Gå til innhold

Går dere på loppemarked?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært på loppemarked, men ser jo mange gjør det. Hva kjøper dere der? Og hva betaler dere? Er det ikke litt ekkelt? Er et loppemarked her (Oslo) nå denne helgen.

Anonymkode: 71bdf...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mest bøker, klær og sportsutstyr. Da barna var små kjøpte vi leker. Hvis jeg trenger møbler sjekker jeg loppemarked først. Noen ganger finner jeg jobbyarttikler.

Hva jeg betaler varierer mye. En spesiell nok kan koste 100 kr, men er jeg heldig kan jeg få den sammen med andre bøker i en bærepose til 100 kr. 

Det er ikke ekkelt. Hvorfor skulle det være det? Det eneste er om du kommer akkurat når det åpner. Da kan det være guffent med profesjonelle oppkjøpere som baner seg frem.

Anonymkode: 096e6...8c2

Skrevet

Jeg elsker loppemarked! Går der så ofte som jeg kan. Er ute etter designklassikere. Og bøker☺️

Anonymkode: 9a41f...07d

Skrevet (endret)

Ja, går som oftest på de i nærområdet. Av og til er det gode kupp. Andre ganger blir det kun for å kikke og ta en kaffe. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har aldri vært på loppemarked, men ser jo mange gjør det. Hva kjøper dere der? Og hva betaler dere? Er det ikke litt ekkelt? Er et loppemarked her (Oslo) nå denne helgen.

Anonymkode: 71bdf...71a

hvorfor tror du det er ekkelt å gå på loppemarked?

Anonymkode: 5fccc...f3f

Skrevet

Av og til.

Kjøper bamser til bikkja, betaler mellom 5 og 15 kr, lar bikkja leke bite i dem, kaster når de blir fillete.

Ellers kjøper jeg ikke så mye lenger, trenger ikke så mye nytt. Men kjøper av og til bøker og har kjøpt vaser, fat o.l som er i bruk hele tiden.

Da ungene var små kjøpte jeg av og til ting til dem, alt fra leker til festdrakt.

Anonymkode: f1fd6...f86

Skrevet

Jeg elsker loppemarked, problemet er å unngå å kjøpe for mye.

Jeg kjøper mye bøker, kopper og glass, av og til vaser og pyntegjenstander, julepynt, blomsterpotter og sånt. Noen ganger leker. Billedrammer. Møbler også, men nå for tiden har vi alt vi trenger av det.

Mye av moroa er å se på alle tingene, plutselig ser man ting man kjenner igjen ("Akkurat en sånn hadde tante Solveig!") og minnene strømmer på.

Prisen avhenger av loppemarkedet, men det pleier å være billig, mye billigere enn Finn og sånt.

Anonymkode: 46681...ad5

Skrevet

Det er sjelden loppemarked her jeg bor, men jeg går i bruktbutikker når jeg får sjansen, pluss har søk på Finn på ting jeg samler på. 

Skrevet

Nei. Jeg kjøper nesten bare brukte klær og ting til huset, men gjør det på Finn og Tise og eventuelt bruktbutikkker med litt orden. Jeg synes loppemarked lukter vondt, er møkkete og i all hovedsak selger ræl. Sikkert et å annet kupp å gjøre, men de gangene jeg har vært på loppis, har det vært mer guff enn gøy. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: ad6f7...6aa

Skrevet

Ja, kjøper bøker, tegneserier, noen ganger klær om jeg finner noe gøy, og litt ting til hus og hage, verktøy o.l. Her er loppis happeningen i bygda, så går mest fordi det er veldig sosialt og folk er glade og finner mye rart. 

Anonymkode: d3458...f22

Skrevet

Er på vei hjem fra loppemarked i Asgårstrand nå faktisk 😂 Kjøpte tre bøker 😊

Anonymkode: e5530...455

Skrevet

Jeg sjekker loppemarked etter vintage Levis

Skrevet

Absolutt ikke. Har mer enn nok ting og tang, og klær kjøper jeg ikke brukt. 

Anonymkode: c5d9b...a95

Skrevet

Ja. Har kjøpt klær, bøker, kjøkkenting. Har fått fine ting til en billig penge. Feks. skjærebrettet jeg bruker kjøpte jeg for 13 år siden for 10,- Fortsatt like fint.

Anonymkode: dfe50...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...