Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er så mye amerikansk at det er ekstremt vanskelig å unngå

Anonymkode: 921d8...18e

Det er umulig. En dag uten soyabønner og hamburgere kan nok gå greit. Men å leve helt uten Google, Microsoft og iPhone vil bli ganske stusselig for de fleste. 

Anonymkode: 9361a...fad

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er umulig. En dag uten soyabønner og hamburgere kan nok gå greit. Men å leve helt uten Google, Microsoft og iPhone vil bli ganske stusselig for de fleste. 

Og cola, McDonald’s, burger king for dem som liker det 

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Og cola, McDonald’s, burger king for dem som liker det 

Og biff fra norske dyr som har spist amerikansk soya.

Anonymkode: 0de1d...93e

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Og biff fra norske dyr som har spist amerikansk soya.

Dessverre er Norge det mest amerikaniserte landet i verden. Vi kommer ikke til å klare oss uten varer fra USA. Eller.. klare oss gjør vi vel, men vi er for godt vant. Skulle ønske det var superlett å boikotte. Da hadde jeg gjort det glatt

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dessverre er Norge det mest amerikaniserte landet i verden. Vi kommer ikke til å klare oss uten varer fra USA. Eller.. klare oss gjør vi vel, men vi er for godt vant. Skulle ønske det var superlett å boikotte. Da hadde jeg gjort det glatt

Det er jo lett hvis man virkelig vil. Rart å tenke at det burde være superlett.

Anonymkode: a6e30...905

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo lett hvis man virkelig vil. Rart å tenke at det burde være superlett.

Det er absolutt ikke lett. Vi har ikke stålkontroll på hvor det vi kjøper kommer fra. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er absolutt ikke lett. Vi har ikke stålkontroll på hvor det vi kjøper kommer fra. 

Du kan jo dyrke ting da, og fiske og kjøpe kjøtt og meierivarer fra nabogården. Du er ikke nødt til å dra i butikker vet du.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo dyrke ting da, og fiske og kjøpe kjøtt og meierivarer fra nabogården. Du er ikke nødt til å dra i butikker vet du.

Jo, det må jeg. Enkelte varer har jeg ikke tilgang på

24 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor boikotte?

Anonymkode: b8686...bb8

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du vil boikotte, hvis det er viktig for deg, så må du jo gjøre en innsats for å finne ut av det, finne ut hva du kan boikotte. Du kan ikke sitte å vente på at det skal være superlett.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken felle sitter jeg i? 

Offerrollen. Du vil så gjerne boikotte. Men huff det er så vanskelig at du ikke klarer det.

Og sånn holder du på, hvem gidder å høre på det? Ikke jeg.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du vil boikotte, hvis det er viktig for deg, så må du jo gjøre en innsats for å finne ut av det, finne ut hva du kan boikotte. Du kan ikke sitte å vente på at det skal være superlett.

Høyt henger de og sure er de ;) 

Eller skal vi driste oss til å kalle det selvsabotasje. Det blir litt som han som klager over at det aldri snør i mai, mens det ofte snør i januar. Jeg får det aldri som jeg vil, sier han, mens de som ønsker seg snø i januar, de får det alltid som de vil. Huff huff, sukk stønn, dette er urettferdig, jeg er så uheldig, og så videre. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er ikke viktig for meg

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Offerrollen. Du vil så gjerne boikotte. Men huff det er så vanskelig at du ikke klarer det.

Og sånn holder du på, hvem gidder å høre på det? Ikke jeg.

Jeg vil ikke så gjerne boikotte. Jeg sier jo at det er så vanskelig at det ikke er noe poeng i å gjøre det. Jeg boikotter Israel da

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ikke viktig for meg

Jeg vil ikke så gjerne boikotte. Jeg sier jo at det er så vanskelig at det ikke er noe poeng i å gjøre det. Jeg boikotter Israel da

Skjønner ikke poenget med å boikotte noe

Anonymkode: b8686...bb8

Men det at man ikke klarer å boikotte alt, er da ikke noen grunn til å ikke boikotte det man kan?

Microsoft og google skjønner jeg at det er vanskelig å bytte ut (særlig om man ikke er spesielt datakyndig), men McDonald's, Burger King og Coca Cola? Ærlig talt, syns man det er vanskelig å ikke handler der har man et alvorlig problem, helt uavhengig av politisk syn.

Anonymkode: 24827...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...