Gå til innhold

Sydentur for nybegynner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri reist alene, men vil gjøre det i sommer. 

Ønsker å reise til et sted der jeg har alt i nærheten. Liker ikke å ferdes gatelangs alene eller være avhengig av taxi. Vil heller ikke reise veldig langt fra flyplass til hotell.

Tips? Ser for meg spania, Portugal, Frankrike eller Italia. 

Tar imot tips til by der jeg ikke er for langt unna flyplass og har det meste i nærheten 🙂

Anonymkode: 03184...c3b

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har aldri reist alene, men vil gjøre det i sommer. 

Ønsker å reise til et sted der jeg har alt i nærheten. Liker ikke å ferdes gatelangs alene eller være avhengig av taxi. Vil heller ikke reise veldig langt fra flyplass til hotell.

Tips? Ser for meg spania, Portugal, Frankrike eller Italia. 

Tar imot tips til by der jeg ikke er for langt unna flyplass og har det meste i nærheten 🙂

Jeg anbefaler også Kroatia. Det er mange fine småsteder/småbyer langs kysten hvor du har alt i nærheten. Jeg har feriert i Kroatia i over 10 år med barn og har ingen dårlige erfaringer.

Anonymkode: abad0...b96

Skrevet

De fleste turistbyene på Gran Canaria oppfyller den spec-en. Veldig grei øy for nybegynnere på tur, de har håndtert uerfarne reisende i hopetall over flere tiår.

Anonymkode: b714c...54e

Skrevet

Jeg er veldig glad i Gran Canaria. Amadores er fint. Kort vei å gå til Puerto Rico. 30 min ca.fra flyplass

Anonymkode: dd21e...715

Skrevet

Sopot / Gdansk i Polen

Anonymkode: cc0eb...f8b

Skrevet

Tøff du er! Hadde aldri turt å reise til utlandet alene. Kun Sverige 😅 så vidt jeg tør å ta fly innenlands alene. 

Anonymkode: 4a42c...520

Annonse

Skrevet

Rutefly til Malaga. Taxi inn til Torremolinos. Tar ca 10 min. Bo på Hotel Pez Espada. Da har du alt i gåavstand. Eller book en leilighet på booking.com om du heller vil det. 

Anonymkode: 46d95...b80

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg er veldig glad i Gran Canaria. Amadores er fint. Kort vei å gå til Puerto Rico. 30 min ca.fra flyplass

Anonymkode: dd21e...715

Jeg er også glad i en skikkelig avslappende ferie hvor alt er tilrettelagt ryddig og ordentlig. På Gran Canaria vet alle hva du er kommet for å få, derfor ligger alt foran nesa di. Strand, svømmebasseng, butikker, restautranter, flytaxi, eller egen charterbuss til flyplassen fra hotellet. 

Anonymkode: a3c3a...371

Skrevet

Kanariøyene eller Kreta (Chania) er syden for nybegynnere. Jeg har reist til Gran Canaria på aleneferie i flere år på rad. Er veldig enkelt og avslappende, men ikke så veldig spennende.

Anonymkode: 85a74...ffc

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Tøff du er! Hadde aldri turt å reise til utlandet alene. Kun Sverige 😅 så vidt jeg tør å ta fly innenlands alene. 

Anonymkode: 4a42c...520

❤️ er samme som meg det, bare nå jeg plutselig har innsett at jeg vil oppleve mer. Bli med meg da, så trosser vi "frykten" sammen 😁🤩

Skrevet

Tusen takk for svar alle 😁😁😁😁😁😁😁😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...