Gå til innhold

Store forventninger om feiring i vennegjengen?

Anbefalte innlegg

Dette er en god og nær venninne, og jeg vil så gjerne hjelpe henne med å lage en super førtiårsdag, men jeg begynner å kjenne på at hun har forventninger om feiring som strekker seg et stykke over hva vi andre så for seg? 

Hun har leid lokale, invitert godt over 100 stykker, men har lagt feiringen til midt i ei langhelg, så vi er ca 50-60 som har svart ja. Jeg har selv takket nei til en runddag i egen storfamilie for å prioritere denne feiringen.  Det er temafest, ta med egen mat, "gleder seg til alle de gode kakene" hun håper gjestene tar med, "gleder seg til overraskelsesgavene" hun regner med å få, hun håper det blir spontane taler og underholdning og jeg er rett og slett litt redd for at hun blir skuffet? Vi er jo mange som liker en god fest, så stemning skal vi jo få til så klart.  Har ordnet gave fra en liten gjeng av oss også, og jeg tror vi har truffet bra, men jeg vet ikke om hun forventer at jeg/vi/noen skal organisere for alle de andre inviterte også? Artige taler? Spontan underholdning? 

Noen som har noe tips til hvordan lage litt stemning? 😅 Evt tips til hvordan vi får dempet forventningene hennes litt?

Anonymkode: e23ed...078

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...