Anonym bruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hei! Har noen opplevd det? Hadde en kraftig forkjølelse med masse feber for 5-6 dager siden. Er frisk nå. Men under to anledninger da, når jeg hostet mye, så var det noe blod i slimmet. Ikke tørrhoste. Er dette farlig? Noen flere opplevd det? Vil jo tro det har noe med forkjølelse og gjøre. Anonymkode: fbed2...17c
Anonym bruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Om det bare var noen tynne striper med blod ved et par anledninger har det antagelig bare gått et lite blodkar i halsen når du hostet. Det har skjedd meg mange ganger. Om det derimot var mye blod så ville jeg ha oppsøkt lege. Anonymkode: 42777...a80
Anonym bruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (11 timer siden): Om det bare var noen tynne striper med blod ved et par anledninger har det antagelig bare gått et lite blodkar i halsen når du hostet. Det har skjedd meg mange ganger. Om det derimot var mye blod så ville jeg ha oppsøkt lege. Anonymkode: 42777...a80 Litt usikker hvor mye det var 😅 men jeg har hørt at slim med blod er et godt tegn. Tørrhoste med blod tyder på noe annet. Men var det synlig rødt hos deg? Anonymkode: fbed2...17c
Anonym bruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hei! Har noen opplevd det? Hadde en kraftig forkjølelse med masse feber for 5-6 dager siden. Er frisk nå. Men under to anledninger da, når jeg hostet mye, så var det noe blod i slimmet. Ikke tørrhoste. Er dette farlig? Noen flere opplevd det? Vil jo tro det har noe med forkjølelse og gjøre. Anonymkode: fbed2...17c Det har skjedd meg noen ganger, og datteren min hadde blod i det hun hostet opp en gang. Det var ikke farlig da vi hadde det, årsaken var at små blodkar i halsen og lungene gikk i stykker av hostingen. Men du bør kontakte legen din og spørre . Anonymkode: 0f976...33e
Anonym bruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det har skjedd meg noen ganger, og datteren min hadde blod i det hun hostet opp en gang. Det var ikke farlig da vi hadde det, årsaken var at små blodkar i halsen og lungene gikk i stykker av hostingen. Men du bør kontakte legen din og spørre . Anonymkode: 0f976...33e skjønner. Er det noe lege jeg kan få gjort nå da? Har jo gått over, er nærliggende og tro at det var i forbindelse med forkjølelsen. Anonymkode: fbed2...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå