Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Men det at man ikke klarer å boikotte alt, er da ikke noen grunn til å ikke boikotte det man kan?

Microsoft og google skjønner jeg at det er vanskelig å bytte ut (særlig om man ikke er spesielt datakyndig), men McDonald's, Burger King og Coca Cola? Ærlig talt, syns man det er vanskelig å ikke handler der har man et alvorlig problem, helt uavhengig av politisk syn.

Anonymkode: 24827...d15

Men tenker du da over at en boikott av McDonald’s her i Norge innebærer å boikotte norsk kjøtt, råvarer, norske arbeidsplasser og en arbeidsplass som unge mennesker kan bygge jobberfaring før de er ferdig utdannet? Jeg mener det også er et alvorlig problem og derav gjør nettopp en boikott vanskelig. 

Anonymkode: 1d7be...d3f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Men tenker du da over at en boikott av McDonald’s her i Norge innebærer å boikotte norsk kjøtt, råvarer, norske arbeidsplasser og en arbeidsplass som unge mennesker kan bygge jobberfaring før de er ferdig utdannet? Jeg mener det også er et alvorlig problem og derav gjør nettopp en boikott vanskelig. 

Hvis folk spiser på et lokaleid spisested i stedet for på mækker'n, så blir det både norske råvarer, norske arbeidsplasser og overskuddet beholdt i Norge. Hva er problemet med det?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis folk spiser på et lokaleid spisested i stedet for på mækker'n, så blir det både norske råvarer, norske arbeidsplasser og overskuddet beholdt i Norge. Hva er problemet med det?

Forresten, om jeg spiser hjemme i stedet for på mækker'n, syns du det er galt også, siden jeg ikke bidrar til arbeidsplasser for ungdom? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Forresten, om jeg spiser hjemme i stedet for på mækker'n, syns du det er galt også, siden jeg ikke bidrar til arbeidsplasser for ungdom? 

Det er fritt marked, fri konkurranse og selvfølgelig styrer man selv om en ønsker å spise ute eller ikke. 

Vi snakket om boikott, det er noe annet. Når du skriver at man har et alvorlig problem hvis en opplever at det er vanskelig, lurer jeg så klart på om du har tatt innover deg hvem du egentlig boikotter når du tar det standpunktet. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er fritt marked, fri konkurranse og selvfølgelig styrer man selv om en ønsker å spise ute eller ikke. 

Vi snakket om boikott, det er noe annet. Når du skriver at man har et alvorlig problem hvis en opplever at det er vanskelig, lurer jeg så klart på om du har tatt innover deg hvem du egentlig boikotter når du tar det standpunktet. 

Jeg mente at dersom man er så avhengig av fastfood at det er vanskelig å holde seg unna, så har man et problem. Beklager, jeg trodde det var opplagt.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Alle nordmenn burde boikottet amerikanske varer. Da ville USA fått store problemer. Og så kunne vi flagget det ved å bytte profilbilde på FB.

Anonymkode: 9361a...fad

Da bør du vel heller slette Facebook, Snapchat, Instagram og Messenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...