Anonym bruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Angst er som å leve i «h………» De som ikke har opplevd det har kanskje vansker med å forstå hvordan det er. Episode i dag: var på butikken.Selvskanning. Hadde vaskepulver å skannet, redd det kom noe pulver ut(men det gjorde det ikke). Rett under kassa er det drops/tyggisesker osv…Jeg så det lå noe «smuler» og «annet» der fra før… Det lå noe lignende på kassa og jeg presterte å «sope det bort», nå er jeg usikker om det også havnet der(meget sannsynlig) og hva det var.Om det er noe som er farlig for andre kunder…. Hva ville dere gjort?Sagt noe til de som jobber der? Unnskyld at jeg er til bry, men dette plaget meg. Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Nei, la det ligge. Prøv å jobb med deg selv. Du vet jo egentlig at dette ikke er farlig. Jeg har angst selv så vet det er vanskelig, men håper du klarer å la dette ligge. Anonymkode: 7821b...7f0
Anonym bruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, la det ligge. Prøv å jobb med deg selv. Du vet jo egentlig at dette ikke er farlig. Jeg har angst selv så vet det er vanskelig, men håper du klarer å la dette ligge. Anonymkode: 7821b...7f0 Takk🌹 Trist å høre at du også sliter.Har du noen gode tips til hvordan man «vet» hva man skal la ligge? Jeg følte meg så dum etter dette…følte egentlig for å si ifra og si unnskyld…🥹Det gnager Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Ikke tenk på det. Tror aldri jeg har sett matvarer under selvscanningskasser, så hvis de ansatte har puttet det der, så må de regne med at bøss detter ned der. Anonymkode: e65c5...e95
Anonym bruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Dette er tvangstanker og kun det. Ikke tenk på dette, men registrer at dette handler om dine tanker og ikke noe du har gjort feil. Øv deg på å gjøre faktiske feil og stå i det. Anonymkode: c138f...70f
Anonym bruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Prøv å bruke intelligensen din. Du vet med fornuften din at angst er irrasjonell redsel, altså redsel for ting som egentlig ikke er farlig. En person uten angst og tvangstanker ville ikke skjenket dette en tanke, det er sykdommen din som gjør at du gjør det. Du vet det, men du klarer ikke styre det. Stå foran speilet og si det til deg selv, si det høyt. Dette er ikke noe jeg trenger tenke på, det er en irrasjonell redsel som ingen andre ville skjenket en tanke! Anonymkode: fe108...419
Anonym bruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Får du mer hjelp nå? Prøvd annen medisin enn zoloft enda? Anonymkode: 3a612...514
Anonym bruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Det er uansett ikke farlig, alt som ligger der er innpakket. Du trenger ikke å si fra fordi det ikke er noe å si fra om. Butikken har rutine på å sjekke kasseområdene, det er ikke ditt ansvar. Det kan ikke på noen måte være skadelig for andre. Jeg lover deg! Anonymkode: 9c399...788
Anonym bruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Ikke tenk på det. Tror aldri jeg har sett matvarer under selvscanningskasser, så hvis de ansatte har puttet det der, så må de regne med at bøss detter ned der. Anonymkode: e65c5...e95 Ja, det er nok sant ja…🤔Det lå bøss der fra før Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Dette er tvangstanker og kun det. Ikke tenk på dette, men registrer at dette handler om dine tanker og ikke noe du har gjort feil. Øv deg på å gjøre faktiske feil og stå i det. Anonymkode: c138f...70f Skjønner🥹Jeg er vokst opp med å ikke gjøre feil og ikke lyve. Vet ikke hvilken «feil» jeg skal gjøre… Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Prøv å bruke intelligensen din. Du vet med fornuften din at angst er irrasjonell redsel, altså redsel for ting som egentlig ikke er farlig. En person uten angst og tvangstanker ville ikke skjenket dette en tanke, det er sykdommen din som gjør at du gjør det. Du vet det, men du klarer ikke styre det. Stå foran speilet og si det til deg selv, si det høyt. Dette er ikke noe jeg trenger tenke på, det er en irrasjonell redsel som ingen andre ville skjenket en tanke! Anonymkode: fe108...419 Tusen takk❤️ Jeg hater denne tvilen angsten gir. Jeg klarer ikke stole på meg selv.Angsten forteller jeg har gjort ting som jeg egentlig er sikker på at jeg ikke har gjort. Klarer ikke stole på det.Hater å leve slik som det her. Det er barna som redder meg🥹Det er en skikkelig dritt-sykdom! Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Får du mer hjelp nå? Prøvd annen medisin enn zoloft enda? Anonymkode: 3a612...514 Nei, kun vival Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det er uansett ikke farlig, alt som ligger der er innpakket. Du trenger ikke å si fra fordi det ikke er noe å si fra om. Butikken har rutine på å sjekke kasseområdene, det er ikke ditt ansvar. Det kan ikke på noen måte være skadelig for andre. Jeg lover deg! Anonymkode: 9c399...788 Ja det var innpakket. Jeg føler alltid at ting er mitt ansvar. Jeg er så skadet!🤦🏼♀️Ser jeg noe som er «feil» på eks.butikken.Ordner jeg opp…plukker opp fra gulvet o.l….hærregud jeg hører hvor dumt det høres ut. Anonymkode: ddcdb...b12
Anonym bruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Ja, det er nok sant ja…🤔Det lå bøss der fra før Anonymkode: ddcdb...b12 Du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: e65c5...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå