Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:46 #51 Del Skrevet lørdag kl 18:46 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det kan det faktisk. Selv om det ikke er sannsynlig så kan du ikke påstå at det absolutt ikke kan være slik. Anonymkode: f2c5d...e45 Hvor vil du med dette? Tror du ikke jeg kjenner saken her? At jeg er så dum at jeg trenger ditt snevre tankesett her? De går ikke i samme klasse og har ingen timer sammen så det er umulig, og det er ikke det som ble sagt og i den sammenhengen. Hadde det vært aktuelt hadde jeg visst det. jeg ser at du har et syn på lærere og folk som jobber i skolen som guder. De er bare helt 100% i ett og alt og kan aldri gjøre feil. Alt som skjer på en skole er enten barnas feil, eller så er foreldre stokk dumme. Nei det er ikke tilfelle. Det finnes like mange idioter i skolen av voksne som idioter her inne Anonymkode: 87bcb...9f6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453410-dritt-av-en-l%C3%A6rer/page/3/#findComment-150198480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:44 #52 Del Skrevet lørdag kl 19:44 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Hvor vil du med dette? Tror du ikke jeg kjenner saken her? At jeg er så dum at jeg trenger ditt snevre tankesett her? De går ikke i samme klasse og har ingen timer sammen så det er umulig, og det er ikke det som ble sagt og i den sammenhengen. Hadde det vært aktuelt hadde jeg visst det. jeg ser at du har et syn på lærere og folk som jobber i skolen som guder. De er bare helt 100% i ett og alt og kan aldri gjøre feil. Alt som skjer på en skole er enten barnas feil, eller så er foreldre stokk dumme. Nei det er ikke tilfelle. Det finnes like mange idioter i skolen av voksne som idioter her inne Anonymkode: 87bcb...9f6 Hvis du begynner å oppføre deg mer sivilisert (du kan jo starte med å ikke kalle folk for «dritt») så kanskje du slipper å havne i så mange konflikter. Du er jo en løs kanon, og da klarer ikke folk å ta deg seriøst. Begynn å anskaffe deg litt dannelse, så skal du se det blir færre humper i veien. Anonymkode: 40a8f...650 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453410-dritt-av-en-l%C3%A6rer/page/3/#findComment-150198498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå