Gå til innhold

Dritt av en lærer

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det kan det faktisk. Selv om det ikke er sannsynlig så kan du ikke påstå at det absolutt ikke kan være slik. 

Anonymkode: f2c5d...e45

Hvor vil du med dette? Tror du ikke jeg kjenner saken her? At jeg er så dum at jeg trenger ditt snevre tankesett her? 
De går ikke i samme klasse og har ingen timer sammen så det er umulig, og det er ikke det som ble sagt og i den sammenhengen. Hadde det vært aktuelt hadde jeg visst det. 
jeg ser at du har et syn på lærere og folk som jobber i skolen som guder. De er bare helt 100% i ett og alt og kan aldri gjøre feil. Alt som skjer på en skole er enten barnas feil, eller så er foreldre stokk dumme. 
Nei det er ikke tilfelle. Det finnes like mange idioter i skolen av voksne som idioter her inne 

Anonymkode: 87bcb...9f6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Hvor vil du med dette? Tror du ikke jeg kjenner saken her? At jeg er så dum at jeg trenger ditt snevre tankesett her? 
De går ikke i samme klasse og har ingen timer sammen så det er umulig, og det er ikke det som ble sagt og i den sammenhengen. Hadde det vært aktuelt hadde jeg visst det. 
jeg ser at du har et syn på lærere og folk som jobber i skolen som guder. De er bare helt 100% i ett og alt og kan aldri gjøre feil. Alt som skjer på en skole er enten barnas feil, eller så er foreldre stokk dumme. 
Nei det er ikke tilfelle. Det finnes like mange idioter i skolen av voksne som idioter her inne 

Anonymkode: 87bcb...9f6

Hvis du begynner å oppføre deg mer sivilisert (du kan jo starte med å ikke kalle folk for «dritt») så kanskje du slipper å havne i så mange konflikter. Du er jo en løs kanon, og da klarer ikke folk å ta deg seriøst. Begynn å anskaffe deg litt dannelse, så skal du se det blir færre humper i veien.

Anonymkode: 40a8f...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...