Gå til innhold

Stjernekamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på i år? Hva synes du i så fall om den nye måten de gjør ting på?

Anonymkode: a11b2...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elendig. Savner det originale konseptet. 

Anonymkode: efbae...044

Skrevet

Har sett stjernekamp i mange år og likt det. I år falt jeg av etter første sending. 

Anonymkode: 5fc4a...f72

Skrevet

Helt håpløst.

Det er så mange grunner til å kritisere den ordningen de har nå, men hovedkritikken fra meg er at hver enkelt artist sitt særpreg blir borte, og dommerne kan velge låter som passer bra eller dårlig til artistene og dermed styre hvem som vinner og taper.

Jeg gidder ikke se denne sesongen.

Anonymkode: 88af0...e55

Skrevet

Jeg er helt enig med dere. Helt skivebom fra NRK. Hvert program høres til forveksling ut som det forrige i musikkvalg. Tenk alle de flott numrene vi har fått tidligere år av artister med særpreg som har valgt låter som dommerpanelet aldri ville valgt. Spennende arrangementer, numre som er gjennomøvd og som derfor berører på en helt annen måte. Nå er det listepop og Grand Prix-låter. Jeg har sett de tre første, men nå gidder jeg ikke mer. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse fordi de sa det ville komme sjangere, men isteden er det tåpelige temaer der det tydeligvis hverken har blitt gjort research eller brukt fantasi. I dag skulle de synge på et språk de ikke kunne. Tre av de skulle da synge på fransk og en av dem kunne fransk fra før... Så mange språk som finnes i verden og så klarte de ikke engang å finne låter på 7 forskjellige språk. 

Anonymkode: a11b2...d35

Skrevet

Slo det av etter halve sendingen. 

Anonymkode: bc10e...c00

Skrevet

Vi prøvde faktisk i dag igjen, bare for å sjekke.  Men det ble vi så kanskje 10 minutter, da hadde de to yngste forsvunnet og vi voksne pustet lettet ut for at vi kunne slå over til noe annet.

Dette er jo ikke Stjernekamp i det hele tatt.  Det hadde vært mye bedre om NRK hadde vært ærlige og sagt at de hadde bestemt seg for å legge ned Stjernekamp og kom til å sende et annet synge-konkurranse-program i stede for.  Dette er jo som om det står i programmet at de skal vise Skirenn fra VM, så sender de skøyteløp i stede for....  og påstår at det bare er en vri på skiløp for begge foregår om vinteren og begge har man noe annet enn bare sko på seg som kan gli bortover. 

Anonymkode: da685...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...