Anonym bruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Pynter dere dere for parter når dere bare er hjemme? Eller blir det joggings og daffeklær? Anonymkode: 189d6...fae
Anonym bruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Vi pynter oss ikke for hverandre hjemme nei. Anonymkode: e3b4b...110
Anonym bruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Nei, orker ikke etter jobb, da er det joggedress eller pysj, alt etter når jeg slutter på jobb…. Anonymkode: b0f72...cde
Anonym bruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Ikke til hverdags, men til helg mer. Pynter meg mest for å føle meg vel selv. Anonymkode: b1fc8...ffa
Anonym bruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Pynter dere dere for parter når dere bare er hjemme? Eller blir det joggings og daffeklær? Anonymkode: 189d6...fae Nei, jeg pynter meg ikke for "parter" nei. Anonymkode: 68689...093
the amazing spidermamma Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Tja, ikke som i "gå ut" - pynter, men det hender at jeg slenger på meg noe litt mer utringet eller noe sånt for å minne ham på at han er gift med en snasen dame.
Anonym bruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Går selvfølgelig en del i komfortable klær hjemme, det er avslappende og godt. Men samtidig synes jeg det er viktig å stelle og pynte seg litt for hverandre hjemme og i hverdagen også. Jeg har nettopp flyttet fra en samboer gjennom mange år som helt sluttet å gjøre det og det påvirket faktisk forholdet negativt. Å bare se sin partner i utvaska t-skjorte og joggebukse med "hengerompe" dag ut og dag inn er litt stusselig. Det er litt sårt å se at partneren kun tar på seg pent tøy, god lukt og bryr seg om å se bra ut for andre og jeg synes man burde gjøre det litt for hverandre også. Anonymkode: 4295f...6fe
MissSaigon Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars Jeg pynter meg ikke, men går aldri i slaskete klær uansett. Kan gjerne ha på joggedress, men da er den "ny" som ikke utvasket og med knær og hengerumpe. Mannen min er dårligere på det, han kan gå i skikkelig hullete bukser og gamle ulltrøyer. Men jeg syns han passer det og liker den stilen så lenge han kler seg som folk når han skal ut døren ❤️
Anonym bruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars Pynter meg ikke, men leter heller ikke etter de styggeste klærne i skapet fordi jeg skal være hjemme og "bare" partner ser meg. Hjemmeklær kan være fine de også, uten å være til pynt. Jeg vet ikke om ts mente å spørre om vi tar hensyn til partner når vi kler oss hjemme? Dvs at vi kler oss litt for hverandre, uten å tenke på å pynte seg altså. Det forsøker jeg å gjøre. For meg er det å ta vare på forholdet. Jeg trenger også at hun pynter seg, viser seg fram litt. At hun gir meg noen hint om hvor fin hun er. Koseklær kan være veldig bra til akkurat det. Best er de når hun koser seg i dem, og jeg også får lyst til å kose med henne. Det kan ligge mye god kommunikasjon i riktig klesvalg, også hjemme. Anonymkode: ac96e...8b2
Himmel og hav Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars Jeg pynter meg ikke hjemme. Da er det behagelige klær som gjelder. Vi ser hverandre i jobbtøy daglig og vet jo godt hvordan vi tar oss ut når vi gjør en innsats, men vi liker begge en avslappa stil på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars Himmel og hav skrev (5 timer siden): Jeg pynter meg ikke hjemme. Da er det behagelige klær som gjelder. Vi ser hverandre i jobbtøy daglig og vet jo godt hvordan vi tar oss ut når vi gjør en innsats, men vi liker begge en avslappa stil på kvelden. Samme her. Vi koser oss begge i behagelige klær hjemme. Jeg liker å se mannen min i daffeklær, det betyr at han endelig slapper av og koser seg 🥰 Og vi vet begge hvor fine den andre kan være, det ser vi hver dag. Anonymkode: e0be9...4ed
Anonym bruker Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars the amazing spidermamma skrev (18 timer siden): Tja, ikke som i "gå ut" - pynter, men det hender at jeg slenger på meg noe litt mer utringet eller noe sånt for å minne ham på at han er gift med en snasen dame. Funker det? Anonymkode: d1d4f...bcb
Anonym bruker Skrevet 25. mars #13 Skrevet 25. mars Vi kler oss ikke stivpyntet, men begge har på olabukse i det minste. Anonymkode: 5fa02...25f
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Funker det? Anonymkode: d1d4f...bcb Jepp!
Anonym bruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars the amazing spidermamma skrev (44 minutter siden): Jepp! For min del holder det å gå i en løs singlet ute bh, og han er der. Selv om de henger og slenger elsker han puppene mine. Anonymkode: d1d4f...bcb
Anonym bruker Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (6 minutter siden): For min del holder det å gå i en løs singlet ute bh, og han er der. Selv om de henger og slenger elsker han puppene mine. Anonymkode: d1d4f...bcb the amazing spidermamma skrev (19 timer siden): Tja, ikke som i "gå ut" - pynter, men det hender at jeg slenger på meg noe litt mer utringet eller noe sånt for å minne ham på at han er gift med en snasen dame. Fint å se at noen har skjønt hvor enkelt en kan gi forholdet en liten boost. Anonymkode: ac96e...8b2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Mannen er mekaniker så han går i arbeidsklær på jobb. Jeg er butikksjef og går i uniform på jobb. Etter jobb går som regel begge i jeans og t-skjorte frem til alle dagens gjøremål er unnagjort. Før i dumper ned i sofaen skifter jeg gjerne til en yogabukse og han til en rutete pysjbukse. Det er ingen av oss som er så veldig pyntete og fjonge av oss til hverdags. Men ingen av oss er sidrumpa, nuppete, hullete o.l. heller da. Vi har hele, rene og skikkelige klær begge to. Går an å gå behagelig kledd uten å se ut som en dass... Anonymkode: e3b4b...110
Anonym bruker Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (12 timer siden): Fint å se at noen har skjønt hvor enkelt en kan gi forholdet en liten boost. Anonymkode: ac96e...8b2 Og for andre har ikke bekledning noe å si for hvorvidt forholdet har en «boost» eller ikke. Anonymkode: e0be9...4ed
Anonym bruker Skrevet 26. mars #19 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (12 timer siden): Fint å se at noen har skjønt hvor enkelt en kan gi forholdet en liten boost. Anonymkode: ac96e...8b2 Mannen min ser hvor deilig jeg er selv uten flagrende pupper Jeg syns har er aller mest sexy i arbeidsklær, faktisk. Da er han skikkelig mannemann som får meg til å 😋 Anonymkode: 87743...4a5
Anonym bruker Skrevet 26. mars #20 Skrevet 26. mars Jeg går ofte i stillongs på privaten. Jobber i helsevesenet, så har arbeidsklær på jobb. Pynter meg ikke hjemme. Bruker heller ikke sminke, verken til hverdags eller fest. Anonymkode: 3e637...141
Anonym bruker Skrevet 26. mars #21 Skrevet 26. mars Kanskje var det finkjole og sminke ts tenkte på med å pynte seg for partner når dere er hjemme. Da skjønner jeg at mange svarer negativt. Og da er det et merkelig tema å starte en tråd for. Det er vel tvilsomt at særlig mange pynter seg hjemme med sminke og ørepynt, en helt vanlig dag, bare for partner. De som svarer positivt tenker mer som meg, at de kler seg minst litt med tanke på sin partner. Anonymkode: ac96e...8b2
LME1001 Skrevet 26. mars #22 Skrevet 26. mars Jeg pynter meg for meg selv. Det var tydelig i lockdown, når vi alle bare var hjemme, at jeg trengte morgenrutinen med å ta på sminke og fint tøy. Mannen min var ikke hjemme på dagtid, så det var ikke han jeg pyntet meg for.
Anonym bruker Skrevet 26. mars #23 Skrevet 26. mars 9 hours ago, Anonym bruker said: Kanskje var det finkjole og sminke ts tenkte på med å pynte seg for partner når dere er hjemme. Da skjønner jeg at mange svarer negativt. Og da er det et merkelig tema å starte en tråd for. Det er vel tvilsomt at særlig mange pynter seg hjemme med sminke og ørepynt, en helt vanlig dag, bare for partner. De som svarer positivt tenker mer som meg, at de kler seg minst litt med tanke på sin partner. Anonymkode: ac96e...8b2 Nei mener ikke finkjole og dress. Mener vanlige klært, ikke kose/daffeklær som det virker som veldig mange alltid går med hjemme. Anonymkode: 189d6...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå