Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #1 Skrevet 21. mars 2025 Vi begge 2 har ikke så mange venner så vi henger mest med hverandre, og mine venner som vi har blitt en liten gruppe med av mannfolk og kvinnfolk en gang i blandt. sist dag jeg tror ikke han køddet men jeg er jo litt lei at om jeg for eksempel nevner noe spennende vi kan gjøre oss 2 sammen så nevner han at vi kan jo invitere med gruppa « jaaa men vi gjør jo bare ting oss 2 hele tiden..» jeg hvet ikke hvordan jeg skal ta dette. Men tenkte bare inni meg «er det virkelig så gale?». Venninner henger jeg selvsagt med og vi finner på ting sammen. Men ser ut som han sin kompis er alltid opptatt. Tror han er virkelig selskapssyk. Er det ego og tenke at jeg synes vi passer best alene? Anonymkode: 363d3...890
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #2 Skrevet 21. mars 2025 Han har rett, man har godt av impulser fra flere mennesker. Det er merkelig at du blir fornærmet over det, når du henger med venninner, og han sjelden er med kameraten sin. Ja, du er ego. Anonymkode: 480ae...67d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #3 Skrevet 21. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han har rett, man har godt av impulser fra flere mennesker. Det er merkelig at du blir fornærmet over det, når du henger med venninner, og han sjelden er med kameraten sin. Ja, du er ego. Anonymkode: 480ae...67d Tingen er at jeg nekter han ikke å henge med kompisen. Men vil alltid henge med mine. Anonymkode: 363d3...890
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #5 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Grow up!!! Anonymkode: 22cf0...674 Så «kul» og «voksen» du er selv da?! Anonymkode: 363d3...890
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #6 Skrevet 22. mars 2025 Er du sjalu på at han vil være med vennene dine? Han har rett, det er sunt å være med andre også. Anonymkode: d976b...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #7 Skrevet 22. mars 2025 Det har vel blitt hans venner også... Anonymkode: b7f04...f85
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #8 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er du sjalu på at han vil være med vennene dine? Han har rett, det er sunt å være med andre også. Anonymkode: d976b...f5f Jeg tror det er mer da han alltid tar dem opp når jeg spør om å finne på noe Anonymkode: 363d3...890
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #9 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror det er mer da han alltid tar dem opp når jeg spør om å finne på noe Anonymkode: 363d3...890 Alltid, ofte eller av og til? Om det virkelig er ALLTID så er det absolutt et faresignal at han aldri vil gjøre noe sammen bare dere to. Anonymkode: d976b...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #10 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Vi begge 2 har ikke så mange venner så vi henger mest med hverandre, og mine venner som vi har blitt en liten gruppe med av mannfolk og kvinnfolk en gang i blandt. sist dag jeg tror ikke han køddet men jeg er jo litt lei at om jeg for eksempel nevner noe spennende vi kan gjøre oss 2 sammen så nevner han at vi kan jo invitere med gruppa « jaaa men vi gjør jo bare ting oss 2 hele tiden..» jeg hvet ikke hvordan jeg skal ta dette. Men tenkte bare inni meg «er det virkelig så gale?». Venninner henger jeg selvsagt med og vi finner på ting sammen. Men ser ut som han sin kompis er alltid opptatt. Tror han er virkelig selskapssyk. Er det ego og tenke at jeg synes vi passer best alene? Anonymkode: 363d3...890 Nei, du er ikke ego. Dere er bare ulike. Han er ekstrovert og du introvert. Anonymkode: a6f92...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå