Anonym bruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Jobber som leder og skal på ledersamling i to dager på et hotell i en storby. Bruker uniform i jobben min til vanlig. Hva skal jeg gå med disse to dagene? Dag og kveldsantrekk? Hva med jakke? Hva med sko? Funker sneakers på dagtid liksom? Anonymkode: a5692...c0a
Anonym bruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Sneakers går sikkert, men ikke alle Se på nettet på zara, cos, claire, lindex osv alt ettersom stil og budsjett. Poenget er - finn outfit du liker og kjøp alle deler, ikke begynn med en overdel bare fordi du liker den, så må du lete etter bukse som passer osv . Vide bukser er fortsatt inn, en topp, en blazer og smykke til dagtid. Er det to dager, så bytter du bare topp. Ordne negler og sminke. Kjole og pensko til kveld. MEN på sånne utenbys samlinger så er det ofte at vi går til restaurant på kvelden, og ingen bryr seg om hva som er på bena 😅 men pen topp eller kjole er vanlig. Det er min erfaring i hvert fall. Anonymkode: 00cdb...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå