Gå til innhold

Dritt av en lærer

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg trodde man laget innlegg på en side som dette for å høre andres synspunkt på en sak, ikke å få høre «stakkars deg, du har gjort alt rett. Læreren er en dust»? Beklager at jeg nyanserer…

Anonymkode: 653f5...0e2

Åja, forumet her skal handle om å mene motsatt av d vi skriver ja? Ok, sånn å forstå. Jeg liker jordbær… nei, da skal det krangles om at blåbær er bedre. 
du kan ikke diskutere en sak andre står i basert på : læreren mente sikkert det var gruppearbeid eller, se deg selv i speilet.. 

Anonymkode: 87bcb...9f6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

For det er utenkelig vanskelig for deg å forholde deg til hi og det som er beskrevet? Du vil leke advokat og komme med hundre andre mulige analyser for å føle deg litt smart?  Jada, du vet bedre og har mer oversikt over mitt liv enn jeg har selv. 

Det tror jeg de fleste har, med det innsiktsnivået ditt.

Anonymkode: 759ff...1f3

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

«Denne læreren er en drittkjerring». Kanskje gå litt i deg selv før du anklager noen for noe som helst?

Anonymkode: 40a8f...650

jeg skjønner ikke hvorfor hun skal, det man har ingen rett og si noe på om folk skal være venner eller ikke særlig ikke uten grunn, og den alderen di er i

Anonymkode: 6cdd0...551

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

jeg skjønner ikke hvorfor hun skal, det man har ingen rett og si noe på om folk skal være venner eller ikke særlig ikke uten grunn, og den alderen di er i

Hva er det egentlig du forsøker å formidle her…?

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

«Denne læreren er en drittkjerring». Kanskje gå litt i deg selv før du anklager noen for noe som helst?

Les... Hun vet hvem vedkommende er. 

Anonymkode: 47fdf...136

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

At hun har rett til det betyr ikke at det er lurt.

Anonymkode: df4a3...abd

Hvorfor er det ikke lurt? Hva taper jeg på det? Jeg har en arbeidsplass jeg selv jobber med folk, hadde jeg behandlet brukere eller pårørende dårlig hadde sjefen dratt meg etter ørene. Men i denne saken nektet læreren. Selv om det foreligger meldinger. Jeg tok ikke opp det med meldingen. Men håper dette var flaut nok og gav henne nok til å passe kjeften sin fremover. 
Denne læreren var venninne med min venninne tidligere. Helt til venninnen min skilte seg, da ble vennskapet brutt. Hun/ læreren ville ikke ha skilte venner som ikke tenkte på barnas beste. Hun er ikke sann. Det som er kult er at venninnen min nå er ferdig utdannet og er advokatfullmektig, gift på nytt og har det veldig bra, og tjener langt mer enn læreren. Etter dette begynte hun å ta kontakt igjen. Da var hun bra nok. Denne læreren sikler seg inn på de med status. Hun smisket seg veldig inn på meg en periode da vi hadde barn i samme klasse og vår sønn var flink i fotball, det var KUN derfor hun ville ha meg inn i «varmen» nei takk.. hun er den mest falske personen jeg kjenner her 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er det ikke lurt? Hva taper jeg på det? Jeg har en arbeidsplass jeg selv jobber med folk, hadde jeg behandlet brukere eller pårørende dårlig hadde sjefen dratt meg etter ørene. Men i denne saken nektet læreren. Selv om det foreligger meldinger. Jeg tok ikke opp det med meldingen. Men håper dette var flaut nok og gav henne nok til å passe kjeften sin fremover. 
Denne læreren var venninne med min venninne tidligere. Helt til venninnen min skilte seg, da ble vennskapet brutt. Hun/ læreren ville ikke ha skilte venner som ikke tenkte på barnas beste. Hun er ikke sann. Det som er kult er at venninnen min nå er ferdig utdannet og er advokatfullmektig, gift på nytt og har det veldig bra, og tjener langt mer enn læreren. Etter dette begynte hun å ta kontakt igjen. Da var hun bra nok. Denne læreren sikler seg inn på de med status. Hun smisket seg veldig inn på meg en periode da vi hadde barn i samme klasse og vår sønn var flink i fotball, det var KUN derfor hun ville ha meg inn i «varmen» nei takk.. hun er den mest falske personen jeg kjenner her 

Så fikk du satt læreren på plass, sånn som du liker.......Du er høres ikke helt god ut.

Anonymkode: b524c...6bd

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så fikk du satt læreren på plass, sånn som du liker.......Du er høres ikke helt god ut.

Anonymkode: b524c...6bd

For den som er god i hodet sitter hjemme å ikke tar tak i urett som skjer. Lar sine barn bli mobbet uten å gripe inn. 
Jeg ønsker et samfunn av rettferdighet, og der folk må stå for sine handlinger og uttalelser. Hvis folk står for det de sier og gjør er det vel ikke et problem? 
Har ingen problem med å si fra til noen som oppfører seg som et rævhøl. 
Om det er lærer eller søppelbilen spiller ingen trille. Men om noen behandler mine barn dårlig så tuller de med feil person. 
Naboen her røsket tak i noen jenter i vinter som kastet snøball på vinduet, hun fikk nok. Det ble et helvete med foreldrene fordi de tålte ikke at jentene fikk kjeft. 
Jeg synes det var helt rett. Ingen skal plage andre uten å tåle å høre det. 
tåler man ikke å få igjen må man ligge lavt 

Rhapsody in blue skrev (1 minutt siden):

Hvordan kom du frem til slik konklusjon?

Nå er det i gang vet du.. nå skal ho takes, og når man ikke har bedre kommunikasjons evner så sier man bare at folk ikke er god 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det i gang vet du.. nå skal ho takes, og når man ikke har bedre kommunikasjons evner så sier man bare at folk ikke er god 

Ja, det er vel slik det er, dessverre. Blir ikke særlig interessante diskusjoner av slik. Det er vel de samme som henne som ender opp med å kalle en diskusjon for troll/.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Åja, forumet her skal handle om å mene motsatt av d vi skriver ja? Ok, sånn å forstå. Jeg liker jordbær… nei, da skal det krangles om at blåbær er bedre. 
du kan ikke diskutere en sak andre står i basert på : læreren mente sikkert det var gruppearbeid eller, se deg selv i speilet.. 

Hvordan er å skrive «høre andres synspunkt» det samme som «mene det motsatte»? Og hvor har jeg skrevet det du beskriver videre? Her møter du deg selv i døren vel?

Anonymkode: 653f5...0e2

For den som er god i hodet sitter hjemme å ikke tar tak i urett som skjer. Lar sine barn bli mobbet uten å gripe inn. 
Jeg ønsker et samfunn av rettferdighet, og der folk må stå for sine handlinger og uttalelser. Hvis folk står for det de sier og gjør er det vel ikke et problem? 
Har ingen problem med å si fra til noen som oppfører seg som et rævhøl. 
Om det er lærer eller søppelbilen spiller ingen trille. Men om noen behandler mine barn dårlig så tuller de med feil person. 
Naboen her røsket tak i noen jenter i vinter som kastet snøball på vinduet, hun fikk nok. Det ble et helvete med foreldrene fordi de tålte ikke at jentene fikk kjeft. 
Jeg synes det var helt rett. Ingen skal plage andre uten å tåle å høre det. 
tåler man ikke å få igjen må man ligge lavt 

Å. Det er deg, ja.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jøss, er det opprettet en sak? Altså laget en sak? Nei, det er helt normalt å sette spørsmålstegn til hva som er blitt sagt. Det kaller vi kommunikasjon. Om folk hadde hatt evne til å kommunisere med hverandre, du verden så mye bedre det ville blitt 

Å lage en sak og å opprette en sak er to helt forskjellige ting, det kan være greit å ha orden på begrepene. 

Dette er å lage en sak på vegne av sin nesten myndige sønn: <Jeg sendte en mail til denne læreren med kopi til kontaktlærer, og stilte spørsmål ved dette.>

Anonymkode: f2c5d...e45

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du maler deg lenger og lenger inn i hjørnet for hvert innlegg.

Anonymkode: 759ff...1f3

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Som forelder forventer vi vi at skolen/ lærer tar kontakt og forteller oss hva som er problemet i første omgang. 
Hvordan kan vi løse noe vi ikke vet hva er? 
Skolen benekter å ha sagt noe om vår sønn til elever, og de har ingenting å klage på ang vår sønn. 
En part lyver her.. de kunne jo ha innrømmet da, og ja denne læreren kjenner jeg og jeg vil si hun er ei drittkjerring av ulike årsaker. Hun er svært dårlig likt blandt mange. Jeg har vokst opp med henne, og mer nedlatende og «jeg er bedre enn deg» skal du lete lenge etter. Dette er ei som ser ned på skilte foreldre. 
flaks jeg ikke er skilt. Men holdningene 

Jeg ser også ned på skilte foreldre, generelt sett. Ser ikke ned på enkeltpersoner. Og ingen vet at jeg ser ned på skilte foreldre for jeg er selvfølgelig like hyggelig mot dem som andre og snakker heller ikke dritt om dem.

Men jeg mener at det er viktig å finne en man har god kjemi med og som man har det bra med og kan jobbe med FØR man får barn med vedkommende. Og at mm alltid må fortsette å jobbe for forholdet. Det er dårlig gjort mot barna å skape skilsmissehjem. 

Også forstår også jeg at det i noen tilfeller ikke blir sånn man hadde sett for seg, og at ting man ikke hadde kunnet forutse endrer seg. Og det har jeg forståelse for. Men tror ikke det gjelder alle de som skiller seg, for det er utrolig mange. 

Anonymkode: b65bc...e92

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser også ned på skilte foreldre, generelt sett. Ser ikke ned på enkeltpersoner. Og ingen vet at jeg ser ned på skilte foreldre for jeg er selvfølgelig like hyggelig mot dem som andre og snakker heller ikke dritt om dem.

Men jeg mener at det er viktig å finne en man har god kjemi med og som man har det bra med og kan jobbe med FØR man får barn med vedkommende. Og at mm alltid må fortsette å jobbe for forholdet. Det er dårlig gjort mot barna å skape skilsmissehjem. 

Også forstår også jeg at det i noen tilfeller ikke blir sånn man hadde sett for seg, og at ting man ikke hadde kunnet forutse endrer seg. Og det har jeg forståelse for. Men tror ikke det gjelder alle de som skiller seg, for det er utrolig mange. 

Å se ned på andre som skiller seg er jo helt sykt. Tenk på alle barna som vokser opp i et dårlig hjem med krangling og styr, men foreldrene skal være sammen til en hver pris? Mange barn får det tryggere og bedre etter en skilsmisse. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det kan jo hende at kompisen har fabrikkert meldinger for å slippe å være så mye sammen med din sønn fordi din sønn har en meget spesiell mor?…

Anonymkode: be2dc...bf8

Nei det kan ikke hende nei. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

det og se ned på skilte folk uten og vite grunn en gang er ekstremt spesielt, da har man ikke godt med seg selv

jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som er så utrolig har mot hun som er ts etter det hun har skrevet her, hvor godt hun kjenner læren som da jeg også vil kalle en dritt lærer etter det jeg har lest

Nei det kan ikke hende nei. 

Det kan det faktisk. Selv om det ikke er sannsynlig så kan du ikke påstå at det absolutt ikke kan være slik. 

Anonymkode: f2c5d...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...