Gå til innhold

Livet mitt er så vanskelig! Så da må jeg finne meg i dritt

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville fokusert på seksualbehovet ditt, for å finne en bedre løsning enn det du holder på med nå. Jeg har på følelsen av at du er en gjenganger med problemene dine her inne, men jeg har ikke lest noe særlig tidligere. Hvis mange menn ønsker å ha sex med deg er det rart om ikke noen av dem også vil være kjæreste. Jeg har kanskje gått glipp av noe?

Anonymkode: a3e54...0db

Er pga livet mitt er så vanskelig. Er jo det. 

Anonymkode: 2813b...b2f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du må ikke finne deg i dritt, du velger det helt selv. Du velger å drikke, noe som gjør deg frustrert og lei deg. Du velger å ha sex med menn som ikke er bra for deg, noe som gjør deg frustrert og lei deg.

Anonymkode: c9bc2...79e

Ja, kanskje det er det. Ligger med menn som ikke er bra for meg. (Jeg syns det er ok å bare ha sex. Men sexen er KUN på deres premisser. Når det passer de)

HI

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, kanskje det er det. Ligger med menn som ikke er bra for meg. (Jeg syns det er ok å bare ha sex. Men sexen er KUN på deres premisser. Når det passer de)

HI

Hvorfor finne deg i det ?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor finne deg i det ?

Jeg har liksom tenkt at siden det KUN ER SEX, så har jeg ingenting jeg skulle sagt. Men det burde jo det! Har ikke tenkt sånn på det.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har liksom tenkt at siden det KUN ER SEX, så har jeg ingenting jeg skulle sagt. Men det burde jo det! Har ikke tenkt sånn på det.

Selvfølgelig har du noe du skulle sagt. Stå opp for deg selv, du må ikke finne deg i alt for å få sex.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig har du noe du skulle sagt. Stå opp for deg selv, du må ikke finne deg i alt for å få sex.

Føler meg veldig dum! Har liksom ikke tenkt sånn på det.

Jeg har hatt sex-forhold før. Da var det "gjensidig" og god stemning hvis du skjønner. Nå er det KUN de som "bestemmer"

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg trenger egentlig ikke en kjæreste. Jeg ser ikke hvordan det skal passe inn i livet mitt. 

Tja, du har tid til sex og alkohol. Komboen sex og kjæreste høres ut som en bedre løsning. At du mener du ikke trenger en kjæreste er vel kanskje feilen.

Anonymkode: a3e54...0db

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Føler meg veldig dum! Har liksom ikke tenkt sånn på det.

Jeg har hatt sex-forhold før. Da var det "gjensidig" og god stemning hvis du skjønner. Nå er det KUN de som "bestemmer"

Du er ikke dum, du har bare falt nedi grøfta, du trenger å kravle deg opp igjen fra der. Ikke noe galt i å ville ha sex, men du må finne sånne sexforhold som du har hatt før. De du har nå ødelegger deg, de gjør deg trist, sint, lei deg, usikker, selvmedlidende og uten selvtillit.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg trenger egentlig ikke en kjæreste. Jeg ser ikke hvordan det skal passe inn i livet mitt. 

Hvordan passer alkohol inn i livet ditt, da? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sagt alt til flere behandlere ❤️ klarer ikke å stoppe med det. Men jeg får prøve å finne en annen behandler.

Eller det jeg egentlig vil, er å flytte langt bort!! Bort fra dette livet !! Bort fra alt som er vondt!

Det hjelper ikke å flytte. Du kan ikke flytte fra deg selv. ❤️

Anonymkode: fb88e...ae0

Du er ikke dum, du har bare falt nedi grøfta, du trenger å kravle deg opp igjen fra der. Ikke noe galt i å ville ha sex, men du må finne sånne sexforhold som du har hatt før. De du har nå ødelegger deg, de gjør deg trist, sint, lei deg, usikker, selvmedlidende og uten selvtillit.

Ja, det stemmer! Har virkelig ikke tenkt på det sånn ! Er det mulig?! TAKK !

Men hva trenger du da, HI? Du trenger ikke svare her om du ikke vil ,men tenk gjennom hva du virkelig kjenner at du trenger og ønsker deg.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det hjelper ikke å flytte. Du kan ikke flytte fra deg selv. ❤️

Flytte fra de menneskene. Sånn at de ikke får tak i meg

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvilke mennesker?

Du må sette grenser for deg selv. Er det noen som ikke er bra for deg må du si fra at du vil kutte kontakten og så slette dem på SoMe.

Det er kun du som kan hjelpe deg selv, og det innebærer å skjerme deg fra mennesker som ikke er bra og oppsøke helsehjelp. Start med fastlegen, ring og få time i dag!

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Dette kommer til å høres brutalt ut for deg, hI, men det er virkelig sagt i beste mening:

Om du flytter fra disse menneskene så kommer du bare til å finne deg nye mennesker som du vil føle deg brukt av på det nye stedet.

Problemet her er ikke disse mennene som kun vil ha sex med deg når det passer de. Problemet er at DU finner deg i det, fordi DU trenger bekreftelsen denne type oppmerksomhet gir deg. Jeg tror ikke du er ærlig med deg selv. Jeg tror at det du egentlig ønsker deg / trenger er noen i livet ditt som er din, som vil være sammen med deg og like deg for den du er, ikke hva du tilbyr ham i senga.

Og for å finne den mannen så MÅ du jobbe med selvfølelsen din. Du må klare å kjenne din egen verdi kun i regi av å være deg selv, og ikke måle verdien din etter hvor mange som vil ligge med deg. 

Den gode følelsen du får når du treffer noen og dere er sammen i senga, den er falsk. Det er et dopaminrush som hjernen din blir avhengig av. Det at den dopamintoppen kommer så uforutsigbart gjør at hjernen din blir enda mer hektet på følelsen. Du jager etter den gode følelsen som sex gir deg. Og det verste er at jeg er 100% sikker på at det ikke er sexen som gir rushet engang, det er følelsen av ro og tilhørighet du kjenner de timene du er sammen med en sexpartner.

Phu... håper du ikke halshugger meg, men jeg tror virkelig at løsningen din er å dyrke din egenverdi. ❤️

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette kommer til å høres brutalt ut for deg, hI, men det er virkelig sagt i beste mening:

Om du flytter fra disse menneskene så kommer du bare til å finne deg nye mennesker som du vil føle deg brukt av på det nye stedet.

Problemet her er ikke disse mennene som kun vil ha sex med deg når det passer de. Problemet er at DU finner deg i det, fordi DU trenger bekreftelsen denne type oppmerksomhet gir deg. Jeg tror ikke du er ærlig med deg selv. Jeg tror at det du egentlig ønsker deg / trenger er noen i livet ditt som er din, som vil være sammen med deg og like deg for den du er, ikke hva du tilbyr ham i senga.

Og for å finne den mannen så MÅ du jobbe med selvfølelsen din. Du må klare å kjenne din egen verdi kun i regi av å være deg selv, og ikke måle verdien din etter hvor mange som vil ligge med deg. 

Den gode følelsen du får når du treffer noen og dere er sammen i senga, den er falsk. Det er et dopaminrush som hjernen din blir avhengig av. Det at den dopamintoppen kommer så uforutsigbart gjør at hjernen din blir enda mer hektet på følelsen. Du jager etter den gode følelsen som sex gir deg. Og det verste er at jeg er 100% sikker på at det ikke er sexen som gir rushet engang, det er følelsen av ro og tilhørighet du kjenner de timene du er sammen med en sexpartner.

Phu... håper du ikke halshugger meg, men jeg tror virkelig at løsningen din er å dyrke din egenverdi. ❤️

Ikke meningen å være anonym. Dette var meg. :)

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Enig i dette. Du må fikse deg selv hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...