Gå til innhold

Fant kjæresten på singelside;etter 4 år i forholdet vårt

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år å vi har bodd sammen i ca ett år. Vi har hatt ett turbulent forhold men vi elsker hverandre å finner alltid tilbake til hverandre. Men vi er veldig forskjellige på for eksempel sexlyst. Han mener det er normalt å ha sex flere ganger i uken,å jeg har dårlig sexlyst. Står på cipralex som sikkert er mye av grunnen til at sexlysten er så dårlig,men de gangene jeg har prøvd å bytte merket så har fått så ekstrem angst og blitt så alvor deprimert at jeg bare har måtte gå tilbake til cipralex. Da har jeg det bra med meg selv.

En vennine sendte nylig screenshoot av at hun hadde funnet kjæresten min på en singelside,der han har bildet av seg i bar overkropp. Kjæresten mener at det er en gammel profil han hadde før meg som han bare har glemt å slette,men det står på screenshoot at han nettopp er lagt til i gruppen. Det  står også at han befinner seg der han bor nå med meg,ikke der han bodde når han var singel. Derfor jeg tenkte at da er det ikke tvil om at lyver. Han forklarer det med at på profilen så sto det hans bosted når opprettet profilen for den registrer automatisk hvor en oppholder seg;å at det står vår felles bosted på profilen nå er pga den oppdaterer etter hvor han oppholder seg. Høres ikke det ulogisk ut? Eller er det sånn det fungerer? Jeg er veldig lite teknisk av meg,så bare lurer på hva dere tenker.

Anonymkode: 95e60...55b

Fortsetter under...

De har ikke muligheten til å følge med hvor han bor, men mindre han logger inn ofte og godtar deling av lokasjon. Beklager , men han er nok aktiv bruker av siden.

Anonymkode: 48a74...a10

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

De har ikke muligheten til å følge med hvor han bor, men mindre han logger inn ofte og godtar deling av lokasjon. Beklager , men han er nok aktiv bruker av siden.

Var det jeg regnet med. Har allerede gått fra han for klarer ikke stole på han etter dette. For hvis han lyger om dette ,så lyger han nok om mye annet også

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Var det jeg regnet med. Har allerede gått fra han for klarer ikke stole på han etter dette. For hvis han lyger om dette ,så lyger han nok om mye annet også

Helt klart. Smart valg 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Høres ut som et smart valg om det du forteller er riktig. Så bør du finne ut av det med dårlig sexlyst, for din egen del. 

Anonymkode: a717d...910

En bivirkning av cipralex er mindre sexlyst

Anonymkode: c0907...171

Så bra du har gått fra ham allerede!

Å leve i et så turbulent forhold er bare med på å skape langt mer angst. Så bare av den grunnen er det bra at du nå slipper ham.

At han har vist seg å være en du heller ikke kan stole på, en som lyver til deg, en som vil date andre bak din rygg, det bare bekrefter at du har gjort det rette!

Ta vare på deg selv fremover, ikke gå tilbake til ham! ❤️ 

Anonymkode: cc826...3f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...