Anonym bruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Barnet mitt har fått innvilget PC til skole/leksebruk. Noen som og har dette og kan anbefale en? På forhånd takk for hjelpen 😀 Anonymkode: dddf9...0fa
Anonym bruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Her bruker man samme pc som på skolen, de har en avtale i kommunen hvor alle skolene er inkludert og man får en pc med alle programmene de bruker på skolen. Kjøper ikke pc selv, de bestilles via skolen. Anonymkode: 9d323...59b
Anonym bruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Her bruker man samme pc som på skolen, de har en avtale i kommunen hvor alle skolene er inkludert og man får en pc med alle programmene de bruker på skolen. Kjøper ikke pc selv, de bestilles via skolen. Anonymkode: 9d323...59b Hos oss har de ipad, den er ikke like god på programmene barnet trenger. Derfor har vi fått innvilget dette. Vi skal dermed ut å kjøpe denne PC en selv… Derfor lurer jeg på om andre her inne har forslag til en bra PC Anonymkode: dddf9...0fa
Anonym bruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hos oss har de ipad, den er ikke like god på programmene barnet trenger. Derfor har vi fått innvilget dette. Vi skal dermed ut å kjøpe denne PC en selv… Derfor lurer jeg på om andre her inne har forslag til en bra PC Anonymkode: dddf9...0fa Hør med skolen hvilken pc de bruker på mellomtrinnet, etter iPad. Kjøp samme modell. Da er det lett å få installert relevant programvare, og lærere kan hjelpe gutten på en pc de er «vant til». Anonymkode: 8aae1...da2
Anonym bruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hør med skolen hvilken pc de bruker på mellomtrinnet, etter iPad. Kjøp samme modell. Da er det lett å få installert relevant programvare, og lærere kan hjelpe gutten på en pc de er «vant til». Anonymkode: 8aae1...da2 Takk for svar 😊 Anonymkode: dddf9...0fa
Anonym bruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Her bruker skolen ipad også på mellomtrinnet og på ungdomsskolen. Så mitt barn har fått pc. Jeg har kjøpt en Lenovo, som denne: Lenovo IdeaPad 1 R5-7/8/512 15,6" bærbar PC - Elkjøp | Elkjøp Hun har hatt den i 3 år og er veldig fornøyd Anonymkode: 84d44...8e3
Anonym bruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Her bruker skolen ipad også på mellomtrinnet og på ungdomsskolen. Så mitt barn har fått pc. Jeg har kjøpt en Lenovo, som denne: Lenovo IdeaPad 1 R5-7/8/512 15,6" bærbar PC - Elkjøp | Elkjøp Hun har hatt den i 3 år og er veldig fornøyd Anonymkode: 84d44...8e3 Kan skolen legge inn det forskjellige tingene på den, som lesevenn? Takk for svar😀 Anonymkode: dddf9...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå