barna mine er rå i slalombakken fordi jeg har vært en pådriver, det kunne mannen aldri ha gjort da han ikke har interesse. Barna har også hugget ved og skrudd på motor med far, som de aldri hadde fått om det kun var jeg som hadde oppdratt de. De får verdier hos begge når vi er to. 

Anonymkode: ab040...3ad

Enkelte foreldre mister de ingenting av å miste. Eneste min ex var god på var å ligge å dra seg på sofaen og snike seg unna alt som måtte gjøres. Er ganske sikker på at de hadde blitt bedre mennesker om han forsvant helt, han har hverken empati eller omtanke. Men dessverre skal han jo ha dem endel, så da må jo jeg veie opp for alt dette og sliter meg jo halvt ihjel for å ta igjen det tapte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva så du i han? :(

Anonymkode: 29f7f...635

Han var ikke sånn før barna kom. Men nå, jeg aner ikke hva jeg så i ham. Kjemikalier føkker tydeligvis over hjernen når man blir forelsket. Han love bombet meg jo til de grader i starten, så jo ikke at det var det det var da, dessverre.

Skrevet

Ja det hadde han klart fint, men de ville hatt helt andre (og kjedelige) klær. Og ikke noe fokus på kreativitet

Anonymkode: 0c1bc...bb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Hva mangler det mannen som ikke kan ta seg av egne barn?

Anonymkode: c71b8...8d2

Han mangler mye

Anonymkode: 2283b...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...