Anonym bruker Skrevet 25. april #51 Skrevet 25. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei, det har jeg faktisk ikke.. Anonymkode: 48179...a5e Det var ikke det minste overraskende. Anonymkode: cd60c...dc5
Anonym bruker Skrevet 27. april #52 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 19.48): Det var ikke det minste overraskende. Anonymkode: cd60c...dc5 Hvorfor var det ikke overraskende? Jeg finner det vanskelig å avslutte . Jeg har følelser for han Anonymkode: 48179...a5e
Anonym bruker Skrevet 27. april #53 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor var det ikke overraskende? Jeg finner det vanskelig å avslutte . Jeg har følelser for han Anonymkode: 48179...a5e Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: 51d75...f8b
Anonym bruker Skrevet 28. april #54 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hvorfor var det ikke overraskende? Anonymkode: 48179...a5e Du svarer på det selv under her Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg finner det vanskelig å avslutte . Jeg har følelser for han Anonymkode: 48179...a5e Anonymkode: cd60c...dc5
Anonym bruker Skrevet 28. april #55 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (15 timer siden): Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: 51d75...f8b Jeg tror selv at jeg ikke fortjener bedre. Anonymkode: 48179...a5e
Anonym bruker Skrevet 28. april #56 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror selv at jeg ikke fortjener bedre. Anonymkode: 48179...a5e Da er vi i samme båt! Men vi gjør det! Ærlig talt! Du VET det! Og jeg VET det. Han kommer til dumpe deg uten å blunke ! Anonymkode: 51d75...f8b
Anonym bruker Skrevet 28. april #57 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror selv at jeg ikke fortjener bedre. Anonymkode: 48179...a5e Det stemmer nok... Jeg er enig med deg. Anonymkode: e6310...dee
Anonym bruker Skrevet 28. april #58 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Da er vi i samme båt! Men vi gjør det! Ærlig talt! Du VET det! Og jeg VET det. Han kommer til dumpe deg uten å blunke ! Anonymkode: 51d75...f8b Det har jo dere på en måte godt av. Dere kan takke dere selv. Anonymkode: e6310...dee
Anonym bruker Skrevet 28. april #59 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det har jo dere på en måte godt av. Dere kan takke dere selv. Anonymkode: e6310...dee Jeg er ikke hi. Men jeg har tatt grep ! Var jævlig vanskelig! Anonymkode: 51d75...f8b
Anonym bruker Skrevet 28. april #60 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg er ikke hi. Men jeg har tatt grep ! Var jævlig vanskelig! Anonymkode: 51d75...f8b Vet at ikke du er Hi, svarte deg fordi du var i samme situasjon. Bra for deg at du har tatt grep. Anonymkode: e6310...dee
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:05 #61 Skrevet søndag kl 08:05 Jeg har bestemt meg nå for å avslutte hele forholdet med han, da jeg ser hvor mye det ødelegger meg. Alt handler i tillegg bare om han. Han sender meg selfies hele tiden av seg selv, alt vi snakker om er kunn om han. Absolutt alt handler om han. Jeg snakker jo ikke hver dag med han, men når han ikke er med kona å kan skrive til meg så handler 99% om han. Her om dagen tok jeg opp tema om at jeg synes det er litt skummelt å være i dette forholdet med han fordi jeg er redd for å utvikle følelser, og at jeg vet at han ikke kan gi meg det jeg trenger tilbake. Da spurte han meg tilbake og som et svar på det jeg skrev : «Hadde du hatt sex med meg om du hadde vært gift» ?? jeg synes det var ett urettferdig spørsmål, hva har det med saken å gjøre? Hvorfor stiller han hypotetiske spørsmål? Anonymkode: 48179...a5e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:34 #62 Skrevet søndag kl 09:34 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har bestemt meg nå for å avslutte hele forholdet med han, da jeg ser hvor mye det ødelegger meg. Alt handler i tillegg bare om han. Han sender meg selfies hele tiden av seg selv, alt vi snakker om er kunn om han. Absolutt alt handler om han. Jeg snakker jo ikke hver dag med han, men når han ikke er med kona å kan skrive til meg så handler 99% om han. Her om dagen tok jeg opp tema om at jeg synes det er litt skummelt å være i dette forholdet med han fordi jeg er redd for å utvikle følelser, og at jeg vet at han ikke kan gi meg det jeg trenger tilbake. Da spurte han meg tilbake og som et svar på det jeg skrev : «Hadde du hatt sex med meg om du hadde vært gift» ?? jeg synes det var ett urettferdig spørsmål, hva har det med saken å gjøre? Hvorfor stiller han hypotetiske spørsmål? Anonymkode: 48179...a5e Gi F. i hva han tenker om ting! Tenk på deg selv! Hva trenger DU? Syns DU dette er ok oppførsel? Anonymkode: 51d75...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå