Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det er forum der man kan få støtte og gode råd? Står i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger støtte og gode råd. 

Anonymkode: e5d08...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo på et nå? Hvorfor ikke spørre her?

Anonymkode: 4d209...220

Skrevet

Du spør på et forum om det finnes forum? 

Det er vel enda en tråd som skal vris til hvor ille det er her og hvor slemme alle er. 

Som man roper i skogen får man svar. 

Anonymkode: e8959...143

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Finnes det er forum der man kan få støtte og gode råd? Står i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger støtte og gode råd. 

Du er her? Men vi er ikke gode nok?

Anonymkode: 97182...8da

Skrevet

Utfordringen blir fort at mange ønsker seg støtte på løsninger andre ikke bifaller. Det har jo vært innlegg tidligere det man har ønsket støtte på valg som ikke er bra for barna.  Da møter man gjerne motstand. Når man bare er åpen for at råd som sier det samme er gode, da opplever man råd som dårlig, selv om de endelig er gode. Da føler gjerne HI mangel på forståelse eller at andre er ute etter HI, selv om det ikke er tilfelle. 

I noen tilfelle er det også noen som alltid skal komme med sleivspark, men disse svarene er ofte enkle i din utforming og dermed enkle å identifisere. 

Om man ikke ønsker at noen gir en motstand så bør man snakke med venner og familie. De er flinkere på å stryke medhårs. Man har også chatter for mental helse det de er flinke på å vekte mental helse høyt vs komme med korrigerende råd. 

På anonyme forum vet en aldri hvem som svarer og der finnes alltid noen som koser seg med å trekke på noen som ligger nede

Anonymkode: facf5...b84

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Du er her? Men vi er ikke gode nok?

Anonymkode: 97182...8da

Har lest en del tråder her inne, og det frister lite å gjøre seg sårbar til en flokk ulver 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Utfordringen blir fort at mange ønsker seg støtte på løsninger andre ikke bifaller. Det har jo vært innlegg tidligere det man har ønsket støtte på valg som ikke er bra for barna.  Da møter man gjerne motstand. Når man bare er åpen for at råd som sier det samme er gode, da opplever man råd som dårlig, selv om de endelig er gode. Da føler gjerne HI mangel på forståelse eller at andre er ute etter HI, selv om det ikke er tilfelle. 

I noen tilfelle er det også noen som alltid skal komme med sleivspark, men disse svarene er ofte enkle i din utforming og dermed enkle å identifisere. 

Om man ikke ønsker at noen gir en motstand så bør man snakke med venner og familie. De er flinkere på å stryke medhårs. Man har også chatter for mental helse det de er flinke på å vekte mental helse høyt vs komme med korrigerende råd. 

På anonyme forum vet en aldri hvem som svarer og der finnes alltid noen som koser seg med å trekke på noen som ligger nede

Anonymkode: facf5...b84

Definitivt mange som koser seg med å trekke ned andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har lest en del tråder her inne, og det frister lite å gjøre seg sårbar til en flokk ulver 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Definitivt mange som koser seg med å trekke ned andre. 

Med den negative holdningen så har du rett, du ville nok  fått de svarene. Ofte får man de svarene man selv legger opp til.

Anonymkode: ed9a4...bdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Med den negative holdningen så har du rett, du ville nok  fått de svarene. Ofte får man de svarene man selv legger opp til.

Realistisk holding 

Skrevet

Om man er høflig, saklig og beskriver situasjonen slik at folk forstå får man som regel god hjelp her inne. Da gidder ikke trollene å trolle. 

Anonymkode: e8959...143

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Realistisk holding 

Har du postet tråder her inne og fått den tilbakemeldingen som du snakker om?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes kvinneguiden har blitt langt bedre enn før. De har tatt en opprydning der inne, så vidt jeg vet. 

Diskusjon.no er også relativt bra…hvis du ønsker menns perspektiv på ting. 

Anonymkode: 26b62...c04

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du postet tråder her inne og fått den tilbakemeldingen som du snakker om?

Nei, men jeg leser en del tråder da 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes kvinneguiden har blitt langt bedre enn før. De har tatt en opprydning der inne, så vidt jeg vet. 

Diskusjon.no er også relativt bra…hvis du ønsker menns perspektiv på ting. 

Anonymkode: 26b62...c04

Ok, var inne på kvinneguiden tidligere, men der kan man jo bli syk av å være. Men kanskje annerledes nå? 
Jeg ringte ei god venninne og fikk luftet hjertet og det hjalp mye kjenner jeg. 
Hjerte og sjel tåler ikke trolling eller folk som liker å dra ned andre nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du er jo på et nå? Hvorfor ikke spørre her?

Anonymkode: 4d209...220

Fordi de fleste her er idioter. Bortsett fra oss to og noen til. 

Anonymkode: 3d5c1...5ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Nei, men jeg leser en del tråder da 

De fleste som får masse motbør, er folk som legger opp til det selv. Jeg har postet mange tråder her inne, har aldri oppllevd det du snakker om. Men hvis man lager en tråd med forventninger om at folk er ute etter å ta hi, så blir det ofte sånn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De fleste som får masse motbør, er folk som legger opp til det selv. Jeg har postet mange tråder her inne, har aldri oppllevd det du snakker om. Men hvis man lager en tråd med forventninger om at folk er ute etter å ta hi, så blir det ofte sånn.

Der folk legger ut en situasjon de står i, om det er bonusbarn, konflikter med et familiemedlem osv. er det standard at ting blir kverulert på, og folk kan fantasere om alt mulig. I en tråd her inne var det ei mor som skrev noe om en lærer som har vært kjip, og da svarer noen at det er sikkert det og det.. ikke forholder seg til hi men prøver fyre opp og presse ned hi. Det er veldig kjedelig å lese slike tråder der det blir personangrep. En vi prøver bare å lufte en sak. Skjønner godt folk som lar være, inkl meg selv. Hadde ikke orket 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Der folk legger ut en situasjon de står i, om det er bonusbarn, konflikter med et familiemedlem osv. er det standard at ting blir kverulert på, og folk kan fantasere om alt mulig. I en tråd her inne var det ei mor som skrev noe om en lærer som har vært kjip, og da svarer noen at det er sikkert det og det.. ikke forholder seg til hi men prøver fyre opp og presse ned hi. Det er veldig kjedelig å lese slike tråder der det blir personangrep. En vi prøver bare å lufte en sak. Skjønner godt folk som lar være, inkl meg selv. Hadde ikke orket 

Det er ikke standard, at det blir kverulert på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke standard, at det blir kverulert på.

Ser mye av det her inne. Tøff de som tør å opprette slike tråder, der de gjør seg sårbare og må tåle drittslenging. Hadde aldri jeg maktet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ser mye av det her inne. Tøff de som tør å opprette slike tråder, der de gjør seg sårbare og må tåle drittslenging. Hadde aldri jeg maktet 

Ser du er fast bestemt på at folk her inne er forferdelige.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ser du er fast bestemt på at folk her inne er forferdelige.

Har jo øyne å lese med 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Her er et eksempel på en tråd hvor ikke noe som helst av det du snakker om foregår

Det er utrolig mange fine, hyggelige, hjelpsomme og empatiske mennesker her inne altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Har jo øyne å lese med 

Men være her skal du på tørre møkka?

Anonymkode: b0913...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...