Gå til innhold

Har du ryddet bort vintertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne i dag, gleder meg til å få bort alt sammen og pakke frem sommertøy med fine farger og lette stoffer.

Anonymkode: be1e4...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vintersko og de tykkeste jakkene er ryddet bort. 

Skrevet

Jeg gjør egentlig ikke annet enn å bære vintersko ned i kjelleren. Og det har jeg ikke gjort enda. 

Skrevet

Jeg gjør ikke annet enn å sette vintersko i skapet i innergangen og det samme med vinterjakke, det har jeg ikke gjort enda.

Brukte vinterjakke senest klokka halv tolv i går kveld da jeg gikk ut i hagen en liten tur med bikkja før jeg la meg.

Anonymkode: d8daf...4f0

Skrevet

Nei, vi har vært gjennom et større oppussingsprosjekt, så her er det ikke helt klart for noe annet ennå.  Men det nærmer seg.  Normalt gjør vi det helga etter påske, så vi har ennå litt tid på oss.  Men påsken er såpass sein i år og vi har planlagt hjemmepåske, så vi får se om vi rydder bort før, under eller etter. 

Anonymkode: 675a0...1df

Skrevet

Nei, skal fortsatt er par turer på fjellet og forhåpentlig gå på ski. Strekke vinteren lengst mulig ❄️♥️

Anonymkode: 8fbea...fea

Skrevet

Nei, jeg rydder ikke bort vintertøy. Tar frem sommertøy, men er litt tidlig enda. Har bestilt dekkskift da, da er det mot vår for meg 😊

Anonymkode: 401a0...9d2

Skrevet

Jeg våknet til snø på bakken i dag i en by på sentrale Østlandet så nei vinteren er ikke over enda.

Anonymkode: 26ecb...da7

Skrevet

Nei det kan  fortsatt komme snø, 

Anonymkode: 273ee...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...