Gå til innhold

Sex med gift mann..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han sier han liker meg? 

Anonymkode: 48179...a5e

Selvsagt sier han det. Han sier det du trenger å høre for at han skal kunne forsette å leke med deg. Han gir deg ikke kjærlighet, han gir deg sex. 

Jeg syns at det er utrolig tacky å ha sex med en annen sin mann. Det er skikkelig dårlig gjort. Er det et slikt forbilde du vil være for barna dine?

Anonymkode: 7f35f...1f2

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Selvsagt sier han det. Han sier det du trenger å høre for at han skal kunne forsette å leke med deg. Han gir deg ikke kjærlighet, han gir deg sex. 

Jeg syns at det er utrolig tacky å ha sex med en annen sin mann. Det er skikkelig dårlig gjort. Er det et slikt forbilde du vil være for barna dine?

Ja. Jeg er enig med deg. Har aldri gjort dette før og føler synd for kona hans. Samtidig så var dette ikke noe jeg ønsket i utgangspunktet men jeg falt for han og alt han sa til meg og hvordan han var mot meg iosv

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja. Jeg er enig med deg. Har aldri gjort dette før og føler synd for kona hans. Samtidig så var dette ikke noe jeg ønsket i utgangspunktet men jeg falt for han og alt han sa til meg og hvordan han var mot meg iosv

Ikke kom med at du synes synd på kona, for det gjør du ikke en plass.

Anonymkode: cd60c...dc5

For å være ærlig så har jeg null sympati for deg. Ei ekte dame går ikke etter en gift mann. Og spesielt ikke når du vet at han har ei dame som han elsker og har barn med. Fysj for ett kvinnfolk du er! Karma tar deg fort igjen 

Anonymkode: e46a0...8ac

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde du hatt vett så hadde du holdt deg vekke fra denne mannen. Du burde vite bedre at  Han er kun inntresert i sex med deg, ikke noe annet. Han vil aldri gå i fra kona for deg. Du sier du synst synd på kona.. ja då holder du deg vekke. Tenk om dette hadde vert deg i den andre enden. Tenk hva du selv hadde følt med en utro mann. 

Anonymkode: e46a0...8ac

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du har da vel fri vilje! Du velger å være drittsekk og det får du jammen stå for. 

Hvorfor i himmelens navn fortsetter du med noe som er så destruktivt?
Dette har ingen positive utsikter. Du er forelsket i en som aldri kommer til å ville ha deg. Aldri. Som i skjer ikke noensinne. OM han av en eller annen komplett usannsynlig grunn plutselig skulle gå fra kona, er dette en slem mann som du ikke vil være sammen med med mindre du vil gjenta ditt forrige ekteskap. 

i tillegg lever du nå i et ikke-forhold der du ikke eksisterer, men likevel blir kontrollert. Og det hindrer deg i å utvikle livet ditt og finne gode forhold. 
Bare slå opp nå før denne galskapen går ennå lenger. 

Anonymkode: 6eefb...6e2

Du bør forlate dette forholdet nå.

Dette kommer UTEN TVIL  til å ende i tårer for din del, så det er bedre å gå nå når du nettopp har oppdaget at du begynner å få følelser for ham.

Seksuell oppmerksomhet kan du skaffe deg et annet sted. Med en som ikke er gift, som kanskje tilogmed vil lage plass til deg i livet sitt om kjemien er riktig.

IKKE gå lengre med denne gifte mannen, du vil bare bli såret.

Hilsen hun som har gjort denne feilen ,som du er i gang med å begå, TO ganger. Aldri mer.

TRO på menn når de sier at de ikke vil forlate kona- det er muligens det eneste de er hundre prosent ærlige med deg om i sånne relasjoner.

Anonymkode: 88c01...4be

Anonym bruker skrev (På 26.3.2025 den 17.27):

Dette kommer UTEN TVIL  til å ende i tårer for din del, så det er bedre å gå nå når du nettopp har oppdaget at du begynner å få følelser for ham.

Seksuell oppmerksomhet kan du skaffe deg et annet sted. Med en som ikke er gift, som kanskje tilogmed vil lage plass til deg i livet sitt om kjemien er riktig.

Hilsen hun som har gjort denne feilen ,som du er i gang med å begå, TO ganger. Aldri mer.

TRO på menn når de sier at de ikke vil forlate kona- det er muligens det eneste de er hundre prosent ærlige med deg om i sånne relasjoner.

Hei, takk for svar. Jeg har aldri har ett slik forhold tidligere å er veldig låst. Jeg merker selv at dette tærer på psyken min. Spesielt da alt skjer på hans premisser. Kan snakke med han på tlf eller sende sms kun når han ikke er med kona f.eks. Jeg MÅ møte han kun når han er i byen min. 
her om dagen merket jeg hvor godt jeg egentlig liker han. Han hadde blitt tagget av kona i ett bilde i sosiale medier som han hadde lagt ut på sin profil igjen, når jeg så det ble jeg fysisk kvalm. Å jeg sendte han en melding faktisk om hvordan jeg følte meg . Jeg har tidligere ikke sett bilde av de to sammen, det var egentlig bra at jeg fikk sett det for det har på en måte fått meg til å innse at han faktisk bare leker med meg. 

vi har snakket på tlf etter den hendelsen, og han likte ikke at jeg reagerte slik. Jeg tok opp også dette med at jeg ikke ønsker å gå videre og at liker han og begynner å få følelser. Han sier hvorfor kaster du alt på meg? Og at han aldri kommer til å gå fra henne, og at han har det bra med henne. Jeg stilte da ett enkelt spørsmål: om du har det bra med henne hvorfor har du gått utallige ganger til andre damer både før meg og er med meg? Da sa han ja men ingen forhold er 100 % bra og at han mangler noe blant annet sex. Og at om jeg og han hadde vært sammen så hadde det sikkert ikke vært 100% bra heller. 
og at jeg måtte stole på han at han ikke skulle såre meg, at han var bra menneske og han liker meg også men han kan ikke gå fra henne 

Han poengtere flere ganger at ingen ekteskap er 100 % bra . Men det jeg ikke forstår er hvorfor ikke han holder seg til kona si som han ikke får sex fra eller prøve å fikse det? Når det gjelder sex så har han fortalt at det er henne som ikke gidder å ha sex, hun gidder ikke å suge han, hun bare ligger der mens han gjør seg ferdig. 
Han har flere ganger sagt at sexen mellom meg og han er mye bedre enn med kona og det er fint for jeg er enig. Jeg sa til han på tlf at det er jo ikke bare sex vi har, vi har jo andre ting som vi gjør som er hyggelig. Vi er veldig åpne med hverandre. Gode og interessante samtaler, vi spiser sammen ute drikker kaffe osv osv. 

huff jeg angrer så fælt på at jeg startet dette forholdet med han. Jeg skulle aldri ha  møtt han…. Han sa sånn til meg « men du skal vite en ting. Det ordner seg, jeg har en hemmelighet som du skal få se etterhvert og jeg skal ikke såre deg» og dette sier han etter jeg sa at jeg ikke ønsker å bli sittende som en taper å investere tid og energi på en mann som jeg ikke kan få. I tillegg ende opp i sorg. Jeg var gift i mange år å er øde lagt av det forrige forholdet mitt. Jeg har ikke åpnet meg for en ny mann for nå, også skal jeg ende opp i kjærlighetssorg pga det en mann jeg ikke kan få. 
Jeg hater meg selv for at jeg har puttet meg selv i denne situasjonen.  Bare så dere vet jeg har gått til psykolog i 2 år snart for å bearbeide mine traumer og bli bedre utgave av meg selv. 

Anonym bruker skrev (På 25.3.2025 den 20.28):

Gratulerer, Hi - du gikk fra en narsissistisk ektemann til en narsissistisk, gift elsker...

Du har mest trolig traumer fra ekteskapet, og det gjør deg til et lett offer for samme type mann.

Slike menn kan å lese kvinner som deg, de ser hvordan de skal manipulere og lure hver enkelt kvinne for å fremstille seg som det hun vil ha, og selvfølgelig veldig forskjellig fra deres tidligere voldelige menn. Dette er klassisk.

Din narsissistiske elsker er ikke empatisk! Han lovebomber deg, og han snakker deg etter munnen, og han manipulerer deg som en mester. Og du har bitt på, du er hektet, og du har gitt ham kontrollen over dine følelser og ditt liv til en ny narsissist.

Du vet utmerket godt hva du bør gjøre, Hi!

Dessverre tror jeg ikke du vil gjøre det du vet du bør gjøre. Og det gjør at du kommer til å bli enda mer skadet enn du allerede er etter forholdet med din narsissistiske eksmann.

Det eneste forsvarlige for din egen del (og ikke minst for dine barns del, som trenger at du ikke selvskader med en ny narsissist!), det er å kutte kontakten med denne narsissisten.

Det betyr at du gjør det klart for ham at du kutter ALL kontakt, at du forventer at han aldri kontakter deg igjen på noen som helst måte! Og så blokkerer du ham på alle kanaler! Mest trolig vil han forsøke å kontakte eller oppsøke deg på en eller annen måte, komme med alle verdens godord og lovnader - men da må du bare minne ham på at du har gjort det klart at du ikke ønsker noen som helst kontakt med ham videre, og at du forventer at han respekterer dette fra og med NÅ.

Gjør han det ikke bør du kontakte politiet.

Og så bør du søke et lavterskeltilbud i kommunen for å få noen å snakke med inntil du ev. kan få timer til psykolog. For nå har du et mønster med å velger narsissistiske menn, og det er et mønster du må lære deg å bryte, for din egen del, men også for dine barns del, da de bare har deg å stole på, og derfor trenger de at du er psykisk frisk. Fortsetter du med denne narsissistiske elskeren din, så kommer du til å bli ødelagt. Ikke lur deg selv til å tro at du har kontroll, for det er du ikke i nærheten av å ha så lenge du har følelser for en narsissist som så tydelig lovebomber deg, manipulerer og kontrollerer deg.

Null-kontakt er eneste veien din ut av dette!

Anonymkode: ad770...921

Du har helt rett. Jeg er dum og naiv. Skulle aldri ha puttet meg selv i dette. Takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Håper flere som deg skriver til meg slik at jeg får avsluttet dette. Skal møte han fysisk denne uken så jeg bør komme med en tale slik at han forstår at jeg ikke ønsker dette lenger med mindre han går fra henne i framtiden

Jeg vil gjerne høre mer om din erfaring hvordan det starter å endte opp med 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du har helt rett. Jeg er dum og naiv. Skulle aldri ha puttet meg selv i dette. Takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Håper flere som deg skriver til meg slik at jeg får avsluttet dette. Skal møte han fysisk denne uken så jeg bør komme med en tale slik at han forstår at jeg ikke ønsker dette lenger med mindre han går fra henne i framtiden

Hvorfor skal du møte han?? NEEEIII! Det skal du ikke! Og holde en tale?? NEEEIIII! Han vil ikke ha deg !! 

Anonymkode: 51d75...f8b

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor skal du møte han?? NEEEIII! Det skal du ikke! Og holde en tale?? NEEEIIII! Han vil ikke ha deg !! 

Anonymkode: 51d75...f8b

Enig. Han høres ut som en som er god til å snakke for seg. Han klarer helt sikkert å målbinde deg, Hi. Hvis du vil holde en tale så skriv en sms og deretter blokker han. Ikke gå inn i noe diskusjon med han. Og ikke bli selv om han plutselig lover å gå fra kona i fremtiden. Han har sagt veldig tydelig at han ikke har tenkt til det. Hvis han plutselig sier noe annet nå, er det bare for å holde på deg. Ikke fordi han har ombestemt seg.

Denne mannen er hverken god for deg eller kona. Det er litt synd at du nå er med på å ødelegge forholdet til kona som kan gjøre at hun senere vil slite med forhold og å stole på folk igjen, slik du har slitt etter tidligere forhold.

Anonymkode: ed7cc...bfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...