Gå til innhold

Dere som har vært sammen lenge…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere på tv og slik sammen på kveldstid, eller gjør dere ting for dere selv?

Her er mannen glad i å se på tv mens jeg kan drive med andre ting. Har ett par tv program vi ser sammen.

Anonymkode: 8b14e...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler.

Ser noe sammen, men vi kan godt drive med hver våre ting også.

Anonymkode: e1847...334

Skrevet

Runder Netflix sammen. Hverdagen er vi litt overalt, forskjellig behov for søvn osv, så når vi begge er våkne og har fri blir det gjerne en serie etter vi har diskutert alt mulig rart som skjer i verden. 

Anonymkode: fed5a...d7c

Skrevet

Vært sammen i 23 år så har snakket om det meste liksom. På kveldene ser vi serier og tv. Prater om hverdagen og går turer. Har store barn. 
Vi begge elsker sofa med serier så det passer oss begge 

Anonymkode: 58516...890

Skrevet

Han ser tv og jeg gjør andre ting. Jeg ser mine serier/program når han legger seg 

Anonymkode: 0ac77...961

Skrevet

Avrunder gjerne kvelden, når roen har senket seg og tenåringen er i seng, med en episode serie sammen.

Anonymkode: 8b7e8...99a

Skrevet

Han ser serier alene, mens jeg gjør andre ting. Jeg legger meg også et par timer før ham, så han har endel alenetid. 

Anonymkode: d1edc...13f

Skrevet

Begge deler, han liker sport, jeg krimserier, så ser vi gjerne noe sammen og som begge liker.

Ser ikke problemet med det… kan ikke alltid gjøre ting sammen 😉

Anonymkode: 55efe...650

Skrevet

Jeg er glad i bok, han er glad i tv. Men forsøker å se litt serier sammen. Selv om at jeg i utgangspunktet ikke er spesielt glad i se på tv så er det hyggelig å kunne sitte og se noe sammen.

Anonymkode: 97b0f...6a5

Skrevet

Vi ser typiske familieprogram sammen. Ellers ser hun interiør og mest sakte-tv, jeg liker mer action og sport. Jeg har foreslått filmer av og til, men da sovner hun, så det blir det ikke noe særlig av.

Anonymkode: 15bab...086

Skrevet

Ja vi setter oss alltid ned i sofaen på kvelden og ser på en serie sammen. Det er det vi gleder oss til begge to etter en hektisk dag. 

Skrevet

Vi ser gjerne på en serie vi liker sammen nesten hver kveld. Vi har også egne ting vi gjør eller ser på, men lander gjerne i sofaen og slapper av med en episode eller to før vi legger oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...