Anonym bruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Etter ett samlivsbrudd står jeg nå uten tv å jeg er overhodet ikke teknisk av meg så aner ikke hvilke tv jeg skal se etter 🙈 Jeg er ute etter ett rimlig tv å er ikke kresen på lyden,så tenker at lydplanke ikke er noe jeg ønsker å bruke penger på. Jeg tenkte egentlig å kjøpe brukt for ønsker ikke å bruke mer enn ca 4000 kr på tv. Men så hørte jeg av en venn at hvis tven er for gammel så er det mange apper som ikke virker lenger,så da ble jeg enda mer redd for å gjøre ett bomkjøp. Jeg kommer til å bruke tven til mange ulike streamingtjenestester og spotify. Noen som har noen tips? Anonymkode: ba8aa...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte egentlig å kjøpe brukt for ønsker ikke å bruke mer enn ca 4000 kr på tv Lurt. Ja, er sikkert mange apper på TVen som ikke oppdateres mer eller kanskje fungerer mer. Og? Hvis du må ha apper på TVen så koble heller til en PC eller noe. Eventuelt kjøp en AppleTV (dyrt og ikke verdt det, hvis du har et budsjett du må holde deg innenfor). Alle TVer i dag kan kobles til PC/AppleTV/billige Android TV-bokser/... Dette med "apper i TVen" er en enkel Android-boks som er innebygget (noen har proprietær, spesiallaget, programvare, enda verre). Ikke en anbefaling, bare et eksempel (de har andre, tilsvarende, android tv-bokser, men det er bedre å koble til PC hvis du absolutt må altså) : https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/smart-tv-boks-android-100-4k-2-gb-16-gb/209161 Kort: lurt å kjøpe brukt TV, sjekk bare at den fungerer før du gir fra deg penger. Apper på TV har ingenting å si. Må du ha seneste får du kjøpt boks ved siden av, eller koblet til PC. Anonymkode: 725db...785
Anonym bruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Har sett på IFFalcon U64 som er på tilbud nå,men litt skeptisk siden flere sier at det er forsinkelser i bildet på denne tven. Anonymkode: ba8aa...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Har sett på IFFalcon U64 som er på tilbud nå,men litt skeptisk siden flere sier at det er forsinkelser i bildet på denne tven. Anonymkode: ba8aa...0ac Hvis det er i butikk du kjøper TVen så får du sett den før du kjøper den. Da får du se om det er forsinkelse som du kan leve med. Kjøper du privat så be om å få se TVen før du kjøper den så får du sett om det er forsinkelse du kan leve med. Håper det viser seg å ikke være merkbart en gang. Lykke til! ☺️ Anonymkode: 725db...785
Anonym bruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Etter ett samlivsbrudd står jeg nå uten tv å jeg er overhodet ikke teknisk av meg så aner ikke hvilke tv jeg skal se etter 🙈 Jeg er ute etter ett rimlig tv å er ikke kresen på lyden,så tenker at lydplanke ikke er noe jeg ønsker å bruke penger på. Jeg tenkte egentlig å kjøpe brukt for ønsker ikke å bruke mer enn ca 4000 kr på tv. Men så hørte jeg av en venn at hvis tven er for gammel så er det mange apper som ikke virker lenger,så da ble jeg enda mer redd for å gjøre ett bomkjøp. Jeg kommer til å bruke tven til mange ulike streamingtjenestester og spotify. Noen som har noen tips? Anonymkode: ba8aa...0ac Du får ganske billige nye tv er nå altså. Sørg for å Test den om du kjøper brukt, og sørg for at du har de appene du ønsker. Tungvint om du må koble til noe annet, og da blir jo prisen totalt høyere også. Anonymkode: be126...30a
Anonym bruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvis det er i butikk du kjøper TVen så får du sett den før du kjøper den. Da får du se om det er forsinkelse som du kan leve med. Kjøper du privat så be om å få se TVen før du kjøper den så får du sett om det er forsinkelse du kan leve med. Håper det viser seg å ikke være merkbart en gang. Lykke til! ☺️ Anonymkode: 725db...785 Dette var på elkjøp Anonymkode: ba8aa...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du får ganske billige nye tv er nå altså. Sørg for å Test den om du kjøper brukt, og sørg for at du har de appene du ønsker. Tungvint om du må koble til noe annet, og da blir jo prisen totalt høyere også. Anonymkode: be126...30a Ja jeg ønsker helst å slippe å måtte kjøpe noe ekstra å koble til. Fant nå ett brukt tv fra 2024 til 3000 kr der en får med garanti og kvittering,så vurderer å kjøpe den Den er til salgs i nærheten av der jeg bor Anonymkode: ba8aa...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ja jeg ønsker helst å slippe å måtte kjøpe noe ekstra å koble til. Fant nå ett brukt tv fra 2024 til 3000 kr der en får med garanti og kvittering,så vurderer å kjøpe den Den er til salgs i nærheten av der jeg bor Anonymkode: ba8aa...0ac Det høres ut som et godt valg. Ellers ville jeg bare tipse om å sjekke ut outlet-varene hos power og Elkjøp. Da får du samme garanti som nytt produkt. Grunnen til outlet-prisen kan f.eks. være at emballasjen har skader, eller en ripe på baksiden av tv f.eks. Anonymkode: 8a67d...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå