Gå til innhold

Ingen mensen enda og negativ graviditet test

Anbefalte innlegg

Samleiet vil si er akk for 2 uker siden. Kjøpte en av disse normal gravid testene men begge sto negativ på inkludert i dag. mensen pleier ikke å utebli så lenge på meg og har hatt små kramper uten noe tegn på mensen, ellers har jeg ikke hatt noe gravid symptomer som jeg husker jeg hadde sist. 
ellers har mensen hos meg aldri hvert så forsinka eller forsvunnet en måned. Har noen av dere opplevd slikt før?

Anonymkode: e4e34...9b4

Fortsetter under...

Da jeg fikk nr tre kom ikke mensen som den skulle, og jeg fikk heller ikke positiv test.

Jeg er vanligvis regelmessig som en klokke, mensen hver fjerde uke, på torsdag ettermiddag liksom.

Jeg gikk en uke over tiden før jeg fikk en svakt positiv test, testet hver dag i den uka. Fikk en frisk og rask jente to uker før termin.

Vet ikke hva som skjedde den måneden, enten må jeg ha hatt en senere eggløsning enn jeg pleier, egget ikke festet seg så testen ble positiv eller en helt annen hormonforstyrrelse.

De to første barna testet jeg dagen etter forventet mens og testen lyste positiv omtrent før jeg var ferdig å tisse på den. Så noe rart skjedde den tredje gangen.

Selv om kvinnekroppen er så regelmessig som min, kan det skje endringer man ikke helt forstår seg på....

Anonymkode: c31d0...1e9

Jeg opplevde å ikke ha mensen på 3 mnd. Gikk til legen og han sa at å miste mensen sånn er ikke så uvanlig. Det er mer bekymringsfullt om man har småblødninger innimellom vanlig syklus. Den kom tilbake på 4.mnd.

Anonymkode: 90601...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...