Gå til innhold

Kunne dere kjøpt en push-present til dere selv for 125k?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hva er en push present?

Anonymkode: 8a51c...d00

En «push present» er en gave som en partner gir til den fødende moren for å markere og feire fødselen av et barn, og anerkjenne morens innsats. Fenomenet er mest utbredt i USA og Storbritannia, men som det meste andre så blir det stadig mer populært andre steder også.

Anonymkode: 86617...080

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

En «push present» er en gave som en partner gir til den fødende moren for å markere og feire fødselen av et barn, og anerkjenne morens innsats. Fenomenet er mest utbredt i USA og Storbritannia, men som det meste andre så blir det stadig mer populært andre steder også.

presse gave....ikke helt den samme svungen over det på norsk 😂

Annonse

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hva er en push present?

Det er barselgave til mor.

Så over til spørsmålet,  de siste 25 årene, altså så jeg har hatt venner og familie på min alder og yngre har jeg kjøpt barselgave til mor. Alle andre er bare opptatt av å gi masse til babyen som egentlig ikke bryr seg så mye om det mens mor er sliten etter en lang graviditet og fødsel.

Syns det å også gi oppmerksomhet til mor er en fin ting, og flere bør gjøre det, men ville ALDRI brukt 125k på denne gaven

Anonymkode: 139bd...f59

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bra spesielt. 

Anonymkode: d140c...548

En barselgave er jo ganske vanlig, det vet jeg flere som har fått.

Jeg fikk en alliansering da vi fikk første barnet, med en sten på. Så har mannen satt på en sten for hvert barn.

Jeg synes det er koselig. Men aner ikke hva det kostet, regner ikke med det var 25.000 kr ihverfall.

Anonymkode: e0da9...a6a

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

En barselgave er jo ganske vanlig, det vet jeg flere som har fått.

Jeg fikk en alliansering da vi fikk første barnet, med en sten på. Så har mannen satt på en sten for hvert barn.

Jeg synes det er koselig. Men aner ikke hva det kostet, regner ikke med det var 25.000 kr ihverfall.

Anonymkode: e0da9...a6a

Hadde det BARE vært 25 K...

Anonymkode: 0575b...6d0

Annonse

Hadde jeg hatt råd kunne jeg kjøpt meg den vesken, men jeg hadde aldri kalt den push present. 

Hun i linken har misforstått det meste, man kjøper ikke barselgave til seg selv og man kjøper ikke barselgave før barnet er født. 

Men hun kom i avisen, da. 

Anonymkode: 897c3...768

Jeg forstår ikke at noen gidder å bruke mer enn 1000 kr på en veske, kanskje 2000 om den er kjempefin og praktisk og god kvalitet.

Men det er fordi jeg heller prioriterer å gjøre andre ting med pengene mine. Brukte 2 millioner totalt på tilvalg til den nye leiligheten vi fikk bygget, og er veldig fornøyd med det som ble gjort, og det er noe vi har glede av hver dag, og som forhøyer verdien på leiligheten, om vi en gang skal selge.

Mens andre kanskje velger å bo i en gammel leilighet og heller bruke masse penger på vesker og klær og ting som synes.

Alt er prioriteringer

Anonymkode: 95864...757

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke at noen gidder å bruke mer enn 1000 kr på en veske, kanskje 2000 om den er kjempefin og praktisk og god kvalitet.

Men det er fordi jeg heller prioriterer å gjøre andre ting med pengene mine. Brukte 2 millioner totalt på tilvalg til den nye leiligheten vi fikk bygget, og er veldig fornøyd med det som ble gjort, og det er noe vi har glede av hver dag, og som forhøyer verdien på leiligheten, om vi en gang skal selge.

Mens andre kanskje velger å bo i en gammel leilighet og heller bruke masse penger på vesker og klær og ting som synes.

Alt er prioriteringer

Anonymkode: 95864...757

Og noen har råd til å både bo bra og ha dyre vesker. 

Anonymkode: 897c3...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...