Gå til innhold

Har fått kjæreste. En utrolig snill og god mann. Hjelp meg ♡

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp og råd sånn at jeg ikke ødelegger dette.

Jeg har vært singel i 6 år og bruddet ga meg ekstremt lavt selvbilde, da han var utro. Jeg finner bare feil med meg selv og det er vanskelig å tro det når kjæresten kaller meg "nydelig". 

Jeg har fylt 40 og ønsker å være mer selvsikker og trygg på meg selv. Forholdet er helt nytt og vi har ikke vært nakne sammen enda. Jeg har skikkelig bollemus, bør jeg advare om dette eller bare gå all in og late som jeg er comfy? 

Anonymkode: 97ea7...3cc

Fortsetter under...

Vel, ville du satt pris på det hvis han fortalte at, "penisen min er formet som en sopp, med hatt og kant under"? Det er sånn som skal oppdages og aksepteres, ikke sånn som skal prates ihjel og studeres. De fleste menn bryr seg ikke om utseende, der er ikke som om det skal henges opp bilde i stuen av... den. Ikke si noe.

Jeg skjønner angsten din altså. Det er det som er med angst, den er ikke rasjonell. Og samme hvor mye du vet inni deg at det ikke er viktig, så er følelser og det rasjonelle ikke alltid forent. Følelser kan spille en et puss likevel.

Lykke til med nytt forhold! ❤️☺️

Anonymkode: 4cf2e...477

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Vel, ville du satt pris på det hvis han fortalte at, "penisen min er formet som en sopp, med hatt og kant under"? Det er sånn som skal oppdages og aksepteres, ikke sånn som skal prates ihjel og studeres. De fleste menn bryr seg ikke om utseende, der er ikke som om det skal henges opp bilde i stuen av... den. Ikke si noe.

Jeg skjønner angsten din altså. Det er det som er med angst, den er ikke rasjonell. Og samme hvor mye du vet inni deg at det ikke er viktig, så er følelser og det rasjonelle ikke alltid forent. Følelser kan spille en et puss likevel.

Lykke til med nytt forhold! ❤️☺️

Anonymkode: 4cf2e...477

Tusen takk for svar med morsom beskrivelse av penis 🤣😉 

Jeg er også veldig redd for at jeg enten er for trang eller for vid. Aner ikke hva size han er men han har store hender og føtter og er en lang og kraftig mann. Så er vel mest bekymra for at den er for stor enn for liten..

Slapp av og ta ting som de kommer. Det finnes nok ikke den mann i verden som ikke setter pris på bollemus om den sitter på rett person. Størrelsen hans kan du heller ikke få gjort noe med, det skal mye til at han er verken for stor eller liten, skjeden er rimelig tilpasningsdyktig. 

Husk at han er sammen med deg fordi han liker deg! 

Anonymkode: a415b...7e2

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk for svar med morsom beskrivelse av penis 🤣😉 

Jeg er også veldig redd for at jeg enten er for trang eller for vid. Aner ikke hva size han er men han har store hender og føtter og er en lang og kraftig mann. Så er vel mest bekymra for at den er for stor enn for liten..

Du kan virkelig ikke vite hvordan penis er basert på kroppen. 

Anonymkode: 0d3cc...640

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg trenger hjelp og råd sånn at jeg ikke ødelegger dette.

Jeg har vært singel i 6 år og bruddet ga meg ekstremt lavt selvbilde, da han var utro. Jeg finner bare feil med meg selv og det er vanskelig å tro det når kjæresten kaller meg "nydelig". 

Jeg har fylt 40 og ønsker å være mer selvsikker og trygg på meg selv. Forholdet er helt nytt og vi har ikke vært nakne sammen enda. Jeg har skikkelig bollemus, bør jeg advare om dette eller bare gå all in og late som jeg er comfy? 

Prøv og start med blanke ark. Lat som du er selvsikker (nok). Stå gjerne å se på deg selv naken i speilet og snakk pent til deg selv, gi deg selv komplimenter. Dette er deg, det må du akseptere. Noe kan fintunes noe om ønskelig feks ved å trene litt eller gå ned i vekt. Men dette er bare kan, ikke må.

Han kommer sikkert til å synes du er dødssexy uansett, det er jo deg han vil ha. Og selvsikkerhet er sexy. Ikke for mye av det da😅

Det siste du vil gjøre er å fokusere på det du ikke liker. Sier du fra om de dårlige delene dine fokuserer han på dem, og får automatisk ett litt dårligere bilde av dem, siden du sa noe negativt om det. Dere kan jo bli nakne under dyna første gangen, og ha et flatterende dempet

bakgrunnslys. 

Eks: en ex av meg var veldig misfornøyd med kviser på overkroppen, og han snakket mye om det, prøvde å skjule og snakket seg selv ned. Hadde ikke tenkt på det om ikke han sa noe, men fokus ble hele tiden kvisene og etterhvert mislikte jeg dem også. Ikke fordi de var kviser, men fordi de ødela så mye siden han var så hemmet og opphengt i dem. 

Anonymkode: 4f5c0...c21

Annonse

Jeg skjønner godt usikkerheten din, men som andre sier så er den ikke rasjonell. At eksen var utro burde heller ikke ha noe å si for selvtilliten din. Det er like lite rasjonelt, om det er aldri så vanlig. Det finnes millioner av menn der ute, og du har funnet en som er utrolig snill og god slik du kjenner han. Har du rett da vil han ikke skuffe deg, og du vil ikke skuffe han. 

Han sier at du er nydelig. Jeg tror at bollemusa di kan absolutt være en av de tingene han tenker på. Menn elsker nemlig det, de digger det om den synes gjennom klær, så han har kanskje litt peiling og fantaserer om den allerede. Slik er de fleste menn. Ikke tenk på det du! Han blir garantert ikke skuffet om han elsker deg. Selvsagt bør du ikke advare han, det blir bare dumt, du er den du er. 

Anonymkode: 51e20...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...