Gå til innhold

Gi likes på sine egne innlegg i sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Mannen min liker sine egne innlegg på Facebook og Instagram og jeg synes det er litt rart å gjøre. Han er veldig opptatt av oppmerksomhet og hvor mange likes hvert bilde han legger ut får og jeg tror det er derfor han liker sine egne innlegg, men det blir jo nesten litt dumt å være så opptatt av likes når man er godt voksen synes jeg.  

Anonymkode: 98abc...0c8

Fortsetter under...

Alle liker å bli likt, spesielt de som investerer mye tid på sosiale medier. Noe alle vet er at om det står 0 likes så er det vanskeligere å like enn om det allerede står 1 eller flere like der fra før. At noen liker før deg gjør det lettere for saueflokken å følge etter. 

Anonymkode: 452e4...a40

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan ikke voksne bruke sosiale medier mener du? 

Det er noen som påstår det ja....  Dem driter jeg totalt i.  Jeg er "godt voksen", bruker sosiale media mye - noen synes sikkert at jeg / det er helt teit.  Folk som klager og ikke vet hvordan de blokkerer meg om de irriterer seg, får bare ha det så godt.  Men like mine egne innlegg, det gjør jeg ikke.  Og det synes jeg er utrolig teit når andre gjør, men prøver å tenke at det vet ikke / forstår ikke bedre. 

Den eneste aldersgrensen jeg har sett på sosiale medier er 13 år - og så vidt jeg har forstått er det en nedre grense, ikke en øvre grense.  

Anonymkode: f965b...e24

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Enig, men det gjelder jo alle de som bruker Facebook og Instagram som voksen. 

Anonymkode: e5d24...534

Du er klar over at Facebook er over 20 år gammelt? Mange har jo brukt det like lenge.

Anonymkode: 37511...43f

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Må være slitsomt å være så dømmende.

Anonymkode: 86285...471

Heheh, ironien er jo at jeg skrev dette som svar i en tråd hvor man dømte andre. Så tåler man ikke å høre det samme om seg selv.

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Du er klar over at Facebook er over 20 år gammelt? Mange har jo brukt det like lenge.

Selvfølgelig er jeg det.

Før i tiden var det omtrent bare kule mennesker på internett. Så kom Facebook og dro inn alt mulig rusk og rask.

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Må være slitsomt å være så dømmende.

Anonymkode: 86285...471

Litt dømmende ja, og veldig gammeldags i tankegangen. Greit å klare seg uten selvsagt, om en ønsker det. Like greit følge med litt.

Anonymkode: 452e4...a40

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Heheh, ironien er jo at jeg skrev dette som svar i en tråd hvor man dømte andre. Så tåler man ikke å høre det samme om seg selv.

Selvfølgelig er jeg det.

Før i tiden var det omtrent bare kule mennesker på internett. Så kom Facebook og dro inn alt mulig rusk og rask.

Nei før Facebook så var det omtrent bare nerder på internett 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enig, men det gjelder jo alle de som bruker Facebook og Instagram som voksen. 

Synes det er helt greit å bruke fb og insta som voksen, men blir nesten litt flau over at han liker alle sine egne innlegg. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er jeg det.

Når man prøver å fremstå litt skarp… morsomt. 

Anonymkode: 1c54f...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...