Anonym bruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Finnes det er forum der man kan få støtte og gode råd? Står i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger støtte og gode råd. Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars Du er jo på et nå? Hvorfor ikke spørre her? Anonymkode: 4d209...220
Anonym bruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars Du spør på et forum om det finnes forum? Det er vel enda en tråd som skal vris til hvor ille det er her og hvor slemme alle er. Som man roper i skogen får man svar. Anonymkode: e8959...143
Anonym bruker Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Finnes det er forum der man kan få støtte og gode råd? Står i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger støtte og gode råd. Anonymkode: e5d08...b8e Du er her? Men vi er ikke gode nok? Anonymkode: 97182...8da
Anonym bruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Utfordringen blir fort at mange ønsker seg støtte på løsninger andre ikke bifaller. Det har jo vært innlegg tidligere det man har ønsket støtte på valg som ikke er bra for barna. Da møter man gjerne motstand. Når man bare er åpen for at råd som sier det samme er gode, da opplever man råd som dårlig, selv om de endelig er gode. Da føler gjerne HI mangel på forståelse eller at andre er ute etter HI, selv om det ikke er tilfelle. I noen tilfelle er det også noen som alltid skal komme med sleivspark, men disse svarene er ofte enkle i din utforming og dermed enkle å identifisere. Om man ikke ønsker at noen gir en motstand så bør man snakke med venner og familie. De er flinkere på å stryke medhårs. Man har også chatter for mental helse det de er flinke på å vekte mental helse høyt vs komme med korrigerende råd. På anonyme forum vet en aldri hvem som svarer og der finnes alltid noen som koser seg med å trekke på noen som ligger nede Anonymkode: facf5...b84
Anonym bruker Skrevet 29. mars #7 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Du er her? Men vi er ikke gode nok? Anonymkode: 97182...8da Har lest en del tråder her inne, og det frister lite å gjøre seg sårbar til en flokk ulver Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #8 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Utfordringen blir fort at mange ønsker seg støtte på løsninger andre ikke bifaller. Det har jo vært innlegg tidligere det man har ønsket støtte på valg som ikke er bra for barna. Da møter man gjerne motstand. Når man bare er åpen for at råd som sier det samme er gode, da opplever man råd som dårlig, selv om de endelig er gode. Da føler gjerne HI mangel på forståelse eller at andre er ute etter HI, selv om det ikke er tilfelle. I noen tilfelle er det også noen som alltid skal komme med sleivspark, men disse svarene er ofte enkle i din utforming og dermed enkle å identifisere. Om man ikke ønsker at noen gir en motstand så bør man snakke med venner og familie. De er flinkere på å stryke medhårs. Man har også chatter for mental helse det de er flinke på å vekte mental helse høyt vs komme med korrigerende råd. På anonyme forum vet en aldri hvem som svarer og der finnes alltid noen som koser seg med å trekke på noen som ligger nede Anonymkode: facf5...b84 Definitivt mange som koser seg med å trekke ned andre. Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #9 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har lest en del tråder her inne, og det frister lite å gjøre seg sårbar til en flokk ulver Anonymkode: e5d08...b8e Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Definitivt mange som koser seg med å trekke ned andre. Anonymkode: e5d08...b8e Med den negative holdningen så har du rett, du ville nok fått de svarene. Ofte får man de svarene man selv legger opp til. Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars #10 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Med den negative holdningen så har du rett, du ville nok fått de svarene. Ofte får man de svarene man selv legger opp til. Anonymkode: ed9a4...bdc Realistisk holding Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #11 Skrevet 29. mars Om man er høflig, saklig og beskriver situasjonen slik at folk forstå får man som regel god hjelp her inne. Da gidder ikke trollene å trolle. Anonymkode: e8959...143
Anonym bruker Skrevet 29. mars #12 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Realistisk holding Anonymkode: e5d08...b8e Har du postet tråder her inne og fått den tilbakemeldingen som du snakker om? Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars #13 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Finnes det er forum der man kan få støtte og gode råd? Står i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger støtte og gode råd. Anonymkode: e5d08...b8e Jeg synes kvinneguiden har blitt langt bedre enn før. De har tatt en opprydning der inne, så vidt jeg vet. Diskusjon.no er også relativt bra…hvis du ønsker menns perspektiv på ting. Anonymkode: 26b62...c04
Anonym bruker Skrevet 29. mars #14 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har du postet tråder her inne og fått den tilbakemeldingen som du snakker om? Anonymkode: ed9a4...bdc Nei, men jeg leser en del tråder da Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #15 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes kvinneguiden har blitt langt bedre enn før. De har tatt en opprydning der inne, så vidt jeg vet. Diskusjon.no er også relativt bra…hvis du ønsker menns perspektiv på ting. Anonymkode: 26b62...c04 Ok, var inne på kvinneguiden tidligere, men der kan man jo bli syk av å være. Men kanskje annerledes nå? Jeg ringte ei god venninne og fikk luftet hjertet og det hjalp mye kjenner jeg. Hjerte og sjel tåler ikke trolling eller folk som liker å dra ned andre nå. Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. mars #16 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du er jo på et nå? Hvorfor ikke spørre her? Anonymkode: 4d209...220 Fordi de fleste her er idioter. Bortsett fra oss to og noen til. Anonymkode: 3d5c1...5ee
Anonym bruker Skrevet 29. mars #17 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Nei, men jeg leser en del tråder da Anonymkode: e5d08...b8e De fleste som får masse motbør, er folk som legger opp til det selv. Jeg har postet mange tråder her inne, har aldri oppllevd det du snakker om. Men hvis man lager en tråd med forventninger om at folk er ute etter å ta hi, så blir det ofte sånn. Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars #18 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): De fleste som får masse motbør, er folk som legger opp til det selv. Jeg har postet mange tråder her inne, har aldri oppllevd det du snakker om. Men hvis man lager en tråd med forventninger om at folk er ute etter å ta hi, så blir det ofte sånn. Anonymkode: ed9a4...bdc Der folk legger ut en situasjon de står i, om det er bonusbarn, konflikter med et familiemedlem osv. er det standard at ting blir kverulert på, og folk kan fantasere om alt mulig. I en tråd her inne var det ei mor som skrev noe om en lærer som har vært kjip, og da svarer noen at det er sikkert det og det.. ikke forholder seg til hi men prøver fyre opp og presse ned hi. Det er veldig kjedelig å lese slike tråder der det blir personangrep. En vi prøver bare å lufte en sak. Skjønner godt folk som lar være, inkl meg selv. Hadde ikke orket Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 30. mars #19 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (20 timer siden): Der folk legger ut en situasjon de står i, om det er bonusbarn, konflikter med et familiemedlem osv. er det standard at ting blir kverulert på, og folk kan fantasere om alt mulig. I en tråd her inne var det ei mor som skrev noe om en lærer som har vært kjip, og da svarer noen at det er sikkert det og det.. ikke forholder seg til hi men prøver fyre opp og presse ned hi. Det er veldig kjedelig å lese slike tråder der det blir personangrep. En vi prøver bare å lufte en sak. Skjønner godt folk som lar være, inkl meg selv. Hadde ikke orket Anonymkode: e5d08...b8e Det er ikke standard, at det blir kverulert på. Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 30. mars #20 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke standard, at det blir kverulert på. Anonymkode: ed9a4...bdc Ser mye av det her inne. Tøff de som tør å opprette slike tråder, der de gjør seg sårbare og må tåle drittslenging. Hadde aldri jeg maktet Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 30. mars #21 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ser mye av det her inne. Tøff de som tør å opprette slike tråder, der de gjør seg sårbare og må tåle drittslenging. Hadde aldri jeg maktet Anonymkode: e5d08...b8e Ser du er fast bestemt på at folk her inne er forferdelige. Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 30. mars #22 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ser du er fast bestemt på at folk her inne er forferdelige. Anonymkode: ed9a4...bdc Har jo øyne å lese med Anonymkode: e5d08...b8e
Anonym bruker Skrevet 30. mars #23 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (22 timer siden): Der folk legger ut en situasjon de står i, om det er bonusbarn, konflikter med et familiemedlem osv. er det standard at ting blir kverulert på, og folk kan fantasere om alt mulig. I en tråd her inne var det ei mor som skrev noe om en lærer som har vært kjip, og da svarer noen at det er sikkert det og det.. ikke forholder seg til hi men prøver fyre opp og presse ned hi. Det er veldig kjedelig å lese slike tråder der det blir personangrep. En vi prøver bare å lufte en sak. Skjønner godt folk som lar være, inkl meg selv. Hadde ikke orket Anonymkode: e5d08...b8e Her er et eksempel på en tråd hvor ikke noe som helst av det du snakker om foregår Det er utrolig mange fine, hyggelige, hjelpsomme og empatiske mennesker her inne altså. Anonymkode: ed9a4...bdc
Anonym bruker Skrevet 30. mars #24 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Har jo øyne å lese med Anonymkode: e5d08...b8e Men være her skal du på tørre møkka? Anonymkode: b0913...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå