Gå til innhold

Er man svak hvis man blokkerer en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor føler du at han skylder deg noe? Jeg tror du bruker det som en unnskyldning til å ikke slippe taket helt, for det kunne jo være at han plutselig ville ha deg. Jeg visste det med en gang det var en som skrev at du skulle skrive melding, så ville du henge deg fast på det svaret. Det burde si deg noe.

Anonymkode: 33f02...25e

Nei. Vil blokkere umiddelbart etter at melding er sendt! Jeg vil ikke se svaret hans. Hi

Anonymkode: b25f6...396

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor tror du at det hjelper å sende han en melding først?

Sånn at han ikke skal bli så jævlig sint og prøve å kontakte meg på en annen plattform. Hi

Har blokkert han før, uten å gi beskjed. Da tok han kontakt en annen plass og var sint. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sånn at han ikke skal bli så jævlig sint og prøve å kontakte meg på en annen plattform. Hi

Har blokkert han før, uten å gi beskjed. Da tok han kontakt en annen plass og var sint. 

Virker som han tror du er en eiendel. Det er sykt. Hjelper nok ikke om du sender melding først. Kanskje du trenger hjelp fra venner og familie, evnt politi til dette. Jeg vet i hvert fall at hadde du vært mitt barn, hadde jeg sett himmel og jord i bevegelse for å få han til å holde seg unna, selv om barna forlengst var voksne.

Skrevet
prekæs skrev (15 minutter siden):

Virker som han tror du er en eiendel. Det er sykt. Hjelper nok ikke om du sender melding først. Kanskje du trenger hjelp fra venner og familie, evnt politi til dette. Jeg vet i hvert fall at hadde du vært mitt barn, hadde jeg sett himmel og jord i bevegelse for å få han til å holde seg unna, selv om barna forlengst var voksne.

De jeg har fortalt om han til sier jeg MÅ bort fra han. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

De jeg har fortalt om han til sier jeg MÅ bort fra han. 

Du må nok det og det fort. Hvis han i tillegg får deg til å gjøre ting du ikke vil, fordi du ikke tør noe annet, er det alvorlig. Mulig du kan få gode råd på et krisesenter.

Skrevet
prekæs skrev (56 minutter siden):

Du må nok det og det fort. Hvis han i tillegg får deg til å gjøre ting du ikke vil, fordi du ikke tør noe annet, er det alvorlig. Mulig du kan få gode råd på et krisesenter.

Hva mener du med ting jeg ikke vil? Seksuelt?  Nei, sier jeg til ting jeg ikke vil 🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg er egentlig enig med deg! Mens alle andre sier det motsatte! 

Han har manipulert meg i 8 mnd ! Nå orker jeg ikke mer ! Han utnytter meg konstant! Kontakter meg over alt ! 

Tusen takk for at du svarte meg på det bilde! Det hjelper! 

Han utnytter deg? Du lar deg utnytte! Du blokkerer og han kontakter deg likevel. Hvorfor i alle dager tar du opp igjen kontakten? Hvorfor svarer du ham? Han vet jo godt nå at når du blokkerer så er det ikke blokkering, det er bare en liten pause. Blokker ham og la være å svare. Det er ingen som tvinger deg til å svare på en melding, det gjør du av egen fri vilje.

Anonymkode: 05516...66d

Skrevet

Å blokkere noen viser styrke. Uansett hvilken grunn en har for å blokkere.

Når du blokkerer noen så setter du klare grenser for deg selv, men det er viktig at du ØNSKER å sette de grensene.  I ditt tilfelle betyr det at du virkelig VIL kutte kontakten med ham. Om du innerst inne vil blokkere ham fordi du ønsker å "vise ham at han ikke kan oppføre seg som en dritt mot deg" og håper at han skal komme og si til deg at det er deg og KUN deg han vil ha, så vil ikke den blokkeringen du gjør bety noe som helst.

Her må du være helt brutalt ærlig med deg selv, HI. 

J

Skrevet
*Nøtta* skrev (41 minutter siden):

Å blokkere noen viser styrke. Uansett hvilken grunn en har for å blokkere.

Når du blokkerer noen så setter du klare grenser for deg selv, men det er viktig at du ØNSKER å sette de grensene.  I ditt tilfelle betyr det at du virkelig VIL kutte kontakten med ham. Om du innerst inne vil blokkere ham fordi du ønsker å "vise ham at han ikke kan oppføre seg som en dritt mot deg" og håper at han skal komme og si til deg at det er deg og KUN deg han vil ha, så vil ikke den blokkeringen du gjør bety noe som helst.

Her må du være helt brutalt ærlig med deg selv, HI. 

J

Innerst inne så hadde jeg ønsket at han likte meg. Men det gjør han tydeligvis ikke. Så alt blir bare vondt ! Men jeg MÅÅÅ komme meg bort fra han! Jeg MÅÅÅ gjøre noe! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han utnytter deg? Du lar deg utnytte! Du blokkerer og han kontakter deg likevel. Hvorfor i alle dager tar du opp igjen kontakten? Hvorfor svarer du ham? Han vet jo godt nå at når du blokkerer så er det ikke blokkering, det er bare en liten pause. Blokker ham og la være å svare. Det er ingen som tvinger deg til å svare på en melding, det gjør du av egen fri vilje.

Anonymkode: 05516...66d

Jeg svarer han fordi jeg bryr meg tydeligvis om han! Og det er vanskelig! 

Er derfor jeg egentlig vil sende en melding pga jeg bryr meg om han. Og det irriterer meg!          Han bryr seg ikke om meg! 

Skrevet

Har tenkt frem og tilbake. Og har kommet frem til at han er nok ferdig med meg! ! Jeg kommer ikke til å høre fra han igjen!  Og da er det ikke nødvendig å blokkere. Hi. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Har tenkt frem og tilbake. Og har kommet frem til at han er nok ferdig med meg! ! Jeg kommer ikke til å høre fra han igjen!  Og da er det ikke nødvendig å blokkere. Hi. 

Som du styrer! Hvorfor skal du la være å blokkere? Du vil jo at han skal ta kontakt igjen. Dette er blitt sykelig, hi. 

Anonymkode: 92e26...f97

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Som du styrer! Hvorfor skal du la være å blokkere? Du vil jo at han skal ta kontakt igjen. Dette er blitt sykelig, hi. 

NEI. Vil virkelig ikke det! Jeg er bare redd ! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

NEI. Vil virkelig ikke det! Jeg er bare redd ! 

Redd for hva?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Redd for hva?

Hva han gjør da.

Jeg har vært gift med en psykopat, har barn med han. Jeg er og veldig redd han. Vi er fremdeles ikke skilt. Han sier jeg driver med et psykisk spill ovenfor han. Det er helt forferdelig!  Har vært på krisesenteret pga han jeg har barn med. 

Skrevet

Hva han gjør da.

Jeg har vært gift med en psykopat, har barn med han. Jeg er og veldig redd han. Vi er fremdeles ikke skilt. Han sier jeg driver med et psykisk spill ovenfor han. Det er helt forferdelig!  Har vært på krisesenteret pga han jeg har barn med. 

Du blokkerer han og anmelder for trakassering om han ikke respekterer at du ikke vil ha noe med han å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.3.2025 den 12.01):

Innerst inne så hadde jeg ønsket at han likte meg. Men det gjør han tydeligvis ikke. Så alt blir bare vondt ! Men jeg MÅÅÅ komme meg bort fra han! Jeg MÅÅÅ gjøre noe! 

❤️❤️❤️

Skrevet

Jeg har hatt kontakt med han flere perioder i flere år. Men det tok seg opp for 9 mnd siden. Først ville han bli kjæreste, så latet han som han ville bli kjæreste. Så skulle det bare være sex. Så gjorde han det "slutt", så ville han ha meg tilbake. Jeg gikk med på alt. Skulle bare være sex! Jeg gikk med på det! Hvis jeg blokkerer nå, så viser det at jeg har følelser!  Jeg vet med meg selv at han ikke tar kontakt igjen!  Jeg bare føler det! Så hva er vitsen?! Da er det bedre å avvise "hvis" han tar kontakt!  Er dere ikke enig? Jeg har snakket med han i tlf og vi har INGEN situasjon! Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med han flere perioder i flere år. Men det tok seg opp for 9 mnd siden. Først ville han bli kjæreste, så latet han som han ville bli kjæreste. Så skulle det bare være sex. Så gjorde han det "slutt", så ville han ha meg tilbake. Jeg gikk med på alt. Skulle bare være sex! Jeg gikk med på det! Hvis jeg blokkerer nå, så viser det at jeg har følelser!  Jeg vet med meg selv at han ikke tar kontakt igjen!  Jeg bare føler det! Så hva er vitsen?! Da er det bedre å avvise "hvis" han tar kontakt!  Er dere ikke enig? Jeg har snakket med han i tlf og vi har INGEN situasjon! Hi

Hvis dere har ingen situasjon, og du føler at han ikke tar kontakt igjen, så er det rart at du lagde denne tråden.

Jeg føler at du lurer deg selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis dere har ingen situasjon, og du føler at han ikke tar kontakt igjen, så er det rart at du lagde denne tråden.

Lurer meg selv? Hvordan? 

Skrevet

Orker ikke lese hele tråden. Men å blokkere noen du ikke ønsker å ha inn i livet ditt er en god måte å beskytte deg selv på. 

Anonymkode: c4790...538

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ekspander  

Lurer meg selv? Hvordan? 

Jeg trodde jo vi hadde det. Men han ødelegger meg psykisk med hvordan han har vært ! En dag kaller han meg fine ting. Neste dag er "det ingenting". 

Skrevet

Det som er svakt er å ikke greie over dagesvis å gjøre NOE SOM HELST. Herregud, kan du handle da, menneske! Blokker og bli ferdig.

Anonymkode: 6d87c...40a

Skrevet

I alle dager. Du motsier jo deg selv. Dere har ingen relasjon, du er redd for hva han skal gjøre om du blokkerer han, du vil egentlig ha han i livet ditt….? Han vil ikke ha deg. Og hvorfor vil DU ha en mann som ikke vil ha deg?? Skaff deg litt selvrespekt 

Anonymkode: 1d8f4...bd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

I alle dager. Du motsier jo deg selv. Dere har ingen relasjon, du er redd for hva han skal gjøre om du blokkerer han, du vil egentlig ha han i livet ditt….? Han vil ikke ha deg. Og hvorfor vil DU ha en mann som ikke vil ha deg?? Skaff deg litt selvrespekt 

Anonymkode: 1d8f4...bd6

Ja. Var han som sa det, da han ville låne penger av meg! Ble litt overrasket! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...