Gå til innhold

Sex med gift mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste mnd hatt sex med en gift mann og som har barn. Han er høyt utdannet og har alt på stell men fortalt at han ikke får nok sex fra kona. Jeg har selv barn og vært gift i mange år tidligere men skilte meg for 5 år side.
 Jeg har barna på heltid. Mitt lange ekteskap var dårlig, jeg var sammen antakeligvis sammen med en narsissist slik at eksmannen min har lagt dype traumer som jeg fortsatt den dagen i dag får behandling for. Vold var det også i blant fra mitt tidligere ekteskap.
Jeg sliter veldig med å stole på menn blant annet. Jeg har det mye bedre i dag og har ikke hatt noen menn i livet mitt siden jeg ble skilt. Når jeg møtte den gifte mannen så tenkte jeg aldri at han er en mann jeg ønsker å kapre. Det var han som tok første steget å siden den dagen har vi snakket sammen i 1 mnd nå. Han reiser mye pga jobb så vi møtes når han skal reise og prater når han ikke er med kona. Han forteller at han elsker kona si med at han ikke er fornøyd med sexen. For ett par dager siden så fortalte han meg at han har bedre sex med meg enn med kona. Han sier mye fint til meg,  kjøpt gave til meg når han var ute å reiste, er spandabel og gir meg mye kjærlighet. Men han er veldig opptatt av at kona ikke må finne det ut, og det forstår jeg. Vi snakker ikke med hverandre når han er hjemme hos kona. I helgen var jeg sammen med venninner og noen kompise av henne, vi utvekslet litt bilder å da ble han sur fordi det var andre menn på denne sammenkomsten. Jeg fortalte at han ikke hadde noe å bekymre seg for og at det var kunn han jeg hadde en relasjon til. Jeg merker at jeg har begynt å få følelser for mannen tross alt det er veldig kort tid, i går når han dro fra meg så ble jeg faktisk veldig lei meg med tanke på at han skal hjem til en annen. Jeg har faktisk delt dette med han i forbindelse med når han tok ut pekefinger på meg om at jeg var på en sammenkomst med motsatte kjønn, så sa jeg jeg synes jo heller ikke det er så hyggelig når jeg vet at du drar til en annen kvinne som du deler sengen med. 
jeg vet ikke hva jeg vil med dette, jeg vet at det er bare jeg som blir taperen her. Hørt og lest om andre kvinner som har innledet slike forhold med gifte menn mange blir forelsket og mannen går ikke fra kona. Men samtidig vil jeg heller ikke bli såret eller få sterkere følelser for han. Det er også veldig vanskelig da jeg ikke kan kontakte han når jeg ønsker det, kun når han er ledig fra kona. 
hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 48179...a5e

Fortsetter under...

Skrevet

Varsellamper når han skal få både i pose og i sekk, men du får ikke lov å ha andre relasjoner!! Du skal altså bare være på gress og holde deg unna andre menn mens han er sammen med kona, høres dessverre ikke ut som om han vil deg vel. Kanskje du blir tiltrukket av narsissister. Anbefaler å gå til psykolog for å prøve finne ut hvorfor

Anonymkode: f7d23...076

Skrevet

Er det samme mann vi har et forhold til? Bergen? 

Herregud da. Hold deg unna. Han driter I deg

Anonymkode: 51d75...f8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har den siste mnd hatt sex med en gift mann og som har barn. Han er høyt utdannet og har alt på stell men fortalt at han ikke får nok sex fra kona. Jeg har selv barn og vært gift i mange år tidligere men skilte meg for 5 år side.
 Jeg har barna på heltid. Mitt lange ekteskap var dårlig, jeg var sammen antakeligvis sammen med en narsissist slik at eksmannen min har lagt dype traumer som jeg fortsatt den dagen i dag får behandling for. Vold var det også i blant fra mitt tidligere ekteskap.
Jeg sliter veldig med å stole på menn blant annet. Jeg har det mye bedre i dag og har ikke hatt noen menn i livet mitt siden jeg ble skilt. Når jeg møtte den gifte mannen så tenkte jeg aldri at han er en mann jeg ønsker å kapre. Det var han som tok første steget å siden den dagen har vi snakket sammen i 1 mnd nå. Han reiser mye pga jobb så vi møtes når han skal reise og prater når han ikke er med kona. Han forteller at han elsker kona si med at han ikke er fornøyd med sexen. For ett par dager siden så fortalte han meg at han har bedre sex med meg enn med kona. Han sier mye fint til meg,  kjøpt gave til meg når han var ute å reiste, er spandabel og gir meg mye kjærlighet. Men han er veldig opptatt av at kona ikke må finne det ut, og det forstår jeg. Vi snakker ikke med hverandre når han er hjemme hos kona. I helgen var jeg sammen med venninner og noen kompise av henne, vi utvekslet litt bilder å da ble han sur fordi det var andre menn på denne sammenkomsten. Jeg fortalte at han ikke hadde noe å bekymre seg for og at det var kunn han jeg hadde en relasjon til. Jeg merker at jeg har begynt å få følelser for mannen tross alt det er veldig kort tid, i går når han dro fra meg så ble jeg faktisk veldig lei meg med tanke på at han skal hjem til en annen. Jeg har faktisk delt dette med han i forbindelse med når han tok ut pekefinger på meg om at jeg var på en sammenkomst med motsatte kjønn, så sa jeg jeg synes jo heller ikke det er så hyggelig når jeg vet at du drar til en annen kvinne som du deler sengen med. 
jeg vet ikke hva jeg vil med dette, jeg vet at det er bare jeg som blir taperen her. Hørt og lest om andre kvinner som har innledet slike forhold med gifte menn mange blir forelsket og mannen går ikke fra kona. Men samtidig vil jeg heller ikke bli såret eller få sterkere følelser for han. Det er også veldig vanskelig da jeg ikke kan kontakte han når jeg ønsker det, kun når han er ledig fra kona. 
hva bør jeg gjøre? 

Æsj lavmålt av deg ts og denne mannen dere fortjener hverandre🤢

Anonymkode: 28777...f64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Varsellamper når han skal få både i pose og i sekk, men du får ikke lov å ha andre relasjoner!! Du skal altså bare være på gress og holde deg unna andre menn mens han er sammen med kona, høres dessverre ikke ut som om han vil deg vel. Kanskje du blir tiltrukket av narsissister. Anbefaler å gå til psykolog for å prøve finne ut hvorfor

Anonymkode: f7d23...076

Jeg har tenkt på det samme selv, om han mulig kan være en narsissist også. Da han skryter av at han har hatt seg mange kvinner før meg også. Og at han en gang ble fersket av kona med meldinger fra en annen dame men at han hadde snakket der vekk. Han har en type yrke hvor han er i kontakt med nesten bare kvinner. Han er veldig empatisk, slik jeg vet så er ikke narsissister empatiske? Kanskje det er bare ønsketenkning fra min side 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det samme mann vi har et forhold til? Bergen? 

Herregud da. Hold deg unna. Han driter I deg

Nei, han er ikke fra Bergen. Vestfold 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har tenkt på det samme selv, om han mulig kan være en narsissist også. Da han skryter av at han har hatt seg mange kvinner før meg også. Og at han en gang ble fersket av kona med meldinger fra en annen dame men at han hadde snakket der vekk. Han har en type yrke hvor han er i kontakt med nesten bare kvinner. Han er veldig empatisk, slik jeg vet så er ikke narsissister empatiske? Kanskje det er bare ønsketenkning fra min side 

Pliiiis ikke gidd

Skrevet

Du har vansker med å stole på en mann, så da velger du deg en utro mann hvor familien ikke kan stole på han. Så du er med på å utsette kona og barna, for det samme som du og dine barn ble utsatt for.

Anonymkode: cd60c...dc5

Skrevet

Æsj lavmålt av deg ts og denne mannen dere fortjener hverandre🤢

Jeg er singel? Men jeg forstår at det er dårlig gjort av meg mtp at han har en kone. Om det ikke hadde vært meg som han knullet så hadde det sikkert vært ei annen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Pliiiis ikke gidd

Hva mener du?

Skrevet

Da han skryter av at han har hatt seg mange kvinner før meg også. Og at han en gang ble fersket av kona med meldinger fra en annen dame men at han hadde snakket der vekk.

Og dette finner altså du sjarmerende og empatisk....

Skrevet

Jeg er singel? Men jeg forstår at det er dårlig gjort av meg mtp at han har en kone. Om det ikke hadde vært meg som han knullet så hadde det sikkert vært ei annen 

Likevel så tror du at du er så spesiell for han.

Skrevet

Og dette finner altså du sjarmerende og empatisk....

De aller fleste menn skryter på seg slik. Gjør ikke de det? Nei jeg synes ikke det er sjarmerende. Jeg prøvde å fortelle at han er empatisk mot meg. 

Annonse

Skrevet

De aller fleste menn skryter på seg slik. Gjør ikke de det? Nei jeg synes ikke det er sjarmerende. Jeg prøvde å fortelle at han er empatisk mot meg. 

Du har ikke særlig høye krav.

Skrevet

De fleste kvinner har sex med en gift mann. Som regel er de selv gift med han.

Det mest redelige ville være å spørre konen hans først om det er greit at du har sex med han.

Anonymkode: 4a634...e93

Skrevet

Likevel så tror du at du er så spesiell for han.

Jeg vet, jeg sa faktisk dette til han. Men han forstå ikke hva jeg prøvde å fortelle han. Jeg føler meg faktisk ikke spesiell for han. Selv om at han sier at han hadde gjort alt for meg. Jeg bare er sint på meg selv og frustrert som har allerede fått litt følelser for mannen, men jeg vet ikke selv om det er fordi jeg ikke har hatt noen i livet på lenge og at den oppmerksomheten og «kjærligheten» han gir meg som jeg har fått følelser for. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp han ser bare deg og andre kvinner han hadde knullet som leketøy så du er bare sex leketøyet hans mens han foresatt vil være med konen hans esj

Skrevet

Nettopp han ser bare deg og andre kvinner han hadde knullet som leketøy så du er bare sex leketøyet hans mens han foresatt vil være med konen hans esj

Han sier han liker meg? 

Skrevet

Hvor traff du han egentlig? Du tror dere kommer til å få et forhold?  Så koselig og du kan stole på han?

Skrevet

Han sier han liker meg? 

Men en slik mann tror jeg heller han bare liker sexen 🤣 men manipulerer deg så han kan foresatt ta deg ut fra hylla når han er kåt. Få litt selvrespekt ts. Tipper han har noen andre en bare deg 

Skrevet

Han sier han liker meg? 

Selvfølgelig liker han deg, men som elskerinne og ikke potensiell partner.

Å ha han som elsker er nå en ting, men når du sier du er i ferd med å få følelser for han så må du gjøre det slutt.

Denne mannen finnes ikke empatisk, det er en rolle han spiller for å få sex. Han ønsker ikke å gå fra kona, men han ønsker en elskerinne i tillegg til henne. Du er denne "i tillegg" og kommer aldri til å bli noe annet.

Han er en stor egoist, og han har et altfor stort ego. Han mener at både du, hans kone, og alle hans tidligere erobringer er heldige som får en bit av herlige han 🙈

Anonymkode: d58b8...94b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, han er ikke fra Bergen. Vestfold 

Bor han i Oslo?

Anonymkode: 2eb2b...af3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Bor han i Oslo?

Jeg ønsker ikke å avsløre han. Har du ett forhold til en gift mann? Er det slik at du tenker vi har samme mann? 

Skrevet

Gratulerer, Hi - du gikk fra en narsissistisk ektemann til en narsissistisk, gift elsker...

Du har mest trolig traumer fra ekteskapet, og det gjør deg til et lett offer for samme type mann.

Slike menn kan å lese kvinner som deg, de ser hvordan de skal manipulere og lure hver enkelt kvinne for å fremstille seg som det hun vil ha, og selvfølgelig veldig forskjellig fra deres tidligere voldelige menn. Dette er klassisk.

Din narsissistiske elsker er ikke empatisk! Han lovebomber deg, og han snakker deg etter munnen, og han manipulerer deg som en mester. Og du har bitt på, du er hektet, og du har gitt ham kontrollen over dine følelser og ditt liv til en ny narsissist.

Du vet utmerket godt hva du bør gjøre, Hi!

Dessverre tror jeg ikke du vil gjøre det du vet du bør gjøre. Og det gjør at du kommer til å bli enda mer skadet enn du allerede er etter forholdet med din narsissistiske eksmann.

Det eneste forsvarlige for din egen del (og ikke minst for dine barns del, som trenger at du ikke selvskader med en ny narsissist!), det er å kutte kontakten med denne narsissisten.

Det betyr at du gjør det klart for ham at du kutter ALL kontakt, at du forventer at han aldri kontakter deg igjen på noen som helst måte! Og så blokkerer du ham på alle kanaler! Mest trolig vil han forsøke å kontakte eller oppsøke deg på en eller annen måte, komme med alle verdens godord og lovnader - men da må du bare minne ham på at du har gjort det klart at du ikke ønsker noen som helst kontakt med ham videre, og at du forventer at han respekterer dette fra og med NÅ.

Gjør han det ikke bør du kontakte politiet.

Og så bør du søke et lavterskeltilbud i kommunen for å få noen å snakke med inntil du ev. kan få timer til psykolog. For nå har du et mønster med å velger narsissistiske menn, og det er et mønster du må lære deg å bryte, for din egen del, men også for dine barns del, da de bare har deg å stole på, og derfor trenger de at du er psykisk frisk. Fortsetter du med denne narsissistiske elskeren din, så kommer du til å bli ødelagt. Ikke lur deg selv til å tro at du har kontroll, for det er du ikke i nærheten av å ha så lenge du har følelser for en narsissist som så tydelig lovebomber deg, manipulerer og kontrollerer deg.

Null-kontakt er eneste veien din ut av dette!

Anonymkode: ad770...921

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg ønsker ikke å avsløre han. Har du ett forhold til en gift mann? Er det slik at du tenker vi har samme mann? 

Ja, derfor lurer jeg på om han er fra vestfold og bor i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...