Gå til innhold

"Satan, for en rumpe...!"

Anbefalte innlegg

Dette sa en leverandør til meg på jobb i dag før han kjørte videre... Jeg ble litt paff, og visste egentlig ikke helt hvordan jeg skulle reagere, men nå etterpå så føler jeg meg virkelig smigret og glad. De fire ordene gjorde dagen min så utrolig mye bedre. 

Hvordan hadde dere reagert? 

Anonymkode: b6fd5...2e4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453381-satan-for-en-rumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde syns han var ufattelig teit og at det var en helt uhørt kommentar, men innerst inne hadde jeg jo syns det var kjekt med kompliment, selv et så tacky et. 

Jeg hadde ikke sendt klage, såpass får man tåle som voksent menneske. 

Anonymkode: 96152...c08

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Dette sa en leverandør til meg på jobb i dag før han kjørte videre... Jeg ble litt paff, og visste egentlig ikke helt hvordan jeg skulle reagere, men nå etterpå så føler jeg meg virkelig smigret og glad. De fire ordene gjorde dagen min så utrolig mye bedre. 

Er så morsomt å se hvor ulikt en reagerer. Du tar det umiddelbart som et kompliment, jeg ville tenkt det motsatte. 

Utrolig hvor bra selvtillit folk har og tror så bra om seg selv, det må være deilig. Kikket innom paradise hotell og de er altså så høye på seg selv. Hvordan kan folk greie få så høye tanker om seg selv?

Anonymkode: 9ad43...cad

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hadde reagert som deg 

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Er så morsomt å se hvor ulikt en reagerer. Du tar det umiddelbart som et kompliment, jeg ville tenkt det motsatte. 

Utrolig hvor bra selvtillit folk har og tror så bra om seg selv, det må være deilig. Kikket innom paradise hotell og de er altså så høye på seg selv. Hvordan kan folk greie få så høye tanker om seg selv?

Han hadde jo ikke sagt det om han ikke syns den var fin.

Det som er "morsomt" er å se hvor vondt du har for å tåle at andre får kompliment. Gjør det virkelig så vondt i sjela at du må prøve å få hi til å føle seg dårlig? 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du må nok ha ei veldig ok rumpe, om du skal reagere positivt på en slik kommentar. Har du ikke det så er ikke kommentaren akkurat positiv 😂

Anonymkode: a6e4b...277

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Akkurat dette er helt greit og uproblematisk. Men det er mange fine rumper å se. Jeg tviler på at han kommenterer alle. Han visste hva han gjorde når han ga kompliment til ts, for hun ble glad. Det var nok det han ønsket også. Menn er ikke ondskapsfulle, og har stygge baktanker, om de kommenterer noe de ser og liker. Han tok en risk, og slapp heldig fra det denne gangen. Neste gang kan han bli anmeldt og miste jobben. Menn lever farlig i nærheten av damer.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Du må nok ha ei veldig ok rumpe, om du skal reagere positivt på en slik kommentar. Har du ikke det så er ikke kommentaren akkurat positiv 😂

Klart hun har det. Han hadde jo ikke sagt det om han mente det negativt, det tror jeg fort man kan garantere. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det som er "morsomt" er å se hvor vondt du har for å tåle at andre får kompliment. Gjør det virkelig så vondt i sjela at du må prøve å få hi til å føle seg dårlig? 

Det var overhodet ikke min mening. Jeg bare fortalte min side, og at jeg, med dårlig selvtillit ville tenkt han kommenterte at rompa mi var svær. Jeg sa da også at jeg skulle ønsket jeg hadde bedre selvtillit og umiddelbart kunne tatt sånt som kompliment. 

Paradise hotel var jo en digresjon på de som er over snittet i motsatt retning av meg.

Jeg er sånn at om jeg faktisk får et kompliment, så tenker jeg at jeg ikke ser bra ut alle andre dager for da sa de ingenting. Jeg er håpløs.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det var overhodet ikke min mening. Jeg bare fortalte min side, og at jeg, med dårlig selvtillit ville tenkt han kommenterte at rompa mi var svær. Jeg sa da også at jeg skulle ønsket jeg hadde bedre selvtillit og umiddelbart kunne tatt sånt som kompliment. 

Paradise hotel var jo en digresjon på de som er over snittet i motsatt retning av meg.

Jeg er sånn at om jeg faktisk får et kompliment, så tenker jeg at jeg ikke ser bra ut alle andre dager for da sa de ingenting. Jeg er håpløs.

Vi er sikkert flere som ikke får mange komplimenter. Ts gjør det kanskje ikke så ofte hun heller. For da hadde det ikke gjort så positivt inntrykk.

Jeg tenker jo også først og fremst at dette er sånt "gutta boys" sier til hverandre om noen som har rumpe som en låvedør 🙈

Men når det ble sagt direkte til deg, og du tok det som et kompliment, regner jeg med du har en veltrent og snasen rumpe som han likte.

Jeg tenker da at det er et litt harry og umodent kompliment, men herlighet, ingenting å lage drama og klage for da.

Anonymkode: dcdab...51b

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg synes det var koselig å få et kompliment av en yngre mann. Jeg er definitivt ikke høy på meg selv. Skjønner ikke hvor du får det fra. Men noe sier meg at du er veldig ung iom at du ser på Paradise Hotel, jeg er altfor gammel til se på sånn tøys. 

Hi

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Ja, jeg synes det var koselig å få et kompliment av en yngre mann. Jeg er definitivt ikke høy på meg selv. Skjønner ikke hvor du får det fra. Men noe sier meg at du er veldig ung iom at du ser på Paradise Hotel, jeg er altfor gammel til se på sånn tøys. 

Hi

Ærlig talt du! Det er slike som deg som ødelegger for feminismen. Menn som kommenterer kropp ser på kvinner kun som objekter som er til for deres tilfredsstillelse. Når du godtar at en mann behandler deg slik ødelegger du mer enn 100 Andrew Tater kan. For du oppfordrer menn til å oppføre seg så dyrisk og bestialsk når du godkjenner den oppførselen. Det eneste riktige er å klage på det. Menn må slutte å kommentere kvinners utseende! Det må bli slutt på at menn ser på kvinner slik. Vi er i 2025 faktisk! Og likevel er vi ikke kommet lenger enn som så? Ha litt selvrespekt! Og slutt å akseptere at menn kommenterer din kropp.

Anonymkode: 3d03d...fba

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt du! Det er slike som deg som ødelegger for feminismen. Menn som kommenterer kropp ser på kvinner kun som objekter som er til for deres tilfredsstillelse. Når du godtar at en mann behandler deg slik ødelegger du mer enn 100 Andrew Tater kan. For du oppfordrer menn til å oppføre seg så dyrisk og bestialsk når du godkjenner den oppførselen. Det eneste riktige er å klage på det. Menn må slutte å kommentere kvinners utseende! Det må bli slutt på at menn ser på kvinner slik. Vi er i 2025 faktisk! Og likevel er vi ikke kommet lenger enn som så? Ha litt selvrespekt! Og slutt å akseptere at menn kommenterer din kropp.

Å herregud... 

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hi

Jeg sa ikke du var det. Sa at noen var det. Jeg er dessverre ei gammel kjerring, så kommentarer av denne typen ville jeg sett på som motsatt av kompliment. Ser på paradise fordi barna mine er i den alderen. Skremmende. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Å herregud... 

Det kan du trygt si. Hvor havner vi om menn må fornekte seg selv, og holde hemmelig for enhver pris at de setter pris på en kvinnes utseende? Det betyr da ikke at utseende er det eneste som teller. Et så depressivt og undertrykkende samfunn ønsker ikke jeg. 

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Oisann, er det så enkelt å ødelegge for feminismen altså?

Tror jeg må ut og vrikke litt på stumpen og se at feminismen formelig drysser ned fra tak og vegger, og flommer ned i sluk og avløp.

Det finnes ingenting mer undertrykkende for meg som kvinne i dagens Norge, enn nettopp feminismen.

Hadde jeg visst at det var så enkelt å få has på den, skulle jeg gjort det før.

Men nå må jeg fly, tadaa! Vrikk vrikk!

Anonymkode: 5684f...656

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Oisann, er det så enkelt å ødelegge for feminismen altså?

Tror jeg må ut og vrikke litt på stumpen og se at feminismen formelig drysser ned fra tak og vegger, og flommer ned i sluk og avløp.

Det finnes ingenting mer undertrykkende for meg som kvinne i dagens Norge, enn nettopp feminismen.

Hadde jeg visst at det var så enkelt å få has på den, skulle jeg gjort det før.

Men nå må jeg fly, tadaa! Vrikk vrikk!

Anonymkode: 5684f...656

Vi kan vrikke stumpen sammen, vi. Feminismen er det dummeste jeg vet om. Kun noe annet å la seg bli krenket over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...