Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Vi har stort sett reist utenlands. Men nå begynner vi å få lyst på hytte så vi har leid hytte ved sjøen i fire uker. To forskjellige steder for å teste områder. 
Gleder oss skikkelig. Svømmebasseng, strand like ved. Bare å håpe på finvær nå da. 

Anonymkode: 0c4cf...ddb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453419-hva-skal-dere-i-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har barn på 16 og 18 år som begge skal jobbe i hele sommer, så i år blir det noen småturer på meg og gubben alene.

Tar det litt etter været tenker jeg, har lyst på en biltur lengst sør, Lindesnes, Stavanger, Lysefjorden eller noe sånt.

Anonymkode: 3fb95...759

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

I år har vi ikke råd til annet enn å være hjemme og nyte de høye prisene. 

Anonymkode: a7ab0...7e5

Hjemmeferie er også fint. Det er kjipt å ikke ha valget jeg vet det. Men jeg var alvorlig syk for åtte år siden så vi hadde hjemmesommer. Ungene snakker fortsatt om den ferien. Vi teltet i hagen en hel uke. Jeg måtte jukse litt og sove inne men mannen og ungene holdt ut. Vi var på stranda (et helvete å få med kjerring i rullestol på stranda) og var masse i byen og kjøpte is. Det var ekstremt avslappende. 

Anonymkode: 0c4cf...ddb

Kommer litt an på været, men tenker å dra en del på skogen, enten med telt eller bare tarp og så skal jeg lese masse fag så jeg er forberedt til undervisni gsstart. (Jeg studerer i tillegg til full jobb så det er best å være godt forberedt.

Anonymkode: d15f8...9b8

Annonse

Vi vet rett og slett ikke i år. Er midt mellom to ferieboliger, den ene er solgt og den andre er under oppføring. Mulig det blir biltur nedover mot København og Tyskland, eventuelt en tur over fjellet til Bergen eller Sørlandet. Mange muligheter 😉

Anonymkode: 823d1...720

3 dager i London, ellers hjemme. Blir litt telting, tur til Sommarland, Tusenfryd og Oslo. 

Sønnen er 3 uker hos pappaen, én uke hos morfar og resten hos meg. Jeg byttet jobb i oktober, så har ikke mye ferie å ta av. Ingen av oss er glad i ekstrem varme og stekende sol, så vi drar heller på ferieturer i høstferien, jula og vinterferien. 

Anonymkode: 46d50...599

Vi har vært utenlands alle år. I år skal ungdommen reise med venner, mens vi tenker å spare penger, være på hytta og ta en fottur med telt i norsk natur. Er vi heldige kan vi besøke ungdommen når hen studerer utenlands neste år. 

Anonymkode: 9142e...246

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Noen dager i London, og sannsynligvis en shoppingtur til Sverige. 

Ellers slappe av hjemme. Håper på sol og varme!! 🙂 

Anonymkode: 676df...17b

Leste øyhopping i Sverige jeg, og ble kjempenysgjerrig. Har hørt det er kjempefint i Bohuslän, men shopping var ikke like spenneden da 😅

Anonymkode: 3fb95...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...