Gå til innhold

Selge teslaen min?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

☺️

Dansk pensjonsfond svartelister Tesla
AkademikerPension har solgt seg ut av Tesla og setter selskapet på svartelisten.

https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/14/8250093/dansk-pensjonsfond-svartelister-tesla

Anonymkode: 65928...a85

Tror du dette har noen betydning for Musk? Det har null betydning om Tesla går konkurs for han

Anonymkode: 16680...230

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

"Er det vanskelig å skjønne at forskjellige folk gjør forskjellige ting og har forskjellige meninger?"

Anonymkode: 16680...230

Takk for at du trakk frem dette innlegget som jo viser at ditt ‘ditto’ var helt malplasert. 

Anonymkode: 7c501...c1b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Veldig mange kutter X, og selv om noen we dobbeltmoralske så betyr ikke det at alle som selger teslaen sin er det. Er det vanskelig å skjønne at forskjellige folk gjør forskjellige ting og har forskjellige meninger?

Jeg har lite til overs for dobbeltmoral ja, spesielt når det skal flagges for resten av verden. 

Anonymkode: 48ab4...82c

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Selg mens du kan. Mens noen enda kjøper de.

Anonymkode: e13c9...7f4

Salg av brukt Tesla har ikke gått ned noen ting. De ligger i snitt ute i 9 dager mer enn før, men blir altså solgt. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har lite til overs for dobbeltmoral ja, spesielt når det skal flagges for resten av verden. 

De flagger dobbeltmoralen sin? Det er jo litt teit? 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Salg av brukt Tesla har ikke gått ned noen ting. De ligger i snitt ute i 9 dager mer enn før, men blir altså solgt. 

De flagger dobbeltmoralen sin? Det er jo litt teit? 

Model Y selges det over dobbelt antall nybil sammenlignet med neste på listen. Neste merket på listen har stått for tidenes bilskandale. 

Det har vært omtrent daglig oppdatering rundt Tesla, enten aviser eller elbilforening eller hva nå som kan mene noe. Kjendiser som selger, kjendiser som fjerner ordet fra sangen eller publiserer hentydninger mot nazisme. Det legitimerer en påført skam, selv om de fleste som eier en Tesla har kjøpt den etter lommebok og behov, før direktøren mistet kontroll på kroppen (og muligens hodet) 

Hvorfor er det dumt at dette får plass? Fordi folk dessverre, i grupper, drar med seg flere som tar handlingene til et nytt nivå. Så ble det «parkeringsbøter» merket ikke støtt nazisme, plutselig noen hakekors på enkelte biler, eller som de mer ekstreme som har tent på biler. Ja, det er problematisk. Når det hauses opp av folk som ikke engang har kontroll på sin egen dritt, da lurer jeg som sagt på om det er noen voksne på jobb. 

9 minutes ago, Anonym bruker said:

Model Y selges det over dobbelt antall nybil sammenlignet med neste på listen. Neste merket på listen har stått for tidenes bilskandale. 

Det har vært omtrent daglig oppdatering rundt Tesla, enten aviser eller elbilforening eller hva nå som kan mene noe. Kjendiser som selger, kjendiser som fjerner ordet fra sangen eller publiserer hentydninger mot nazisme. Det legitimerer en påført skam, selv om de fleste som eier en Tesla har kjøpt den etter lommebok og behov, før direktøren mistet kontroll på kroppen (og muligens hodet) 

Hvorfor er det dumt at dette får plass? Fordi folk dessverre, i grupper, drar med seg flere som tar handlingene til et nytt nivå. Så ble det «parkeringsbøter» merket ikke støtt nazisme, plutselig noen hakekors på enkelte biler, eller som de mer ekstreme som har tent på biler. Ja, det er problematisk. Når det hauses opp av folk som ikke engang har kontroll på sin egen dritt, da lurer jeg som sagt på om det er noen voksne på jobb. 

Det er vel Toyota bZ4X som er Norges mest solgte nybil så langt i 2025? Men dette vil nok endres når den oppgraderte Model Y begnner å leveres

Anonymkode: 3e333...367

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er vel Toyota bZ4X som er Norges mest solgte nybil så langt i 2025? Men dette vil nok endres når den oppgraderte Model Y begnner å leveres

Anonymkode: 3e333...367

Som er mars, hvor jeg hentet mine tall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...