Gå til innhold

Altså.. for et svik

Anbefalte innlegg

Min venninne har en mann. 
Hun har tilgang på hans kode og gikk inn på hans Messenger. Der sitter han å skriver dritt om henne til hennes far og de utveksler masse meldinger og videresender meldinger hun har sendt til de til hverandre. Dette pågår mens hun sitter å følger med i samtalen. 
For en grusom opplevelse. Dette mens hun ligger på sykehus og er dårlig. 

Anonymkode: f09f0...9f6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453396-alts%C3%A5-for-et-svik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Enig, for et svik at hun går inn på mannen sin Messenger, den er hans private. Ikke noe hun skal snoke i

Anonymkode: 27fd9...8a1

Nå vet hun hva mannen og hennes far tenker om henne da.. og det er jo ikke bra 

10 minutes ago, Anonym bruker said:

Nå vet hun hva mannen og hennes far tenker om henne da.. og det er jo ikke bra 

Hun burde aldri ha gått inn på hans messenger. Hun får skylde seg selv

Anonymkode: 6a754...d72

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker motsatt, bra for henne at hun vet.

Anonymkode: a448c...eea

Mente det er ikke bra det de skrev om henne. Men bra hun vet. Når hun ligger sårbar og syk på et sykehus er jo dette siste hun trengte 

Annonse

Det er jo helt tydelig mer til historien her en du forteller, for at kjæreste og far skal snakke sammen om hva hun har sagt, sammenligne meldinger osv kan jo tyde på at de har mistenkt henne for å si forskjellige ting til hver av dem?

Selvfølgelig er det ikke riktig av dem å misbruke hennes tillit, men jeg vil tro det er en grunn til at de mente det var greit å gjøre. Det trengs veldig ofte mer enn en for å lage en konflikt....

Jeg har medfølelse med din venninne, og tenker at dette er giftige forhold hun bør ut av, men greit å vente til hun er frisk og sterk igjen

Anonymkode: ac757...0bc

Baksnakking som å si masse stygt om henne eller som å utveksle meninger og bekymringer fordi de har oppdaget at hun sier forskjellige ting til dem om sykdommen eller andre ting?  Eller kanskje rett og slett å få ut litt av den påkjenningen det er å ha et sykt familiemedlem?  Jeg har vært alvorlig syk og håper da inderlig at mannen min har kunne delt fortvilelse og sikkert tidsvis oppgitthet for jeg har helt sikkert ikke vært bare enkel å ha med å gjøre, med en eller annen annen.  Om det er min mor, sin far eller tante Bertha spiller ingen rolle.  Det er vanskelig å være pårørende også, kanskje nesten like vanskelig som å være syk.

Anonymkode: 1baa4...75e

Annonse

Er hun innlagt på en somatisk eller en psykiatrisk avdeling? Det er tøft å være pårørende uansett, men ved psykisk sykdom er det nok særlig viktig at de pårørende får anledning til å støtte hverandre og utveksle informasjon. Veldig uklokt å logge seg inn på hans profil for å sjekke. 

Iiiiik skrev (6 timer siden):

Er hun innlagt på en somatisk eller en psykiatrisk avdeling? Det er tøft å være pårørende uansett, men ved psykisk sykdom er det nok særlig viktig at de pårørende får anledning til å støtte hverandre og utveksle informasjon. Veldig uklokt å logge seg inn på hans profil for å sjekke. 

Men å skrive dritt om henne er vel ikke nødvendig selv om hun skulle være psykisk syk?

Anonymkode: 8079d...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...