Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Sebastian sin serie i alle år da det var vært en god serie for meg. Men nå har jeg startet med allergi reaksjoner for den og må dessverre bytte merke. En frisør anbefalte meg Maria Nila sin får fuktighet og har brukt den 1 gang. Vet ikke helt hva jeg mener om produktet men skal gi det ett forsøk.. erfaringer? Jeg kjøpte også varmebeskyttende spray og den skal jeg ikke bruke mer. Håret ble helt tørt og stivt og mistet all fuktighet.. som om jeg skulle ha sprayet hårspray på håret. 

Anonymkode: 79cad...95a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453311-sjampo-og-balsam-t%C3%B8rt-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unngå sulfat. 
Det er det viktigste. 
Jeg bruker sjampo og balsam i fast form (solid bar), og får veldig friskt, sunt og glansfullt hår uten frizz og floker,  av produktene jeg bruker. 
Men skjønner at de fleste vil ha plastflasker med tilsatt vann i produktene sine, så jeg skal ikke utbrodere det videre. 
Les i hvert fall innholdsfortegnelsen og dropp alt med sulfat👍🏻

Anonymkode: 036c3...3d1

Annonse

For meg fungerer Maria Nila veldig bra. 

Frisøren min mener jeg skal bruke en annen, men den får jeg litt fett hår av.

Jeg forsøkte meg på en av de som kommer som et såpestykke, uten noen tilsetninger, men da ble håret mitt helt umulig.

For meg er det viktigste å unngå sjampoene med silikon. 

Anonymkode: c362d...7a9

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Unngå sulfat. 
Det er det viktigste. 
Jeg bruker sjampo og balsam i fast form (solid bar), og får veldig friskt, sunt og glansfullt hår uten frizz og floker,  av produktene jeg bruker. 
Men skjønner at de fleste vil ha plastflasker med tilsatt vann i produktene sine, så jeg skal ikke utbrodere det videre. 
Les i hvert fall innholdsfortegnelsen og dropp alt med sulfat👍🏻

Anonymkode: 036c3...3d1

Hvilken bar bruker du? Jeg brukte lenge en veldig rimelig en fra Normal og den var vidunderlig for håret, men så forandret de innholdet og da fikk håret en fryktelig hinne. Bruker Maria Nila pr nå, men liker veldig godt sjampoo i fast form.

Ikke bruk hårskum, det er alkohol i skum og det tørker ut håret. Skal du bruke skum må du ihvertfall ha en leave in conditioner under for å beskytte håret.

Jeg synes håret blir mykest av Redken all soft, den får man ofte på salg også.

Akkurat nå har jeg den med oransje kort fra Kerastase, jeg må sjekke hva den heter... Nutrive heter den.

https://www.blivakker.no/product/3275339/kerastase-nutritive-bain-satin-shampoo-250ml

Anonymkode: 8c3a1...c28

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg har brukt Sebastian sin serie i alle år da det var vært en god serie for meg. Men nå har jeg startet med allergi reaksjoner for den og må dessverre bytte merke. En frisør anbefalte meg Maria Nila sin får fuktighet og har brukt den 1 gang. Vet ikke helt hva jeg mener om produktet men skal gi det ett forsøk.. erfaringer? Jeg kjøpte også varmebeskyttende spray og den skal jeg ikke bruke mer. Håret ble helt tørt og stivt og mistet all fuktighet.. som om jeg skulle ha sprayet hårspray på håret. 

Slutt med grunnen til at du trenger varmebeskyttende spray, da blir håret ditt mye finere og mindre tørt. 

Anonymkode: cf681...c1b

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Slutt med grunnen til at du trenger varmebeskyttende spray, da blir håret ditt mye finere og mindre tørt. 

Anonymkode: cf681...c1b

Jeg bruker aldri varmebeskyttende for jeg verken føner eller retter det. Men tenkte at jeg skulle prøve å gjør noe med håret derfor jeg kjøpte varmebeskyttende 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...