Gå til innhold

Hvorfor er det menn på venstresiden som er de creepyeste drittsekkene?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Altså, jeg dømmer ingen for å fantasere om JD Vance. I det hypotetisk absurde valget mellom han og Trump ville sikkert jeg også gått for han. Men du vet, etter man er ferdig er det på tide å forholde seg til den virkelige verden, og de ting som faktisk er blitt sagt og gjort.

I alle fall er det kun i den verden jeg forholder meg.

Jo, jeg begynner visst å forstå det nå 🤨

Anonymkode: c6038...855

Har du i det hele tatt normal kontakt med verden? 

Anonymkode: fd0cc...2d5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Altså, jeg dømmer ingen for å fantasere om JD Vance. I det hypotetisk absurde valget mellom han og Trump ville sikkert jeg også gått for han. Men du vet, etter man er ferdig er det på tide å forholde seg til den virkelige verden, og de ting som faktisk er blitt sagt og gjort.

I alle fall er det kun i den verden jeg forholder meg.

Jo, jeg begynner visst å forstå det nå 🤨

Hvor er relevansen i ditt svar til Østerdølen her? Du svarer jo på noe helt annet enn hun spør om. Jeg tror det er ekstra spennede å leve i din verden. 

Og så bra at du tar til deg lærdom. Det er alltid sunt å utfordre seg selv til å heller skjønne enn å gå rett i vranglås. 

Anonymkode: e9db9...90a

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Fordi de på høyresiden ikke får noen damer

Anonymkode: fd069...95c

Feil. De på høyresiden vet at livet handler om mer enn damer. De er opptatt av utdannelse og karriere, da kommer damene av seg selv, bare litt senere. Venstresiden er mer bomser og fake ideologer, som sjonglerer mellom damer alt fra tidlig studietid, på bekostning av egen økonomi og utdanning. For dem er ideolgisk overbevisning bare et middel for å kapre naive lettlurte damer. Grønne fantasislott, og støtte til de svakeste og fattigste (som dem selv), selger godt spesielt blant de yngste kvinnene som drømmer livet.

Anonymkode: ae0d5...e9a

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Fordi de på høyresiden ikke får noen damer

Er det det Trump er kjent for? Å slite med damer? Hva med Andrew Tate? Joe Rogan? Hvem på høyresiden er kjent for å slite med damer?

Anonymkode: c0f22...733

Annonse

Anonym bruker skrev (På 23.3.2025 den 11.45):

Feil. De på høyresiden vet at livet handler om mer enn damer. De er opptatt av utdannelse og karriere, da kommer damene av seg selv, bare litt senere. Venstresiden er mer bomser og fake ideologer, som sjonglerer mellom damer alt fra tidlig studietid, på bekostning av egen økonomi og utdanning. For dem er ideolgisk overbevisning bare et middel for å kapre naive lettlurte damer. Grønne fantasislott, og støtte til de svakeste og fattigste (som dem selv), selger godt spesielt blant de yngste kvinnene som drømmer livet.

Tja… de som er de mest kjente på høyresiden er vel mer kjent for at damene deres ikke liker dem eller at det stadig dukker opp mye damer som er ute etter pengene deres.

Nå er det vel også venstresiden som har de høyest utdannede menn

Anonym bruker skrev (På 23.3.2025 den 12.06):

Er det det Trump er kjent for? Å slite med damer? Hva med Andrew Tate? Joe Rogan? Hvem på høyresiden er kjent for å slite med damer?

Ja, de sliter med damer. Trump må importere dem, og til og med det er ikke nok. De liker han fortsatt ikke. Tate må banke dem og nedverdige dem. Se på flere: Putin sin kone er «borte», Breivik fikk seg ikke dame, Manshaus slet, Hitler overtalte kona til å ta livet sitt…. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, de sliter med damer. Trump må importere dem, og til og med det er ikke nok. De liker han fortsatt ikke. Tate må banke dem og nedverdige dem. Se på flere: Putin sin kone er «borte», Breivik fikk seg ikke dame, Manshaus slet, Hitler overtalte kona til å ta livet sitt…. 

Stråmann. Jeg spurte om disse personene var kjent for å ha vanskelig for å finne kvinner som var villige til å gå inn i forhold med dem. Hva du har laget for spørsmål du har svart på aner jeg ikke, men ikke var det det jeg spurte om som du svarte på i alle fall.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Stråmann. Jeg spurte om disse personene var kjent for å ha vanskelig for å finne kvinner som var villige til å gå inn i forhold med dem. Hva du har laget for spørsmål du har svart på aner jeg ikke, men ikke var det det jeg spurte om som du svarte på i alle fall.

Menn med penger og makt vil alltid være fristende for en type kvinner. Men når man ser på de høyrevridde mennene lavere ned på stigen så har de ikke så lett for det. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvis man må reise til fattige deler av verden for å love fattige kvinner et bedre liv og må ty til å betale prostituerte, så ja, da vil jeg si at de har problemer.

Hvem ville du helst hatt en natt med? Jens eller Donald? 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jens eller Donald? 

Donald, det sier seg selv.

Og i mens på kvinneguiden;

Jeg er feminist, men jeg får ikke mannen min til å støvsuge og rydde. Jeg er overbevist om at det er derfor jeg har mistet sexlysten. Sånn, nå har mannen min omsider begynt å støvsuge, men nå føler jeg meg som en mamma som måtte mase!

Og i mens på fetlife;

Jeg er feminist men jeg er er så luta lei myke menn! Jeg blir tørr som en kjeks! Jeg behøver en mann som kan domineeere meg!

Og i mens i grava;

Oi ups, jeg var feminist, men der døde jeg mens jeg lekte med kvelningsleker eller andre farlige sexleker, fordi jeg var så desperat etter å bli undertrykket og herset med. 

Dette er jo ikke bærekraftig, det ser jo alle. Når man ikke blir våt av de mennene man omgir seg og hyller og dyrker frem, hva betyr det? Det betyr at naturen prøver å fortelle deg noe.

Damer på høyresiden behøver ikke dette, de har alt-i-én-mann :) 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er feminist, men jeg får ikke mannen min til å støvsuge og rydde. Jeg er overbevist om at det er derfor jeg har mistet sexlysten. Sånn, nå har mannen min omsider begynt å støvsuge, men nå føler jeg meg som en mamma som måtte mase!

Og i mens på fetlife;

Jeg er feminist men jeg er er så luta lei myke menn! Jeg blir tørr som en kjeks! Jeg behøver en mann som kan domineeere meg!

Og i mens i grava;

Oi ups, jeg var feminist, men der døde jeg mens jeg lekte med kvelningsleker eller andre farlige sexleker, fordi jeg var så desperat etter å bli undertrykket og herset med. 

Dette er jo ikke bærekraftig, det ser jo alle. Når man ikke blir våt av de mennene man omgir seg og hyller og dyrker frem, hva betyr det? Det betyr at naturen prøver å fortelle deg noe.

Men altså… hvorfor må de gjøre seg til for å få disse damene? De må ha penger, makt, berømmelse osv for å få dem. 

Prototypen på en høyremann er en boomer som sitter i sofaen med en øl mens han klør seg på den halv feite magen og klager på ALT. Og INGEN kan mene noe annet så klart. Det er det ikke åpent for.. her jeg bor er det dessverre mange av disse. De er også single og leier boligen sin. Og så sparer de opp maaaasse penger de kan reise til Thailand med. For norske damer er for kravstore!

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hvis man må reise til fattige deler av verden for å love fattige kvinner et bedre liv og må ty til å betale prostituerte, så ja, da vil jeg si at de har problemer.

Hvem ville du helst hatt en natt med? Jens eller Donald? 

Donald Trump first crossed paths with Melania Knauss (as she was known before her marriage) in September 1998, at a New York Fashion Week party hosted by former modeling agent Paolo Zampolli. At the time, Donald was newly separated from his second wife, Marla Maples, and Melania, a Slovenian-born model, had recently moved to the U.S. to pursue her career.

https://economictimes.indiatimes.com/magazines/panache/donald-trump-melanias-first-date-was-a-night-to-remember-but-why-did-she-not-give-him-her-number/articleshow/115016432.cms

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Menn med penger og makt vil alltid være fristende for en type kvinner. Men når man ser på de høyrevridde mennene lavere ned på stigen så har de ikke så lett for det. 

Menn med penger og makt er selve høyresiden. Menn med penger og makt vil alltid være symbolet på høyresiden. Du har helt rett i det du skriver, rike og mektige menn sliter ikke med å finne kvinner som vil være i forhold med dem. Så det blir litt feil å påstå at de sliter med å finne kvinner å gå inn i forhold med.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Men altså… hvorfor må de gjøre seg til for å få disse damene? De må ha penger, makt, berømmelse osv for å få dem. 

Prototypen på en høyremann er en boomer som sitter i sofaen med en øl mens han klør seg på den halv feite magen og klager på ALT. Og INGEN kan mene noe annet så klart. Det er det ikke åpent for.. her jeg bor er det dessverre mange av disse. De er også single og leier boligen sin. Og så sparer de opp maaaasse penger de kan reise til Thailand med. For norske damer er for kravstore!

Høres ut som vi kommer fra helt ulike steder i Norge.

Mange steder i Norge er alle, både menn og kvinner, konservative og har det bra sammen. 

Andre steder, er man feminister, og det er ofte disse som skriver om de ulike problemene sine med menn. De beskriver ofte høyresidemenn slik du gjør her, som noen tapere.

Det er de altså ikke i steder av landet og verden. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja… de som er de mest kjente på høyresiden er vel mer kjent for at damene deres ikke liker dem eller at det stadig dukker opp mye damer som er ute etter pengene deres.

Nå er det vel også venstresiden som har de høyest utdannede menn

Dette er to velkjente venstreradikale klisjeer.  

Damer verdsetter menn som faktisk skaper noe. Skaper du noe følger det ofte penger med. At venstrevridde ikke klarer å se annet enn dollartegn er vel ganske typisk. Ingen er mer besatt av penger, andres penger, enn venstrevridde mennesker. 

At venstresiden skal være særlig mer intellektuell enn høyresiden er en tvilsom påstand. At universiteter er fylt opp med sære venstrevridde intellektuelle mennesker er ikke tvilsomt. Dersom du måler intellekt etter utdanning. For meg er intellekt noe mer enn titler fra skoler. Røkke har ingen utdannelse, det hadde heller ikke Olav Thon. To menn som har skapt uendelig mer for samfunnet, og bidratt uendelig mye mer for velstanden i Norge, enn alle såkalte intellektuelle fra venstresiden til sammen.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er to velkjente venstreradikale klisjeer.  

Damer verdsetter menn som faktisk skaper noe. Skaper du noe følger det ofte penger med. At venstrevridde ikke klarer å se annet enn dollartegn er vel ganske typisk. Ingen er mer besatt av penger, andres penger, enn venstrevridde mennesker. 

At venstresiden skal være særlig mer intellektuell enn høyresiden er en tvilsom påstand. At universiteter er fylt opp med sære venstrevridde intellektuelle mennesker er ikke tvilsomt. Dersom du måler intellekt etter utdanning. For meg er intellekt noe mer enn titler fra skoler. Røkke har ingen utdannelse, det hadde heller ikke Olav Thon. To menn som har skapt uendelig mer for samfunnet, og bidratt uendelig mye mer for velstanden i Norge, enn alle såkalte intellektuelle fra venstresiden til sammen.

Nå er det vel høyresiden som vil ta mer skatt fra de rike, som igjen førte til at Røkke stakk. Kommunen han bodde i har vært høyrestyrt i 50 år…

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Og i mens på fetlife;

Og i mens i grava;

At det var😂du er jo helt sprø!

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Menn med penger og makt er selve høyresiden. Menn med penger og makt vil alltid være symbolet på høyresiden. Du har helt rett i det du skriver, rike og mektige menn sliter ikke med å finne kvinner som vil være i forhold med dem. Så det blir litt feil å påstå at de sliter med å finne kvinner å gå inn i forhold med.

Menn med penger vil alltid være symbol på høyresiden, absolutt. Men det finnes mange høyrevridde uten verken penger eller makt, og de er også uten damer. 

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Menn med penger og makt er selve høyresiden. Menn med penger og makt vil alltid være symbolet på høyresiden.

Det kommer helt an på hvem du spør.

For meg har høyresiden absolutt ingenting med penger å gjøre og absolutt alt med holdninger og verdier å gjøre.

De som er mest opptatt av penger er ofte de som er på venstresiden og som helt uavhengig hvor mye de selv tjener og eier, føler at de har for lite og at de er urettferdig behandlet og at andre har mer. Det har de blitt oppdradd til.

Det er som spiseforstyrrelser, noen tror de er tykke enda de i virkeligheten er underernærte. Sånn er det med venstresiden. De ser bare fattigdom og grusomhet hos seg selv og bare rikdom og vellykkethet andre steder.

Det har ingenting med hvordan verden er. Det har alt å gjøre med hvordan man oppfatter den.  

Forenklet: Man blir mer sjokkert når menn fra venstresiden er creeps fordi de bekjenner seg til en moral og ideologi der en ikke utnytterandre mennesker. Høyresiden står for den sterkestes rett i alle situasjoner og bygger på å utnytte andre. Derfor blir man ikke overrasket når en høyremann viser seg å være overgriper.

Anonymkode: 973b8...f27

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Forenklet: Man blir mer sjokkert når menn fra venstresiden er creeps fordi de bekjenner seg til en moral og ideologi der en ikke utnytterandre mennesker. Høyresiden står for den sterkestes rett i alle situasjoner og bygger på å utnytte andre. Derfor blir man ikke overrasket når en høyremann viser seg å være overgriper.

Og med ‘man’ så mener man de naive kvinnene på venstresiden.

Det du skriver her, er en reproduksjon av innlegg nummer #4

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Og med ‘man’ så mener man de naive kvinnene på venstresiden.

Det du skriver her, er en reproduksjon av innlegg nummer #4

Med “man” mener jeg “alle”, de fleste vet egentlig dette og stemmer på høyresiden fordi de vet eller bare tror at det er “de andre” som skal bli fratatt noe til fordel for en selv. Oftest fordi en tenker en fortjener det mer fordi en er “norsk” eller “fra en fin familie som har skapt mange arbeidsplasser”. Jeg har ikke leste innlegg #4 men kjekt at det er andre i tråden med analytiske evner.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Forenklet ja, men likevel en veldig nøyaktig beskrivelse av syndromet som venstrevridde lider av. Hvor de selv tror de har monopol på omsorg, omtanke og empati, mens høyresiden består av potensielle kjeltringer og egoister. 

Faktum er at du finner flere gode moralske verdier på høyresiden enn på venstresiden. Fordi, moralske verdier og empati er mye mer utbredt når du selv har det bra. Bare spør fagfolk innen psykologi. Moral og empati oppstår ikke av egen nød, men egen velstand. Det er derfor vi har mer av dette i Norge, sammenlignet med mange andre land. Fordi vi har råd til det.

Og høyresiden har bedre råd enn venstresiden. Den høyrøstede moralen og empatien fra venstresiden er påtatt og drevet av misunnelse, ikke av eget velvære og et ønske om å dele. Venstresiden er ikke opptatt av å dele av sitt eget, de ønsker å dele andres velvære, det er velværet til de som har mer enn dem selv de ønsker å dele, først og fremst. Det er lite høyverdig moral bak slike tanker, det er aller mest misunnelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...