Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3x10 av denne tåhevøvelsen hver dag. Også de dagene, ukene og kanskje årene du er symptomfri:

Joggesko på (ikke barbeint). Stå på kanten av et trappetrinn. Hev raskt opptil du står på tå. Så skal du senke uendelig sakte og kontrollert ned til full strekk. Og da mener jeg saaaaakte. 

I tillegg: sko med litt drop eller hæl, sko inne, varier sko fra dag til dag, og uendelig med tålmodighet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sug lut skrev (10 timer siden):

3x10 av denne tåhevøvelsen hver dag. Også de dagene, ukene og kanskje årene du er symptomfri:

Joggesko på (ikke barbeint). Stå på kanten av et trappetrinn. Hev raskt opptil du står på tå. Så skal du senke uendelig sakte og kontrollert ned til full strekk. Og da mener jeg saaaaakte. 

I tillegg: sko med litt drop eller hæl, sko inne, varier sko fra dag til dag, og uendelig med tålmodighet. 

Den øvelsen er jeg jo egentlig god på, har gjort den mye. Den skal jeg hente frem igjen! Tålmodigheten skal jeg gjøre mitt beste for😖

Skrevet

Til deg som tipset om taping, tusen takk! 🙏🏼 😭 jeg googlet og fant en video, tapet i dag tidlig, og har så godt som vært smertefri i hele dag. Det er et aldri så lite mirakel! 

Skrevet
Optatium skrev (21 timer siden):

Jeg har hørt om taping, men ikke prøvd selv. Skal se etter det også, takk! 

Det var som natt og dag for meg. 

Anonymkode: 23e6c...2ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det var som natt og dag for meg. 

Anonymkode: 23e6c...2ea

Ja det må jeg si. En helt annen opplevelse. Så utrolig deilig å slippe tårer i øynene når man skal begynne å gå igjen😅

Skrevet

Denne tråden ble bokmerket, her var det utrolig mange bra tips 😊

Anonymkode: 46d99...963

Skrevet (endret)
sug lut skrev (14 timer siden):

Dette!! Trappetrening + innesko reddet meg etter to år med heftig plantar facitt. I tillegg hjelper det veldig med nattskinne også! I tillegg til så mye hvile som mulig…mitt problem forsvant med covid…….

lykke til HI- helt forferdelig når det står på!!

Endret av nerdybirdy
Skrevet

Overrasket at så få nevner trening. Mannen min hadde flere styrkeøvelser enn den som var nevnt her. Trening, sammen med god såle han flyttet rundt i alle skol forkortet lidelsen. Lykke til!

Anonymkode: 7db06...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...