Gå til innhold

Hva er det for holdninger til kvinner som taxisjåfører har?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

...

Anonymkode: 10296...d2f

Det er jo det.

Alle som kommer med innvendinger her, har jo bare skikkelig tynne innvendinger. Anmeldelsene på Google, for eksempel, hvem er det som skriver det? Det er i all hovedsak menn, og menn er opptatt av helt andre ting enn at det skal være så trygt.

Oslo taxi er 100% trygt. Det er jo helt topp. Det koster mer, men det er verdt det, i min bok. 

Anonymkode: add4d...db3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo det.

Alle som kommer med innvendinger her, har jo bare skikkelig tynne innvendinger. Anmeldelsene på Google, for eksempel, hvem er det som skriver det? Det er i all hovedsak menn, og menn er opptatt av helt andre ting enn at det skal være så trygt.

Oslo taxi er 100% trygt. Det er jo helt topp. Det koster mer, men det er verdt det, i min bok. 

Det blir ikke mer sant av at du gjentar det mange ganger. 

Du kan selvfølgelig ikke garantere at ingen av et par tusen sjåfører tilknyttet et selskap, kan utsette passasjerer for noe. Påstanden faller enkelt og greit på sin egen urimelighet, samme hvor papegøye du måtte leke. 

At det er tryggere enn de andre selskapene, har ingen sagt seg uenig i.

Tar aldri taxi med pakistanske eller mørke menn alene nei. De fleste av de er bare på jobb og kjører folk fra A til B, men jeg tar ikke sjansen. Er for glad i livet mitt til det. Tar alltid taxi med kvinner når jeg selv er kvinne. I Oslo altså. Men siden jeg bor på landet tar jeg aldri taxi. Veldig synd for de utenlandske som er skikkelige folk og vil kun gjøre en god jobb. Men pga alt som skjer og holdninger mot kvinner mange av de har så ødelegger enkelte for alle. Veldig synd 

Anonymkode: 71a57...6cf

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det blir ikke mer sant av at du gjentar det mange ganger. 

Nei, men det var sant allerede fra start.

Oslo taxi er 100% trygt. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tar aldri taxi med pakistanske eller mørke menn alene nei. De fleste av de er bare på jobb og kjører folk fra A til B, men jeg tar ikke sjansen. Er for glad i livet mitt til det. Tar alltid taxi med kvinner når jeg selv er kvinne. I Oslo altså. Men siden jeg bor på landet tar jeg aldri taxi. Veldig synd for de utenlandske som er skikkelige folk og vil kun gjøre en god jobb. Men pga alt som skjer og holdninger mot kvinner mange av de har så ødelegger enkelte for alle. Veldig synd 

Anonymkode: 71a57...6cf

Det er veldig synd at de som anklages for å være tikkende bomber er så tilbakestående at de ikke gjør noe med dette ryktet selv. Hadde jeg vært en del av en gruppe som ble konstant mistenkt for å være overgripere ville jeg sloss for å motbevise det. At ikke de som anklages selv tar ansvar og rydder opp er enda mer skremmende. Det betyr at de har en aksept for at det skjer. Jeg vet godt at det er en sammensatt gruppe. Men vi har integrert inn mange i politikken, som burde kunne ta tak i de som er i samme kategori og sprer angst og uhygge. Når de aller fleste fremmedkulturelle overgripere har minst 20.000 landsmenn i Norge burde NOEN av disse som er integrert i politikken ta et tak for å stoppe landsmenn som ikke kan å oppføre seg og er til skade for absolutt alle.

Anonymkode: 379a3...b8d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...